Bancuri...




Femeile sunt ca fructele. Au forme şi culori diferite, 
aroma şi gustul diferă de la una la alta…Problema apare 
când îţi dai seama că îţi place salata de fructe…

- De ce sunt ţiganii muzicieni ?
- Pentru că dorm pe “sol” şi vorbesc cu “fa”.
   
- Imaginează-ţi, ieri mă sună un tip şi-mi spune 
că-mi rupe capul dacă mai merg la nevastă-sa…
- Păi nu te mai du!
- Da, dar nu mi-a spus cine e nevastă-sa!
  
Îi spun unei fete:
- Domnişoară, semănaţi cu o vedetă de la Hollywood .
- Vai, mă faceţi să roşesc, dar cu cine anume?
- Cu iapa lui Zorro…
  
Şeful către noii angajaţi:
– Nu mă priviţi ca pe un şef, ci ca pe un prieten 
care are mereu dreptate. 
 
Mereu îi spun nevestei mele: “Te iubesc aşa cum eşti”
Dar nu mă ascultă, se îngraşă din ce în ce mai mult.
 
Nu înţeleg de ce doctorii când fac grevă scriu tot felul de pancarte. 
Oricum singurii care pot să le citească sunt farmaciştii.
 
Am intrat într-o reprezentanţă auto şi i-am spus managerului:
- Soţia mea ar dori să discutaţi despre Loganul din vitrină.
Managerul:
- Îmi pare rău, domnule, dar nu avem nici un Logan în vitrină.
- Credeţi-mă pe cuvânt… acum aveţi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu