Am trait si clipa asta....

Am trait si clipa ca pe postul national de televiziune TVR1 sa imi aud numele, sa imi vad pozele, clipul video si cele 2 carti ale caror coperti le-am realizat cu toata pasiunea..... ( 1:08 si 2:04 )
Vreau sa multumesc inca odata pe aceasta cale autoarei celor doua carti care mi-a oferit ocazie de a ma implica in organizarea acestui eveniment.

Reportaj realizat de Oana Georgescu cu ocazia evenimentului multimedia Cora Sand Frames (02 dec 2009). Interviurile au fost acordate de catre Laura Bândilă si regizorul evenimentului Mihai Lungeanu.




12 comentarii:

  1. Pai atunci se cuvin sincere felicitari si toate urarile de bine:)...mult succes in continuare si sa auzim de tine mai des pe la TV:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc April si Andrei... astept sa vina 2010, cand voi avea inca 4 evenimente de genul asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo ! sa auzim cat mai multe impliniri de-ale tale,draga Cataline!

    RăspundețiȘtergere
  4. Corasand!
    Felicitarile pentru tine se vor tine nonstop!
    De ce?
    Pentru ca le meriti!
    De ce nu mi-ai spus a se filmeaza sa fac si eu cu mana din spatele tau? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc din suflet.... @Dan, ai fost acolo si eu nu stiu? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Este minunat sa-ti vezi roadele muncii tale apreciate si prezentate intr-o maniera atat de aleasa.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere