Bancuri....



Culmea notariatului: sa faci o copie legalizata dupa un act sexual neprotejat !
 
Am fost foarte supărat zilele astea. Nevasta-mea m-a ameninț at ca ma părăsește. IN SFARSIT,  sta  m-a înveselit  !!!
 
Ieri, nevasta-mea a venit acasa cu un vibrator si striga, fluturandu-l in fata mea:
- Nu mai am nevoie de tine, intelegi? Nu mai am nevoie !!!
 - Ei, bine, ia ghiciti la cine sunt bateriile...
 
Ce s-a ales din lumea asta, domnule!
Stăteam duminica în biserică la slujbă linistit şi o doamnă de lîngă mine scoate o ţigară, o aprinde şi începe să fumeze.Inadmisibil !
Mai să-mi scape berea din mînă, nu alta!
 
Noaptea, pe la 3, ea ii deschide usa si ii spune:
- Iar ai intarziat! Gata, pana aici! Drept pedeapsa ai sa stai o saptamana fara sex!!
- Ei, as!  Nu stau eu  acasa toata saptamana ...
 
 
Un Boieng 747, o cursa  de noapte, o stewardesa superba cu un decolteu devastator  se apleaca deasupra unui pasager care nu dormea si-l intreaba incetisor:
- Doriti lapte sau ceai ?
Pasagerul:
- In care este lapte si in care este ceai  ???
 
 - Popescule, e a cincea oara cand intarzii saptamana asta. Stii ce inseamna asta?
-  Da, inseamna ca este vineri!
 
- Lumea nu-ti datoreaza nimic. Exista inaintea ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu