Nationalistii brasoveni de la Noua Dreapta combat teparii!
Astăzi
de dimineaţă a avut loc un eveniment mai deosebit, care sper să
reprezinte însă un imbold, pentru cetăţeni, să renunţe la pasivitate şi
să se implice, atunci când ţinta oamenilor de afaceri dubioşi devin
bătrânii.
Firma Vero Medical (cunoscută şi ca
Miller Medical sau Konig Medical) are ca ţintă principală oamenii în
vârstă. Sunând pe rând la numerele din cartea de telefoane, obţin vârsta
repondenţilor, după care le fac “oferte” de nerefuzat. Bătrânii sunt
asaltaţi cu telefoane, în care li se explică beneficiile terapiei cu
rezonanţă magnetică. Chiar mai mult, dacă participă la o prezentare de
produse, vor primi şi cadouri. La prezentări, prezenţa celor sub 40 de
ani este interzisă, iar părăsirea evenimentului, sau măcar a sălii în
care se desfăşoară, este de asemenea interzisă.
Odată ajunşi acolo, bătrânii sunt puşi
să semneze liste de prezenţă, unde trebuie să ofere toate datele de
identitate. Începe prezentarea, se face o “tombolă”, şi toată lumea
câştigă câte ceva. “Câştigătorul” este invitat să îşi ridice produsul,
semnând de primire (un contract completat cu datele furnizate anterior).
Ceea ce nu remarcă marea majoritate a pensionarilor, este că scris cu
litere mici, pe contract, este o clauză prin care ei se angajează să
cumpere un fotoliu în valoare de 5000 de lei, plus transport de 7,5 lei
pe km, de la Tg. Mureş, în termen de 7 zile. În cazul în care nu
plătesc, ei vor fi executaţi silit. Astfel, „câştigătorul” tombolei se
va trezi cu o gaură incredibilă în buget, cu un produs îndoielnic şi
poate chiar cu o executare silită.
Văzând
că nici un organ al statului nu ia atitudine pentru oprirea ţepelor,
după sesizarea OPC, a poliţiei şi a mass media, naţionaliştii braşoveni
s-au hotărât să intervină şi să îi informeze pe participanţi, despre
practicile firmei cu care urmau să intre în contact. Prin intermediul
fluturaşilor, dar şi prin relatarea păţaniilor altor păgubiţi,
naţionaliştii au reuşit să îi salveze pe unii dintre seniorii noştri de
la o pagubă sigură.
Spre nemulţumirea reprezentanţilor
firmei, care începuseră să îi ia aproape cu forţa, pe bătrânii, cărora
li se ofereau informaţii, nici ameninţările cu procese şi nici cu
violenţa fizică nu i-au intimidat pe naţionalişti. Astfel, pe lângă
campania de informare, prezenţa organelor legii şi a mass media a reuşit
să aducă lumina reflectoarelor asupra acestei firme dubioase, care ar
face orice, numai să nu i se facă publicitate (cam ciudat pentru o
firma, nu-i aşa?). De Remus Radoi – Agonia Naţiunii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu