Bancuri...




Sotia intreaba sotul, care pleaca la mare fara ea:
- De ce nu ti-ai pus verigheta?
- Verigheta? Pe caldura asta?
 
Sotul vine seara acasa obosit si nervos. 
Sotia ii sare bucuroasa in brate:
- Dragul meu, sunt insarcinata !
- Si tu?
 
Poliţia a bătut la uşa mea astăzi:.
- "Unde ai fost azi-noapte la ora 8:05 ?" ma întreaba ofiţerul.
- “E oarecum jenant sa va spun, dar la ora 8 am urcat 
cu sotia mea in camera sa facem dragoste” i-am zis.
- "Asta e adevărat," striga soţia mea din hol, 
dar dracu 'ştie unde a fost la 8:05!"
 
Orice mamă trage nădejde ca fiica ei să aibă noroc 
de un soț mai bun decît a avut ea.
Pe de altă parte, e absolut convinsă că fiul ei 
nu va avea noroc de o femeie cum a avut taică-su.
 
Un baiat şi o fată si-au facut planuri sa iasa in oras 
de 8 martie. Fata s-a pregatit si il astepta pe tip sa vina 
sa o ia de acasa. Dupa ce a aşteptat aproape o oră 
s-a gandit ca nu mai vine. S-a dezbracat,s-a demachiat, 
s-a imbracat in pijamale, si-a facut niste floricele şi 
s-a bagat in pat la televizor. Deodata se aude soneria, 
era tipul, venise sa o ia. 
O priveste din cap pana in picioare si zice:
-"Serios? Am întârziat o oră şi tot nu esti gata!

Studiu!
În România, la fiecare 30 de secunde, o femeie 
este bătută. Bine, presupun că urmează să apară și un 
contrastudiu care va spune că în restul de 29 de secunde 
femeia nu tace.Într-o intreprindere de producție:
„Stimate lucrătoare,
Dacă purtați halate lungi și largi,feriți-vă de organele 
în mișcare ale utilajelor. Dacă purtați halate scurte și strîmte,
feriți-vă de organele în mișcare ale mecanicilor de întreținere.
Conducerea."


Pușcăria, Armata și Biserica, instituțiile în care românii 
au cea mai mare încredere...


Proiect legislativ: pedofilii îşi vor executa pedeapsa în azile de bătrâni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu