Bancuri....


Sotia se machiaza in fata oglinzii, pregatindu-se sa plece undeva.
Sotul:
- Unde pleci?
- La curse! La hipodrom !
- Pai, grabeste-te! Calul te-a sunat deja de doua ori.

O blonda ii spune unei prietene:
- Ieri am fost la oftalmolog.
- Si ce ti-a spus?
- Mi-a spus sa învat alfabetul.

Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza. De trei zile ma chinui sa intru-n curte...

 
   - Hai, somnorosule, scoala-te!
   - Oana, lasa-ma sa dorm...
   - Nu sunt Oana. Sunt sotul ei...
 
     Barbatul este singura fiinta din univers care mai degraba ar muri pentru femeia iubita decat sa traiasca cu ea! 
        
   Harry Potter are pe frunte o cicatrice in forma de fulger deoarece in copilarie a fost lovit de un Opel. 
    
   Doi prieteni stau de vorba:     - De ce esti suparat?     - M-am certat cu sotia.     - De ce?     - Nu ne intelegem in legatura cu concediul. Eu vreau in Thailanda. Ea vrea sa vina cu mine... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu