Coduri de acces serialepenet.ro

Coduri de acces serialepenet.ro
Coduri de acces serialepenet.ro
Coduri serialepenet.ro

Dupa cum banuiesc ca stiti, siteul serialepenet.ro taxeaza vizitatorii cu 2 euro pe luna, dupa care iti da un cod de acces prin care poti accesa serialele.

Prin aceasta postare va prezint cele mai noi coduri serialepenet.ro , actualizate lunar. Foarte de multa lume vizioneaza seriale pe serialepenet.ro, asadar, banuiesc ca va va fi de folos.

Iata codul de acces care functioneaza pana in data de: 
  • 08 Iulie 2012:   p1g462xcbe       sau     6yg7cpgj13    

Update:

Iata de ce nu mai gasim coduri serialepenet.ro:  http://www.zf.ro/business-hi-tech/payu-sisteaza-serviciile-catre-site-uri-cu-continut-piratat-la-solicitarea-pro-tv-9740255


Asadar, pentru seriale online gratis va recomand: www.serialulmeu.ro

De indata ce aflu si alte coduri, le voi posta mai sus.

Mai stie cineva coduri care functioneaza? Comentariile sunt deschise. Vizionare placuta! ;)


181 de comentarii:

  1. Dak vreti sa vedeti intrati pe http://www.djx.ucoz.ro si intrebati in chat dak este online djx1987 nu este vrajeala dar va trebuie si un ip dinamic

    RăspundețiȘtergere
  2. Dak vreti sa vedeti intrati pe http://www.djx.ucoz.ro si intrebati in chat dak este online djx1987 nu este vrajeala dar va trebuie si un ip dinamic

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi de cod. :D Merge perfect.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e valabil cel de mai sus

    RăspundețiȘtergere
  5. cod valabil pana 08.07.2012
    p1g462xcbe

    RăspundețiȘtergere
  6. Stima si respect pentru persoana care a dat codul. Multumesc foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc frumos. sper sa avem coduri valabile si incepand din 9 iulie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ceva valabil, in sfarsit! mersi!

    RăspundețiȘtergere
  9. cod pentru iulie chiar ne tineti cu sufletul la gura pana pe 8 iulie?

    RăspundețiȘtergere
  10. Super! un cod mai nou are careva?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi.Dar codul de astazi?

    RăspundețiȘtergere
  12. chiar nimeni nu are un cod?

    RăspundețiȘtergere
  13. va doare buzunaru sa platiti si voi 2 euro
    sa va luati tigari aveti

    RăspundețiȘtergere
  14. la cel de deasupra mea. bai zgarcitule te caci pe tine si cersesti cod de 2 euro, daca esti asa bulangiu platesteti singur codul. tiganu p^%&

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. pacat ca nu mai este metoda de plata cu 2 euro...acum trebuie sa platesti 45 de lei si trebuie sa astepti 3 4 zile dupa curier...

    RăspundețiȘtergere
  17. mdaaaaaaaa ... care imi da si mie un cod si ii platesc 50 lei? ori prin transfer de credit pe telefon ori prin paypal. dar astazi

    RăspundețiȘtergere
  18. oricum sistemul nou de taxare e o prostie. o sa aibe mai putine incasari, si mult mai putini clienti! Omul care vrea sa se uite, vrea ACUM! nu maine sau saptamana viitoare! Mai usor dai 2 euro de pe SMS, si-l platesti pe factura, decat sa astepti curierul si sa dai 50 de lei. Majoritatea sunt pe la servici sau cu treaba,, nu stau acasa sa pazeasca curierul, cand are ala chef sa vina!

    Personal o sa caut alt site, unde macar nu-si bat joc de timpul meu, pe banii mei!

