NOUA DREAPTA BRASOV


Nationalistii brasoveni de la Noua Dreapta combat teparii!

autor: FrontPress 29.11.2012
Astăzi de dimineaţă a avut loc un eveniment mai deosebit, care sper să reprezinte însă un imbold, pentru cetăţeni, să renunţe la pasivitate şi să se implice, atunci când ţinta oamenilor de afaceri dubioşi devin bătrânii.
Firma Vero Medical (cunoscută şi ca Miller Medical sau Konig Medical) are ca ţintă principală oamenii în vârstă. Sunând pe rând la numerele din cartea de telefoane, obţin vârsta repondenţilor, după care le fac “oferte” de nerefuzat. Bătrânii sunt asaltaţi cu telefoane, în care li se explică beneficiile terapiei cu rezonanţă magnetică. Chiar mai mult, dacă participă la o prezentare de produse, vor primi şi cadouri. La prezentări, prezenţa celor sub 40 de ani este interzisă, iar părăsirea evenimentului, sau măcar a sălii în care se desfăşoară, este de asemenea interzisă.
Odată ajunşi acolo, bătrânii sunt puşi să semneze liste de prezenţă, unde trebuie să ofere toate datele de identitate. Începe prezentarea, se face o “tombolă”, şi toată lumea câştigă câte ceva. “Câştigătorul” este invitat să îşi ridice produsul, semnând de primire (un contract completat cu datele furnizate anterior). Ceea ce nu remarcă marea majoritate a pensionarilor, este că scris cu litere mici, pe contract, este o clauză prin care ei se angajează să cumpere un fotoliu în valoare de 5000 de lei, plus transport de 7,5 lei pe km, de la Tg. Mureş, în termen de 7 zile. În cazul în care nu plătesc, ei vor fi executaţi silit. Astfel, „câştigătorul” tombolei se va trezi cu o gaură incredibilă în buget, cu un produs îndoielnic şi poate chiar cu o executare silită.
Văzând că nici un organ al statului nu ia atitudine pentru oprirea ţepelor, după sesizarea OPC, a poliţiei şi a mass media, naţionaliştii braşoveni s-au hotărât să intervină şi să îi informeze pe participanţi, despre practicile firmei cu care urmau să intre în contact. Prin intermediul fluturaşilor, dar şi prin relatarea păţaniilor altor păgubiţi, naţionaliştii au reuşit să îi salveze pe unii dintre seniorii noştri de la o pagubă sigură.
Spre nemulţumirea reprezentanţilor firmei, care începuseră să îi ia aproape cu forţa, pe bătrânii, cărora li se ofereau informaţii, nici ameninţările cu procese şi nici cu violenţa fizică nu i-au intimidat pe naţionalişti. Astfel, pe lângă campania de informare, prezenţa organelor legii şi a mass media a reuşit să aducă lumina reflectoarelor asupra acestei firme dubioase, care ar face orice, numai să nu i se facă publicitate (cam ciudat pentru o firma, nu-i aşa?). De Remus Radoi – Agonia Naţiunii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu