SMS de dragoste

Sms de dragoste - Mesaje de dragoste

Iata cateva sms-uri de dragoste, pentru iubita sau iubitul dvs. ... sau amantul - amanta dvs :)

10 cele mai frumoase sms - uri de dragoste:

Voi merge alaturi de tine pe strada cu o conditie: ascunde-ti aripile pentru ca lumea san u stie ca esti ingerul meu. Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu.

Sms de dragoste
Sms de dragoste - sms de iubire
Orice ai face, sunt alaturi de tine. Sper ca toate visele tale sa se implineasca. Oricunde, oricand, voi fi langa tine dorindu-ti dragoste si fericire. Pentru ca te iubesc.

Daca sarutarile ar fi apa, ti-as darui un ocean intreg. Daca imbratisarile ar fi frunze, ti-as darui o padure. Daca dragostea ar fi spatiu, ti-as darui o galaxie. Daca prietenia ar fi viata, ti-as da viata mea.

Cand treci printr-o perioada proasta, adu-ti aminte ca exista Cineva in cer care te iubeste si are grija de tine si cineva pe pamant caruia ii pasa de tine - eu sunt acela.

Dragostea mea vreau sa stii k te iubesc enorm de mult tu dai sens vietii mele…mi-e dor de tine si de privirea ta…de mangaierile si saruturile tale pe care nu pot sa le scot din gandul meu…te iubesc enorm de mult!

Un sms de dragoste foarte lung, dar....

Tu esti toata fericirea mea si as vrea sa stii ca te iubesc cum nimeni nu te’ar mai putea iubi,innebunesc doar cand ma gandesc ca poate nu mai crezi in mine,ca poate nu mai crezi in ”noi”,in tot ce simt eu pt tine,dar deocamdata stiu ca tu crezi ubitu si stiu ca ma iubesti si pt asta te ador,pipil scump,mumos ce esti,jur ca in viata mea tu esti lucru cel mai bun si k eu chiar simt absolut tot ce tie iti spun,greutatii,mici certuri si distanta ma omoara,dar te rog,hai sa nu le luam in seama!Sa ne gandim doar la faptul ca soarta a fost buna cu noi,pentru ca ne’a daruit iubirea noastra pura!Cand ai spus ca iubirea noastra este ”iubire adevarata”,ai avut dreptate!Ca fiecare,deseori m’am jucat cu sentimentele si sunt constienta ca trebuie sa platesc,dar ma rog permanent sa nu platesc,pierzand iubirea ta!Decat sa te pierd pe tine,mai bn as pierde ani din viata mea.Am petrecut cu tine cele mai frumoase momente:am iubit,am fost iubita.Tin la aceste sentimente,flacara iubirii noastre in sufletul meu,mereu va arde,te voi iubii,chiar daca distanta asta ne desparte.6 luni in care iubirea mi’a curs prin vene,in loc de sange,6 luni in care am stat in gand,doar cu chipul tau de inger,6 luni in care datorita tie,pe strada mea a fost doar soare,6 luni…hai sa le facem ani iubitu,sa ne iubim in continuare,poate ca au fost si ploi,borak,dar nu le’am luat in seama,iubirea ta m’a facut fericita indiferent de drama.As sta alaturi de tine,viata toata,si mai mult…te’as iubi si 10 vieti,esti un inger pe Pamant.E mai frumoasa viata cand in loc de ”EU” spui ”NOI”.Iubirea mea cu tine as merge pana la capatul lumii si inapoi.Sufar mult cand ne certam si mi’e foarte greu,cand stiu ca si tu suferi,ingerasul meu…Iarta’ma ca uneori iti mai gresesc!Imi pare sincer rau,sunt om si eu,dar jur ca te iubesc!Ma doare tare rau atunci cand te stiu suparat,imi doresc doar sa zambesti langa mine viata toata.Imi cer scuze pentru cand:cu tine ma cert,nu meriti asta si crede’ma ca nu vreau sa te pierd!Pentru tine as face orice:As transforma ziua in noapte,as face ca tu sa’mi fii mereu aproape…E aproape ora 03:15,dar eu nu vreau sa dor ca zi si noapte as vrea sa’ti spun:te iubesc enorm si te ador!!!Te iubesc iubitu si te voi iubi mereu,pentru tine Licentiu,scriu acum bucati din sufletul meu!!!

Te simt aproape, Te am in gand, Le uit pe toate, Si rad si plang, Apari in vise, In orice gand, Esti pentru mine, Un INGER SFANT

Esti departe si ai asupra mea o putere imensa. Ma trezesc zambind in fiecare zi,ce sansa ca te-am cunoscut nu mai credeam in iubire de mult vreau sa raman in lumea ta plina de iubire nu am mai fost indragostita asa niciodata fericirea pe care o primesc doar cu tine vreau sa o traiesc cu tine invat sa iubesc iti multumesc ca ai aparut in viat mea cand mia fost mai greu te iubesc ....

Visez doar la tine… visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini?

Si mai departe, sms de dragoste scrise din suflet, de catre oameni indragostiti, am inclus si numele in unele cazuri. Veti vedea ca mesajele de dragoste de mai jos sunt chiar din inima si sincere:

esti viata mea inima mea sufletul bun ce nam sal pot uita,esti visul meu numai al meu ce nu mai eu il pot avea te iubesc iubirea mea u esti raza mea de soare pent tine traiesc pentru dragostea ta pent ingerasul meu MANU

Inca te iubesc DANIEL SI TE VOI IUBI MEREU…de ce…?Pentru ca inca cred in tine…si poate mereu voi astepta ceva de la tine… un zambet…o vorba…sau PE TINE…nici timpul, nici distanta si nici oamenii nu ma vor face sa te uit si sa nu te mai iubesc,….atat de mult, atat de profund, fara limite si fara masura…

te iubesk iubirea mea si te voi iubi mereu esti totul pentru mine tu miai luminat viata,si khiar daka nu vom fi in preuna nu te voi uita nis odata pentru ka miai aratat ce inseamna iubire

Ca te-am vazut e vina mea C ma placi e vina ta C te iubesc ,nu ma-intreba Sarutama su vei afla

Pentru ……. ce-a care va ramane vesnic in sufletul meu! Nu stiu ce sa-ti spun cum sa incep intai,nu mi-e rusine de propriile mele ganduri, si nu as vrea sa ma ascund, as vrea sa ma destainui, dar nu am cui. Las soarta sa hotarasca si constiinta mea si iti scriu. Dupa un esec, te simti golit de orice sentiment de iubire, chiar de tine insuti.dar Dumnezeu are grija sa aline suferintele si sa redea lumina. Tu esti lumina trimisa. iar eu ca un curcubeu am aparut pe cerul vietii tale si lumina ta benefica mi-a redat culoarea si puterea.. Blandetea cu care m-ai primit mi-a umplut viata de culoare, si mi-a incalzit inima si sufletul. Ma intreb,ce as face eu fara tine? M-as inabusii in mirosul de rautate, invidie, si ipocrizie, pe care langa tine nu il cunosc, pentru ca tu, mirosi a frumusete,si dragoste neconditionata. Acum cand esti cu mine totul pare schimbat in jur .. oamenii, natura, par mai buni, mai calmi, mai puri in ciclul lor zilnic a te indragosti e ca si cum te-ai trezi pentru a trai din nou si asta simt eu de cand sunt langa tine,ca am renascut in alta viata .

te iubesc puiul meu din tot sufletul meu iar mesajul de mai sus e pt tine…iti multumesc ca existi in viata mea si ma faci fericit,nimeni din lumea asta nu iti va lua locul vreodata,vei ramane vesnic scumpa mea sotie.esti cristalul vietii mele,ratiunea mea de a trai.

Te iubesc iubitu meu foarte mult şi tu ştii asta-nu aş putea trai fără tine nici măcar o zi-te iubesc cum nu am mai iubitu niciodată pe nimeni şi tu ştii asta-Tu reprezinţi cel mai frumos lucru din viaţa mea “inima mea”eşti sufletul meu pereche te iubesc te iubesc te iubesc-.:-)

Roby, te iubesc si nu vreau sa traiesc fara tine.Imi doresc sa trecem peste probleme si vreau sa iti multumesc ca existi si Lui Dumnezeu ca te-a facut dar daca mi te ia il voi uri pana la moarte!….probabil ca ar trebui sa inventeze alt cuvant pentru a descrie ce simt eu pentru tine, “te iubesc” e putin spus…. e o nebunie ce se intampla ..asa nu stiu daca mai rezist ((( …nu vreau sa te pierd as muri!!! as vrea sa iti spun mai multe…nu as fi crezut niciodata ca vom ajunge pana aici…mi-ai zis ca va rasari soarele si pe strada noastra……..soarele rasare cand decidem noi!…poate ca dormi acum…sau poate nu…eu plang intr una…nu stiu cati dintre voi cred in destin……ti-am zis cat le invidiez pe fostele tale…cat le invidiez….nu am crezut ca pot sa fiu in stare sa simt asa ceva pentru cineva…multumesc ca mi-ai aratat ce inseamna sa iubesti si mi ai aratat cum e sa fii un om adevarat.

te iubesc te voi iubi pana moartea ne va desparti tu esti totul pentru mine te voi iubi o vesnicie te iubi te iubi te iubi nicu

acestea sper sa nu fie ultimile vorbe pecare ti le spun caci acum in ochii mei lacrimii se aduna si cad rand pe rand,pentru ca te mai iubesc si acum si nu mai am dreptul sa-ti mai spun.Ma intreb si in aceasta seara cu ce ti-am gresit??si ajung la concluzia ca nu am fost buna uneori,si asta a insemnat..SFARSDe la mine Daniela pentru prima mea dragoste Catalin

M-am trezit in noapte si nu te-am zarit,ai plecat departe ¿de ce m-ai parasit?Hai vino la mine ca mi-e dor de tine,nu pleca..intoarcete te rog inapoi sa fim iar amandoi deoarece ochii mei in lacrimi vrea iubirea si dragostea ta……………..De la Daniela ptr Catalin

Iubirea mea asculta’ma îmi pare rau k am fost certati..te iubesc atat d mult,esti zi d zi în gandul meu..iubire viata mea fara tne îi un esec..am plans pana am ramas fara lacrimii credeam k ti’ai batut joc d mne dar iubire akm mi’ai demonstrat k sunt viata ta..te iubesc mi’as da si viata pt tne..te rog sa nu ma mai parasesti niciodata pt k fara tne voi muri..ma voi ofili fara iubirea ta k o floare knd nu primeste apa..tu esti aerul p kre íl respir,esti visul meu..fericirea mea întreaga e chipul tau..t’ador..chiar nu pot sa’ti explic în cuvinte kt d mare e iubirea mea pt tne..un sarut o mangaiere d a ta sunt suficinte k sa pot trai..te rog sa ramai mereu langa mne..p nimeni în viata mea nu am iubit cum te iubesc p tne..esti o raza d soare kre îmi lumineaza viata si o ajuta sa fie fericita..îngerul meu..ai grija d tne pt k dak patesti cv inima mea va plange pana va muri:-*:-*te iubesc

Mai stiti si voi sms - uri de iubire/dragoste?
  Sms de dragoste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu