Glumite....

- Domnule docKisstor, vă rog să-mi daţi ceva să nu mai rămână nevastă-mea gravidă.
- Uite, ia un prezervativ, zice doctorul.
- Nu vreau, zice Bulă, că aşa l-am făcut pe primul copil.
- Atunci, cheam-o pe nevasta ta, şi-o să-i pun un sterilet.
- Am încercat şi asta. Ne-a costat încă un copil.
- În cazul ăsta, îţi recomand abstinenţă.
- Nici asta nu merge, zice Bulă. Nu m-am atins de ea de 2 ani  şi tot a rămas însărcinată…


**  Telefoanele sunt tot mai subţiri şi mai deştepte, pe când oamenii invers!

***  - Alo, vecina, soţul tău e acasă?
- Nu.
- Atunci, dă-mi-l pe al meu la telefon!

.....................................................................................

- Daca bei tuica de pruna, orice baba-ti pare buna !

* - Care este cea mai nasoala ora pentru o femeie?


- Unu fara ceva !

** Inima e in stanga, de aceea nu stim sa luam decizii drepte!
KissKiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu