Program de spart parole la yahoo messenger download

Program de spart parole Yahoo messenger

De fapt este un program cu ajutorul caruia poti citi intreaga arhiva din arhiva yahoo messenger,de pe calculatorul pe care s-a vorbit prin mess. Este un program deosebit,pe care neaparat trebuie sa il folosesti inainte de a lua decizia sa ii ceri mana iubitei tale(sau viceversa).


Programul este in format Zip.Dupa ce l-ati descarcat,accesati YahDecode.exe, dupa care veti putea citi toate mesajele din arhiva Yahoo Messenger,pentru toate id-urile care au fost logate pe calculatorul respectiv.

program de spart parole yahoo Messenger



Program de spart parole Yahoo Messenger

287 de comentarii:

  1. Daca e pentru decodat arhive, de ce scrii de 3 ori mare cat casa ca e de parole? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca iti afiseaza si parolele de messenger salvate pe calculator ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa aflu parola la urmatorul id : miroium

    va rog mult ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  4. pai unde afiseaza parola

    RăspundețiȘtergere
  5. nu este bun deloc nu imi arata nimic este aiurea programul

    RăspundețiȘtergere
  6. apar numai id-urile dar arhiva nema

    RăspundețiȘtergere
  7. e un cacat pffffffff....numai nijte iduri apar

    RăspundețiȘtergere
  8. vrei sa fi mai explicit ? cum functioneaza progr asta?

    RăspundețiȘtergere
  9. e cel mai panarama nu arata parola e greu de folosit e varza =(( :(( :(

    RăspundețiȘtergere
  10. sa va dau la muie k nu apare nimic

    RăspundețiȘtergere
  11. bag p..a in programu asta

    RăspundețiȘtergere
  12. bai anonimulle esti un bou u mie mia spart parola da tiam spartos i yo tie asa nu te mai apropia de mn ca te fut in gura de poponar si labagist ce esti..;-p

    RăspundețiȘtergere
  13. bah degeaba lai postat daca nu sparge parole
    nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  14. fratilor e teapa... acest program nu va arata voua parolele ci arata parolavoastra celui care la pus pe net :)) ce teapa vati luat =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ultimul Anonim, trebuie sa iti spun cu parere de rau: ESTI PROST. Programul va arata parolele care sunt deja salvate pe calculatorul pe care este instalat(daca persoana foloseste optiunea de "Sign in automatically" la messenger). Eu asa i-am aflat parola prietenei mele. Daca de exemplu, esti acasa la prietena ta, si ea intra la dus... repede descarci programul pe calculatorul ei, aflii parola, dupa care stergi programul, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.Si astfel, ai parola ei in cateva minute.;)

    RăspundețiȘtergere
  16. ...daca imi spui si mie cum se sparge parola de yahoo messenger iti dau ceva, putem vorbii in particular pe id-ul meu de mess izabelaradu72 daca vrei

    RăspundețiȘtergere
  17. e varza bac p__a in el program

    RăspundețiȘtergere
  18. daca imi zice si mie cineva cum sa sparg parole il cinstesc vb la id de mess manu_love2001 cine vrea sa imi zica???

    RăspundețiȘtergere
  19. datimi add id:hacker_vip11 si va dau eu programe dde spart parole

    RăspundețiȘtergere
  20. si care e parola si ID-ul prietenei tale???

    RăspundețiȘtergere
  21. e de rahattttttttttt pffff
    pierdeti timpul daca descarcati asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  22. cum dreaq sa va mearga dak nu stiti sa l folositi ?

    RăspundețiȘtergere
  23. poi simplu..mergi la baie si faci un giogo di mano italiano sa vezi ca iti iese:)))cu siguratza numai parole o sa ai in cap:))=))PROSTILOR:)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest program e forte bun a spart toate ID-urile care leam scris.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mai baieti, cautati pe youtube "program aflat parole messenger" si faceti click pe primul video, daca vreti program de parole.

    RăspundețiȘtergere
  26. Care stie cum fac acest program sa mearga sa ma contacteze pe id meu Valentynno ok :-bd

    RăspundețiȘtergere
  27. ce tare...imi plac comenturile voastre:)))mai ales ala cu jocul de laba trista in baia italienilor poponari:D sestchi

    RăspundețiȘtergere
  28. pana la urma ar putea sa fie un program de spart parole.sau mai exact de FURAT PAROLE.adica sa va fure el voua parolele de mess.

    RăspundețiȘtergere
  29. puteti folosi programul instalandul la o sala de calculatoare.si peste o perioada de timp sa reveniti sa vedeti ce a memorat.

    RăspundețiȘtergere
  30. huuaa nu-i bun de nikk.. e sooper varzaaa!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. praf de tot fratilor care ma poate ajuta si pe mn vreau sa sparg un id neaparat

    RăspundețiȘtergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  33. deci programul e super bun iti multumesc mult dar cum sa ii sparg parola sa intru in id ca el asa mi-a facut te rog contacteaza ma la id dean_ele am reusit sa vad istoricul la id acelei pers dar nu reusesc sa dau de parola te rog mult

    RăspundețiȘtergere
  34. acest program este pentru spart parole mess nu pentru jucat deci aveti grija cum il folositi

    RăspundețiȘtergere
  35. e pfffffffffffffff nici nu merge sal descarc

    RăspundețiȘtergere
  36. exact ..... nu ajuta cu nimic :(....

    RăspundețiȘtergere
  37. vreau sa aflu o parola si nu stiu cine ma poate ajuta add marica_xxl07 eu sunt

    RăspundețiȘtergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  39. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  40. cel mai rau pogram de spart parole

    RăspundețiȘtergere
  41. va rog cei care pot sa ma ajute sa aflu o parola de id la-s fi recunoascatoare id meu este emiliacosminaemiliacosmina ......................................................va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  42. buna ma numesc andreea si am mare nevoie sa aflu o parola de id cei care ma pot ajuta va rog sa intrati pe id meu andreeaadrianaa ............................................................................................................................va multumesc si va astept sa ma ajutati

    RăspundețiȘtergere
  43. nashpa programu apare numa idu meu,dar va invat o smecherie:

    "Bagati-va pe Yahoo! Messenger si apoi dati forgot password bagati idu si va apare acolo parola o bagati si sargeti contu"

    sper ca v-am ajutat :D

    RăspundețiȘtergere
  44. vreau sa aflu parola la id-ul asta corina_scumpii_08 care stie cum??

    RăspundețiȘtergere
  45. Catre:Anonim

    baga-te pe mess si apoi bagi datele si apare parola


    P.S. dai forgot your password si dupaia vezi tu

    RăspundețiȘtergere
  46. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  47. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  48. Dati click acolo unde scrie cu rosu 'Descarca programul de spart parole Yahoo Messenger' dupa care il instalati si gata, ce prosti sunteti mergeti langa oi ca cioban, nu stiti sa descracati un program. 100 ro mersi, chiar daca nu poti sparge orice parola de mess, macar le poti afla pe cele care sunt salvate pe calc....

    RăspundețiȘtergere
  49. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  50. e ft bun programul da nu stiti sa-l folositi''' inteligentilor:)))))

    RăspundețiȘtergere
  51. cine imi da si mie o parola. platesc daca este necesar. astept o oferta pe calatorul40@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  52. e destul de bun programul

    RăspundețiȘtergere
  53. io imi bag pula in programele voastre cum pula mea se descarca asta.. si inca cv ca sa spargeti un id de mess trebuie sa stiti sa programati in JAWA eu sunt din ANONYMOUSE

    RăspundețiȘtergere
  54. salut vreau sa aflu o parola de mess
    la cineva cum fac?:D

    RăspundețiȘtergere
  55. sal florinel cf vrei te rog drumos sami day parola de la mess te rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  56. huuaaaaaaaaaa:)):)))))))))))))))))prostiii:))sujemaaaati:))..bai derenati..nu se poate asa cv..hai ceaules..

    RăspundețiȘtergere
  57. WA FACETI O GRESEALA CAT VOI DE MARE NU LUATI PROGRAMUL CA VA DATI CU PUMNII IN PIEPT DUPA,CA ESTE UN PROGRAM DE AFLAT PAROLA INTRADEVAR,DAR NU VOUA CELUI CARE A POSTAT PROGRAMUL!!!!! sper ca a fost de INTELES nu il luatii

    RăspundețiȘtergere
  58. Ultimul anonim, esti prostut...

    RăspundețiȘtergere
  59. e varza frate programul asta

    RăspundețiȘtergere
  60. nush ce sa zic pana nu incerc

    RăspundețiȘtergere
  61. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  62. am sl ancerc banuesc ca mi va fi de folos

    RăspundețiȘtergere
  63. Eu va sfatuiesc sa nu luati orice gasiti pe net pentru ca cele mai mult dintre ele sunt keylogger si va veti trezi cu parola de la id de mess skimbata...deci mai bine nu luati nimik:D

    RăspundețiȘtergere
  64. wtf nu merge ce prostie wtf nu e bun de nmk:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  65. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  66. ce mai e si asta nu e bun de nimic

    RăspundețiȘtergere
  67. BAI SUNT PROSTI CARE INTRA PE ACEASTA ADRESA

    RăspundețiȘtergere
  68. Ii naspa... sa imi spui cum se foloseste

    RăspundețiȘtergere
  69. ii naspa dar sa imi scri cum se foloseste pe sergiuflorea01

    RăspundețiȘtergere
  70. E tare progamul asta. Am avut parola sparta de doi prosti si le-am facut-o si eu ca sa ma tina minte si pe lumea cealalta. Astept un buzz la ID-ul: yonutz_sandel10

    RăspundețiȘtergere
  71. e un program de kkt nu va arata nimic si daca il descarcati pierdeti timpul programul asta nu merge folosit el este publicat aici pentru a afla cel care la publicat parolele voastre de la yahoo messenger :P:)))) va luati teapa daca descarcati asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  72. care vreti sa vedeti ca merge sa spargeti parola la cineva ma gasiti la idu giugea_stil_armani nu luati programe de pe net ca nu is bune o data la fie care care aveti probleme cu parola va ajut ma gasiti la idu meu va astept...

    RăspundețiȘtergere
  73. Anonim, citeste mai sus despre ce este vorba.

    RăspundețiȘtergere
  74. daca va luati dupa astea ajungeti greu departe frate ce poponari!

    RăspundețiȘtergere
  75. si imi bag pula in ele id-uri?

    RăspundețiȘtergere
  76. dar cum se downloadeaza

    RăspundețiȘtergere
  77. is programe ca puteti sa spargeti parola dar nu pe net care vreti la idu giugea_stil_armani prima parola ii gratis sa va arat ca merge ii foarte simplu daca ai program anumit de spart parole ......am spart la plin parola .......care nu or crezut ....le-am aratat ca pot sa le sparg parola care vreti intrati pe idu meu .....si o sa va ajut pe care pot...

    RăspundețiȘtergere
  78. nu merge ma prostuleeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  79. ce mai de cacat program din lume

    RăspundețiȘtergere
  80. vreau sa aflu parola la un id

    RăspundețiȘtergere
  81. doresc parola mary05mai@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  82. Netu e mai frumos si cu programe mai putin ilegale dar care sa functioneze nu ca asta ilegale. Ma numesc Melinte Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  83. nu miamers nu mai vreau sa ma descarc pe voi sall (.................):))))))

    RăspundețiȘtergere
  84. da cum se sparge parola?

    RăspundețiȘtergere
  85. EXISTA O METODA DE A AFLA PAROLA LA YAHOO PT CA HACKERI O FURA DECI ESTE , PT CINE ARE PROBLEME CU PAROLA LA YAHOO , NU MAI STITI PAROLA , VREI SA AFLATI PAROLA PRIETENULUI ANUNTATI-MA .
    ID YAHOO diamonddj69

    RăspundețiȘtergere
  86. Nu exista program de spart "Parole" e doar o pacaleala ca sa va sparga voua Parolele daca sunteti cu mn ziceti si celorlalti prieteni de-ai vostri si sa nu caute asa cv ca si eo am patit-o.

    RăspundețiȘtergere
  87. Nu poti sparge parola, programul doar te ajuta sa o furi de pe computerul pe care e activat pe messenger 'remember password' .....

    RăspundețiȘtergere
  88. deci cine ma ajuta si pe mine sa sparg o parolaa???sau pui mei explicatimi si mie cum sa fac

    RăspundețiȘtergere
  89. e bina ce exista si dastea

    RăspundețiȘtergere
  90. eu as spune ca ie ceva normal sa spargi o parola,nu???????

    RăspundețiȘtergere
  91. Anonimule, da, ie ie :P

    RăspundețiȘtergere
  92. eu am gasit cum se sparge parola)0729605392

    RăspundețiȘtergere
  93. samir_boss_2007

    samir_boss_2007
    samir_boss_2007
    samir_boss_2007

    RăspundețiȘtergere
  94. e praf am incercat si eu si nu e bun de nimik vaisiamar dute in pula me de fraier...

    RăspundețiȘtergere
  95. pai care doreste program de citit mesajele de pe messenger ale altor persoane fara acordul persoanei respective va dau eu, si merge 100% , dar trebuie ca persoana respectiva sa fi intrat macar odata in pc-ul vostru

    RăspundețiȘtergere
  96. sal ajutama si pe mine cum sa folosesc programul de spart parole te rogg

    RăspundețiȘtergere