    RăspundețiȘtergere
  19. cand gasesti sa ne spui si noua :d

    RăspundețiȘtergere
  20. daca nu esti in tara nu prea ai ce face nu ai cum sa platesti sa vina curierul.....asa ca asteptam

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut, serialepenet.ro a schimbat metoda de plata datorita celor de la voyo.ro care apartine de PRO TV au facut aia reclamatie ca nu detin drepturi de autor la videourile postate acolo si au trimis mailuri la paypal cei de la voyo.ro si i-au inchis contu de paypal si au vorbit si cu cei de la orange, vodafone si cosmote sa nu mai ii functioneze serviciul pay sms, asa ca deaia sa recurs la aceasta metoda de fan currier. pana faceti rost de cod aruncati un ochi aici poate va place siteul de filme si seriale online http://www.seriale-filme.info/

    RăspundețiȘtergere
  22. din pacate alte site-uri nu au, spre exemplu, serialul Las Vegas, pe care il urmaresc. insa cum nu am timp sa stau acasa, nu am cum sa astept curierul, am si alte treburi, servici, etc. repet, astept un cod de la cineva care deja l-a achizitionat, returnez 50 de lei prin paypal sau prin transfer credit.

    RăspundețiȘtergere
  23. incercati pe www.free-tv-video-online.me/ pana faceti rost de cod

    RăspundețiȘtergere
  24. http://watchseries.eu/ gasiti tot ce vreti gratis bagamias pula in mortii vostri de retarzi

    RăspundețiȘtergere
  25. auzi mane de ce vorbesti asa urat? in primul rand siteul de acolo e site fara subtitrare eu dadusem un site cu subtitrare care sa ajute lumea de ce trebuie sa injuri ca boschetaru, fi si tu baiat cu cap ca oricum lumea stie ca esti dus demult:::))))))

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma adresez anonimu-lui care ma injura!
    Pun pariu ca eu ma spal mai des ca tine,deoarece nu am apometre
    si nu ma spal cu cana de 1L
    Sunt roman 100% nu ca tine 50%roman 30%taran si 20% cine stie ce specie.
    Eu muncesc de dimineata pana seara, de aceea imi permit sa platesc 2Euro
    pentru un cod nu ca tine,care probabil,ai mai mult de 25 de ani si inca traiesti pe spinarea parintilor.
    Am ajunt pe acest forum din pura intamplare.

    RăspundețiȘtergere
  27. Apropo,eu am un cod valid pana pe data de 29.07
    si nu-l dau la nimeni pentru ca eu stiu cat efort depun cei de la serialepenet.ro si ar trebuii rasplatiti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am fost mai fraier... om de buna credinta am cumparat codul de acces sa vad dallas serialul vechi. pe pagina lor scrie ca toate serialele au sub in lb ro. mi-au dat teapa!!!! am vazut episodul 1 si 2, restul, cele peste 300 episoade n-au subtitrare.
      asta nu e inselaciune? oare unde sa ii reclam pe tzeparii astia? ce mi-au facut ei se cheama inselaciune, furt.

      Ștergere
  28. mie mi`se pare normal ca daca serialepenet.ro tot ia banii astia, sa plateasca si drepturile de autor. eu zic ca ar trebuii sa faca o taxa de genul payperview sau sa mareasca taxa. si 50ron/luna daca ar face eu as plati, dar cu conditia ca si ei sa plateasca mai departe drepturi de autor.

    RăspundețiȘtergere
  29. no contesta nimeni faptul ca cei de la seriale pe net depun eforturi , dar se castiga bani din treaba asta , sa fie si ei corecti si sa joace dupa reguli

    RăspundețiȘtergere
  30. daca stai sa faci un calc-ul doar vreo 100-150 de persoane trimiteau sms
    restul il gaseau pe estfel de forumuri
    100X2=200 euro pe luna,vine un salariu
    si chiar daca facea 600 de euro
    pun pariu ca sunt cel putin 3-4 persoane care administreaza site-ul
    deci nu-i cine stie ce castig

    RăspundețiȘtergere
  31. pentru ca se descurca i-i felicit
    pentru ca este ilegal i-i condamn
    daca stai sa te gandesti,ce face statul nostru este ilegal
    cum sa iesi la pensie la 80 de ani
    cei care sau nascut dupa 1980 nu vor mai apuca aceasta varsta
    deci dc sa contribui la stat daca n-o sa apuc pensia
    munca la negru potoleste foamea
    nu vad viitorul in aceasta tara

    RăspundețiȘtergere
  32. Cine bilutele mele isi permite sa dea 40 de lei dintr-o data pe un cod.este mult mai usor pt mine sa dau 2 euro pe luna decat 45 de lei pe 3 luni.poate nici ei nu au vrut sa recurga la asa ceva dar niste bulangii infecti si-au bagat nasul(cik de la proTV) poi astia sunt niste ratati frate."" de ce sa moara vaca mea si a vecinului nu "poi eu cand i vad pe astia ca da la tv cu Voyo sh1t eu scuip televizorul !! si nu mai v-a invartiti in cerc (care da cod care face rost de cod,ce e asa greu ma frate sa cumperi un cod)Poi tie de ce iti este asa greu ?Eu unul mie scarba cand aud de 45 de lei si stiu naibi ca nu am un ban sa imi scot gagica la un suc :))))

    RăspundețiȘtergere
  33. eu zic sa nu mai cereti cod si vb prin mail cu moderatorii personal .dati o mita ceva prin paypal gasiti voi.poate vor sa va dea cod si prin alte mijloace.ce naiba doar traim in romania ganditi-va .

    RăspundețiȘtergere
  34. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  35. alta posibilitate cu cei care au acces la fielist.ro si alte trackere mergi acolo si descarcati serialele si in cel ma irau caz care nu au atasat fisier de sub cautati sa le descarcati din alta pare cum ar fie regielive.ro sau subtitrari-filme.ro(astia nu stiu daca au si pt seriale)o.O

    RăspundețiȘtergere
  36. prosti mai sunteti, intrati aici gasiti totul gratis "http://watchseries.eu/"

    RăspundețiȘtergere
  37. toate injuraturile de aici sunt evident ale celor ce administreaza site-ul si sunt ofticati de lacomia de a castiga mai mult, eu v-am platit luna de luna aproape un an si acum mi-e sila de voi, o sa va bagati site-ul undeva si lasati ifosele ca ati ajuns aici din intamplare, blogul asta va fi mai usor de gasit decat voi in cateva luni de taxa 45 ron :D

    RăspundețiȘtergere
  38. 7gthyryf pe 3 luni bafta

    RăspundețiȘtergere
  39. pai isi cam bate joc :) nu exista cod pe 3 luni :D

    RăspundețiȘtergere
  40. si toate codurile sunt din 10 caractere :D

    RăspundețiȘtergere
  41. Eu ma uit pe tvlist.ro se vedem foarte ok, subtitrarile apar imediat si nu au reclame sau alte prostii.

    RăspundețiȘtergere
  42. romanu e zgarcit ... nu ar da nici un cod mai ales pe termen lung ...

    RăspundețiȘtergere
  43. Am apelat eu la codul pe 6 luni completand micul formular afisat pe site, in nici 10 ore m-au sunat pt. confirmare(a doua zi dimineata) si mi-au trimis pe mail un cod provizoriu pt. urmatoarele 24 ore pana ajunge curierul. Curierul a ajuns in urmatoarea zi(adica azi) pe la 10 dimineata(mai repede decat a zis :) ) si am primit codul contra sumei de 46 lei achitata curierului fara costuri suplimentare. Curierul era inclus. Simplu ca buna ziua! Foarte bine pus la punct sistemul chiar daca e nou si foarte prompti cei de la serialepenet.ro. Bravo! Nota 10!
    Si daca faceti un calcul, pt. 6 luni iesiti mai ieftin decat 2 euro+tva pe care i-ati fi cheltuit in 6 luni, plus ca nu mai aveti nici o treaba 6 luni sa va treziti ca a expirat..:) Mult mai comod chiar daca initial pare complicat, au fost necesare per total 5 min cu tot cuvb. la tel si plata curierului, mai mult mi-aluat sa scriu comentariul acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Banuiesc ca nu esti atat de darnic sa il faci pubilic:))
    Sincer.. si eu as da 50 de lei pt 6 luni pt ca nu e cine stie ce, dar na.. n-am decat 17 ani si nu am decat veniturile de la parinti care nu acopera si un abonament pt un site de seriale:))

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu prea cred ca va mai da cineva vreun cod din cauza ca, mai mult ca sigur, codurile sunt unice si nu se poate folosi acelasi cod pentru doi sau mai multi in acelasi timp. Deci cel ce da cuiva codul propriu risca sa nu se mai poata loga el insusi.

    RăspundețiȘtergere
  46. baga-ti-va codurile in dos si site la fel!!!

    RăspundețiȘtergere
  47. 1) cu 2 euro pe luna nu face omul avere, nu va mai scremeti atata. probabil ca reusea sa isi scoata cheltuielile cu situl, plus o bere pentru timpul pierdut.
    2) mi se pare jenant sa cersesti coduri - da-o-n bunica-sa de treaba, chiar numai la mocangeala si furat va sta sufletul?
    3) drepturile de autor is o mare magarie, un serial cu drepturi de autor ar costa muuuult mai mult si o basca de bani s-ar duce la milionarii de la hollywood. vreti sa sponsorizati o companie care are bugetul cat al romaniei?!?!?
    4) eu plateam cu paypal. banuiesc ca omul nu-si mai permite metoda (paypal ia cateva procente cand scotii euroii din cont). as prefera sa platesc 3 euro pe paypal si sa n-am alte batai de cap. poate se poate aranja sa aiba plati diferite pe cai diferite, asa incat sa nu vina cu bani de acasa dupa ce ne da noua filme...? :)

    RăspundețiȘtergere
  48. La cererea Pro Tv, metodele de plata au fost restrictionate, din cauza nerespectarii drepturilor de autor.

    Anonimul de mai sus: isi scotea cheltuielile, plus o bere, plus un apartament, plus o skoda octavia noua-nouta, etc. (mai are si siteul fisierulmeu.ro, care aduce si mai multi bani). Dar ce sa spun, e baiat destept se descurca, n-am nimic cu el, il stiu din vedere, sta in cartierul Tudor din Tg-Mures, la 2 blocuri distanta de unde statea prietena mea (pt ca cum ea sta cu mine in UK)....

    RăspundețiȘtergere
  49. va spun eu cum sa va uitati la seriale fara sa le platiti nici 5 bani!!!Intrati pe google sau pe youtube si cautati programul IDM ( internet download manager) in descarcati ,il instalati ....apoi intrati pe site-ul de filme, alegeti un episod,dati play si o sa va apara o casuta cu IDM download dati pe ea si copiati episodul in calc. (dureaza 2-3 min).Intre timp dati pe site back alegeti urmatorul episod si reluati.In cele 3-5 minute gratuite pe serialepenet puteti descarca aprox 5 episoade dar cred ca nu va uitati la mai multe de atatea intr-o zi. Spor la vizionat!!!

    RăspundețiȘtergere
  50. foarte bun idm ... copiaza tot ... dar fara subtitrare ... sau ?? astept variante ... merci

    RăspundețiȘtergere
  51. am facut download ... merge perfect ... dar pe serielepenet.ro apare cu subtitrare romana , dupa download la vizionare nu apare ... options ?

    RăspundețiȘtergere
  52. si la mine functioneaza, multumesc mult! subtitrarile le puteti lua de aici http://subtitrari.regielive.ro/one-tree-hill-6104/

    RăspundețiȘtergere
  53. anonim din 13 iulie ce formular ai completat ca pe site scrie sa faci dovada de plata in conturi explica-mi si mie

    RăspundețiȘtergere
  54. dar vplay.ro nu va mai place? e mult mai tare ca serialepenet

    RăspundețiȘtergere
  55. vplay e blocat de muistii de la RDS...........

    RăspundețiȘtergere
  56. optiuni: intri pe regielive.ro si gasesti orice subtitrare doresti !

    RăspundețiȘtergere
  57. Am completat "formularul" care-ti apare acolo cand iti cere sa introduci cod nou sau sa platesti.
    Pt. mine e prea complicat sa descarc episoade si traduceri....45 lei/6 luni e vax, mai ales ca vreau sa vad mai multe genuri de episoade, poate unul nou care nu-mi place apoi...n-oi sta toata ziua sa descarc, am si bebe mic...3-4 min e timp pretios . Intradevar inainte de serialepenet descarcam de pe DC++ dar acum nu m-as mai intoarce la asa ceva never ever, bataie de cap pt. nimic.
    Si da, codul merge oriunde, eu l-am dat doar membrilor familiei. Daca va aliati cativa prieteni si puneti 10 lei fiecare cred ca e foarte avantajos.

    RăspundețiȘtergere
  58. bine dar eu cum platesc?nu locuiesc in romania si n-am pe cine pune sa mi-l cumpere din romania? iar cel ce manageriaza site-ul nici macar nu mi-a raspuns la intrebare. ar trebuie facuta si o alta metoda de plata....cum era de altfel paypal-ul...

    RăspundețiȘtergere
  59. is gata ... se duc ... moare site-ul ... trebuia sa mentina cumva metoda sms 2 euro .. sau na 3 euro :) da era rapida , sigura ... astea-s deja mizerii ... pe 6 luni pe 6 ani ... sa scoata taxa sa ii sparga pe protv ... si restu muistilor ... si dupa o pun iara ... daca nu eu zic ca mor ... incet da sigur ,,,

    RăspundețiȘtergere
  60. Ar trebuis sa trimieti mesaje la toata lista de mess gen imi bag P**A sau p*z*a depinde de sex in voyo si in PayU si la sts geve gen ma pis pe Voyo si PE BUGETUL STATULUI in loc sa stati aici si sa va plangeti comentati pe fiecare blog deal vostru or al prietenilor nedreptatea facuta si nu va opriti pana cand nu suntem AUZITI

    RăspundețiȘtergere
  61. Folositi aplicatia recomandata aici

    http://serialedownloader.blogspot.ro
    Merge struna si nu va veti mai plange de coduri.

    RăspundețiȘtergere
  62. Daca vreti sa vedeti 3-4 seriale pe zi dati add la id djxray20@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  63. Daca vreti sa vedeti 10 episoade pe zi intrati pe http://www.djx.ucoz.ro si aveti acolo un video care va poate ajuta

    RăspundețiȘtergere
  64. Fata cu bebe mic, daca te rugam sa faci un gest frumos pt noi, pt a ne da si noua codul, il faci ?

    RăspundețiȘtergere
  65. Fata cu bebe mic, daca te rugam sa faci un gest frumos pt noi, pt a ne da si noua codul, il faci ?

    RăspundețiȘtergere
  66. Ma lume! eu ma uit gratis la filme si seriale pe www.filmeonlinerx.net ! Au player foarte rapid ! Intrati si convingeti-va si este si gratis nu prostii de 2 euro!

    RăspundețiȘtergere
  67. bai nene ce bine era cu aia 2 euro amarati X( atata commplicatie cu 6 luni ... puteau face si ei codurile unice, da` macar nu complicau atata treaba X(

    RăspundețiȘtergere
  68. dracu va intelege pe voi :)) atat de prosti pute-ti fi, va milogiti aici pt un cod, cand cu un click dreapta pe episod, il vezi gratis si nu iti cere nimeni bani, cine stie cunoaste, aici ma refer la sursa paginii etc=)) sa moara serialepenet.ro de ciuda cand citeste asta:)) ca eu folosesc metoda asta de 7 luni si nu so prins nimeni:))

    RăspundețiȘtergere
  69. Zi-ne si noua cum se face sau da-ne un site de unde sa invatam :)

    RăspundețiȘtergere
  70. Pai foloseste programul de aici (mi-a zis mie): http://serialedownloader.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  71. Merge bine!mersi frumos de program :)

    RăspundețiȘtergere
  72. Merge super fain programul. Ms mult.

    RăspundețiȘtergere
  73. Intr-adevar chiar merge bine programul. E faza aia cu IP-ul dar nu e problema ca ma deconectez si reconectez din router si am alt IP :d.

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna seara! am citit cateva din mesajele voastre,am insa o intrebare.Cum fac eu care sunt in Germania sa imi pot plati in continuare?nu am pe nimeni in tara la care sa apelez....dati-mi va rog o solutie! plss plsss.

    RăspundețiȘtergere
  75. Anonim uite id meu Alias_2032 am eo o solutie ... contacteaza-ma si vom vorbi

    RăspundețiȘtergere
  76. In noua versiune a aplicatiei de pe http://serialedownloader.blogspot.ro/ vizionezi direct orice episod de pe serialepenet ro fara coduri si fara restrictii. Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  77. hai ma amaratilor ca va zic, intra`ti cu chrome, da`ti pe un episod, acolo o sa da`ti vede`ti sursa paginii, apoi da`ti in jos pana gasiti cv de genu http://serialepenet.ro/476-embed-236/?id=2018&t=506f4153&s=s2&m=ece8051e698da08954d8410c70df2520&w=739&h=411,,(va v-a aparea acel link doar daca da-ti vede-ti sursa paginii. inainte de a va aparea faza aia ca tre platit .
    selectati acel link, open in new tab si gata, vezi video fara restrictii=))
    wtf people suntem romani ce naiba

    RăspundețiȘtergere
  78. cum fac ce a zis celalalt anonim pe 5 oct mai sus?

    nu gasesc linkuri asemanatoare daca dau sa vad "page source"...

    RăspundețiȘtergere
  79. http://www.travian.ro/?uc=ro2_10831

    RăspundețiȘtergere
  80. mai stie cineva la ce nr se trimitea sms? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  81. a aparut un nou site, moca :)
    http://turboplay.ro

    vad ca se baga seriale intruna.

    RăspundețiȘtergere
  82. Un kkt de site turboplay.ro Sa astepte ei 1000 de ani sa fie platiti asa scump ptr 10-15 seriale.

    RăspundețiȘtergere
  83. as vrea sa vad serialul,,the shield,am vazut 3 sezoanemmdar sezonul 3,de la episodul 10 nu mai este titrat...da ti mi o solutie.

    RăspundețiȘtergere
  84. serialedownloader.blogspot.ro RULES!!! - adevarat! THX!

    RăspundețiȘtergere
  85. idiotenie e comentu asta care ma forteaza sa scriu vreau nu vreau

    RăspundețiȘtergere
  86. www.turboplay.ro :).

    multe seriale moca, subtitrate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alea sunt multe??? :))))

      Ștergere
    2. Ti se par putine?
      Moca, si incarca repede..

      Ștergere
    3. Lasa.... uita-te doar tu la ele ;). Sunt grozave!

      Ștergere
    4. Ma uit , pentru ca vad ca baga primii episoadele.

      http://www.turboplay.ro/dexter/sezonul_7/episodul_7
      http://www.turboplay.ro/the_walking_dead/sezonul_3/episodul_5

      Nici macar nu sunt pe vplay inca.

      Ștergere
  87. Pentru seriale pe net singurul care ma ajuta e asta cu aplicatia lui de la serialedownloader.blogspot.ro. In rest ... ultimele comenturi de pe aici sunt cam out of topic, tinand cont ca articolul se refera strict la seriale pe net.

    RăspundețiȘtergere
  88. buna, tocmai am platit la BRD suma de 10 euro, si am trimis mail la seriale pe net cu facutura si inca nu am primit codul... au trecut mai bine de 6 ore... vreau sa stiu daca voi primi codul sau am pierdut banii :) daca stie cineva va rog sa scrieti . Multumesc Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am fost mai fraier... om de buna credinta am cumparat codul de acces sa vad dallas serialul vechi. pe pagina lor scrie ca toate serialele au sub in lb ro. mi-au dat teapa!!!! am vazut episodul 1 si 2, restul, cele peste 300 episoade n-au subtitrare.
      asta nu e inselaciune? oare unde sa ii reclam pe tzeparii astia? ce mi-au facut ei se cheama inselaciune, furt.

      Ștergere
  89. Hey, mai are cineva un cod de acces? va rog mult :X

    RăspundețiȘtergere
  90. m-a ajuta cineva si pe mine cu un cod ?


    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  91. eu am fost mai fraier... om de buna credinta am cumparat codul de acces sa vad dallas serialul vechi. pe pagina lor scrie ca toate serialele au sub in lb ro. mi-au dat teapa!!!! am vazut episodul 1 si 2, restul, cele peste 300 episoade n-au subtitrare.
    asta nu e inselaciune? oare unde sa ii reclam pe tzeparii astia? ce mi-au facut ei se cheama inselaciune, furt.

    RăspundețiȘtergere
  92. eu am fost mai fraier... om de buna credinta am cumparat codul de acces sa vad dallas serialul vechi. pe pagina lor scrie ca toate serialele au sub in lb ro. mi-au dat teapa!!!! am vazut episodul 1 si 2, restul, cele peste 300 episoade n-au subtitrare.
    asta nu e inselaciune? oare unde sa ii reclam pe tzeparii astia? ce mi-au facut ei se cheama inselaciune, furt.

    RăspundețiȘtergere
  93. eu am fost mai fraier... om de buna credinta am cumparat codul de acces sa vad dallas serialul vechi. pe pagina lor scrie ca toate serialele au sub in lb ro. mi-au dat teapa!!!! am vazut episodul 1 si 2, restul, cele peste 300 episoade n-au subtitrare.
    asta nu e inselaciune? oare unde sa ii reclam pe tzeparii astia? ce mi-au facut ei se cheama inselaciune, furt.

    RăspundețiȘtergere
  94. as aprecia daca se mai gaseste un cod si pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  95. un cod si pentru mine daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  96. se poate si ptr mine un cod ?


    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  97. ma ajuta si pe mine cineva cu un cod?

    RăspundețiȘtergere
  98. un cod pentru luna ianuarie 2013?plssssssss

    RăspundețiȘtergere
  99. Cine are coduri EXPIRATE.... va rog postati-le.... pot fi utile ptr a obtine coduri noi.

    RăspundețiȘtergere
  100. Cod pt ianuarie 2013, va rog!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  101. doresc si eu un cod pt luna ianuarie 2013 va rog

    RăspundețiȘtergere
  102. br67w91mta
    01v265s68g
    z8a6xhpp8y
    lvsnkujnwt
    npncz7rb96
    ifhdap7wre

    RăspundețiȘtergere
  103. cine are cod pt luna asta '? sal pui maan ok

    RăspundețiȘtergere
  104. ba va iau gloante pe op7 pt un cod

    RăspundețiȘtergere
  105. Un cod pt luna ianuarie 2013 are cineva ? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  106. http://turboplay.ro :)
    alternative.

    RăspundețiȘtergere
  107. Nu se mai poate face rost de cod de-acum incolo, sau cum ?

    RăspundețiȘtergere
  108. am eu cod pana in august 5/2103 ,100 lei taxa pentru cod

    RăspundețiȘtergere
  109. site-ul cere 90 lei taxa si tu vrei 100 lei? Din ce sat esti ?

    RăspundețiȘtergere
  110. nu da nimeni un cod? pentru 2013?

    RăspundețiȘtergere
  111. nu stiu de ce dar cite o data se mai potriveste si un pic de adevar dar cum lumea sa tot pacalit pe net nu mai ai invredere pentru ca taiate aceste fete ce le vedem noi pe ecran din circa 100 de persoane 10 deja bindesc cum sa te fure si cauta fel si fel de coduri le combina si te face fara date fara card fara bani pe car ca asta le este interesul sa te fraudeze da sim ca totul este facut de om si omul se poate intoarce impotriva ta iricind si ne juca ca oisica cu surecel asta este adevarul mint eu cu ceva spune si tu parerea ta si cred ca imi dai dreptate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omule, te rog scrie in romana daca vrei un raspuns pertinent la tentativa ta de comentariu. Nu uita ca semnele de punctuatie ii ajuta pe altii sa inteleaga ce vrei tu sa spui, asta presupunand ca vrei sa transmiti mesajul asta altor persoane pentru ca altfel nu vad ce rost are sa pseudo-scrii un astfel de mesaj. Pe bune, mai lasa iarba, alcoolul sau manele si pune mana pe o carte. Toate bune.

      Ștergere
  112. Vad ca aplicatia asta mai merge pentru Seriale pe Net serialedownloader.blogspot.ro. Faza e ca functioneaza cate un episod pe IP (de vazut). Apoi tre sa schimbi IP-ul. Dar pe RDS ma deconectez si reconectez la internet si am alt IP. Eu nu ma uit la ele din aplicatie le descarc. Tre sa iti faci initial lista cu filme apoi le descarca pe toate. E simplu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai sincer ce mai conteaza ca trebuie sa schimbi ip-ul? mai ales ca acum cam toti utilizatorii au ip dinamic. e mai nasol de cei cu ip static

      Ștergere
  113. Andreea Andreescu28 aprilie 2013 la 16:47

    Poate va ajuta site-ul asta : http://yideo.ro ...pe mine ma ajuta...

    RăspundețiȘtergere
  114. Your methоԁ of tеllіng all in thіs article is in fact fаѕtіdious,
    all сan ѕimρly undeгstand іt, Thanks
    a lot.

    Fеel frеe to surf to my site; hcg injections
    my webpage - youtube.com

    RăspundețiȘtergere
  115. Uite aici un site de seriale si filme la fel de bune si cu mai multe metode de plata. http://library720.com

    RăspundețiȘtergere
  116. Va multumim foarte mult, inclusiv pentru existenta blogului. mult succes

    RăspundețiȘtergere
  117. Aveti cod pentru iulie 2013

    RăspundețiȘtergere
  118. 0015iwi58r 0015ivefzj
    0015ivigq9
    0015ivq6gd
    0015ivqkwr
    0015ivtbij
    0015ivvhii
    0015ivw2ei 001522ba5u,
    0015ivz3t6
    0015iw2pp5
    0015iwi58r





    | 0014fps68g |
    | 0015227j9d |
    | 00152287fd |
    | 001522axy5 |
    | 001522<6br |
    | 001522kwkd |
    | 001522qu4c |
    | 001522tmba |
    | 001522yj7q |
    | 001522yk3s |
    | 001523856c |
    | 0015 3msxw |
    | 001523pciw |
    | 001523ztfz |
    | 0015242en9 |
    | |
    | 001522tmba |
    | 001524mbzu |
    | 001524qz7b |
    | 001524tcma |
    | 0.1524xv2b |
    | 0015259 i8 |
    | 0/1525cdpy

    RăspundețiȘtergere
  119. ba astia imi zic ca mai mult de 2 calculatoare nu au voie sa foloseasca codul in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere
  120. Te rog frumos imi trimiti si mie un cod pe raluka.adella@yahoo.com. Multumesc!`

    RăspundețiȘtergere
  121. Salut imi poti trimite te rog frumos si mie un cod pe adresa de email andrei.hanea@gmail.com? Saru'mana

    RăspundețiȘtergere
  122. Răspunsuri
    1. uitati aici program : http://www.youtube.com/watch?v=UIqvN6aloXE

      Ștergere
  123. cod introdus azi 30 nov 2013--------001524XV2B

    RăspundețiȘtergere
  124. 00152593I8........991525K5GA.......001525QUD3.......001529M66X......001525ZYSC......001525X77D......001548M229....ATENTIE codul poate fi folosit doar o data deci la un singur calculator.Nu merge primul cod inseamna ca la folosit alt utilizator.deci incearca pe al doilea ...si asa mai departe

    RăspundețiȘtergere
  125. 001522tmba
    001523856c
    001523msxw
    001524siyn
    001524xv2b
    00152593i8
    001525cdpy
    001525k5ga
    001525qud3
    001525x77d
    001525zysc
    001529m66x
    00152bv7z6

    RăspundețiȘtergere
  126. Un cod imi poate trimite si mie cineva pe adresa o_m_carmen@yahoo.com? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  127. am si eu nevoie de un cod . marieryro@yahoo.com. multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  128. va rog frumos un cod...leoaica2005@yahoo.com..va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  129. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  130. Am rugamintea daca ma puteti ajuta si pe mine cu un cod, ciprian_nichita@yahoo.com. Multumesc anticipat!!!

    RăspundețiȘtergere
  131. as vrea si eu un cod, daca se poate. pe email catalinachingaru@gmail.com tks

    RăspundețiȘtergere
  132. ma putetiajuta si pe mine cu un cod ms mult! danipuffi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  133. As vrea si eu un cod daca se poate pe catalin_leca@yahoo.com
    Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  134. v as ruga daca puteti sa ma ajutati cu un cod, sebastiansergiu80@gmail.com
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  135. Mai aveti un cod si pentru moa (multam mult) original_jungle@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  136. Buna!
    Ma puteti ajuta, va rog, si pe mine cu un cod. danielaflorea2002@gmail.com
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  137. Ba baieti lasatii dreacu pastia cu 3 seriale ale lor si mai cer si o gramada de bani si intrati pe
    http://vplus.ro/ fostul vplay ...

    RăspundețiȘtergere