Bancuri.....




El si ea in pat, unul langa altul.
El: - La ce te gandesti iubirea mea?
Ea, dandu-se mai aproape, sopteste:
- La acelasi lucru ca tine!
- Minunat! Atunci fa-mi si mie un ou, dar cu sunca!

Discutie intr un cuplu. Ea ii reproseaza:
- Tu te gandesti numai la sex, sex, sex, vrei oricand, oriunde, oricat
de mult! Stii, eu am nevoie si de putina atentie!
A doua zi barbatul intra pe usa si striga:
- ATENTIIIIEEEEEEE! Vin!

Intelegere intre socru si viitorul mire:
- Si daca n-o sa vaintelegeti?
- Nici o grija. Eu v-am luat-o, eu v-o aduc inapoi!

Un tip se uita la TV si vorbea singur... La un moment dat, exclama:
- Nu merge acolo, tampitule, nu te du... Fugi!!
Sotia, din camera cealalta:
- La ce te uiti?
- Nunta noastra.

Proaspat casatorit, un barbat isi salveaza numarul sotiei in mobilul
sau: "viata mea".
Dupa un an de mariaj l-a schimbat in "nevasta".
Dupa cinci ani de mariaj: "acasa".
Dupa zece ani: "Hitler".
Dupa aniversarea casatoriei de argint: "numar gresit"!

Ce diferenta este intre femei si barbati, in ceea ce priveste dorintele?
- Femeile vor multe, dar de la unul si acelasi barbat.
- Barbatii vor acelasi lucru, dar de la mai multe femei!

Avantaje si dezavantaje in casatorie:
Avantaj - ti se aduce micul dejun in pat.
Dezavantaj - in fiecare zi de catre aceeasi persoana.

Viata barbatilor este ca o zebra: blonda, bruneta, blonda, bruneta...
A femeilor, ca o gradina zoologica: bou, magar, maimuta...

Sotia urca pe cantar. Sotul ii spune:
- Nu esti grasa deloc ! Doar ca pastrand proportia ar trebui sa fii
putin mai inalta !
- Da ?! Si cam ce inaltime ar corespunde cu greutatea mea ?!
- Cinci metri si jumatate!

Discutie intre un barbat si o femeie: - Unde este zaharul?
- Da' chiar nu vezi?!?? Zaharul e in borcanul de cafea, pe care scrie
"Sare". Dar momentan e gol!

2 comentarii:

  1. Care este asemanarea dintre o prostituata si un sofer de taxi??
    urmatoarea: Daca te urci, .. TE TAXEAZA ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, este foarte dragut ! Am mai pus azi bancuri "fara perdea" pe alte bloguri caci aici deocamdata nu apar poze. Pe http://odorica.blogspot.com/ sau http:// singurafelina.blogspot.com/
    O seara frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere