"Eu vara nu dorm"

"Eu vara nu dorm. Pe 29 n-am somn. La referendum votez, pentru ca eu chiar contez. Eu vara nu dorm"...
Mesajul acesta l-am primit (SMS!) pe data de 28 iulie 2012 la ora 18.56.01 de la numarul de telefon +40724866328... Deci, in ziua premergatoare referendumului. Nu stiu cine este expeditorul. Si nici nu ma intereseaza.
Oricum aveam de gand sa votez la referendum. Si am votat. Am pus stampila pe DA. Daca tot mi s-a cerut parerea asa... pe gratis si degeaba, de ce sa n-o fac? Si nu regret. Si nici nu-mi schimb parerea.
Nu am nimic cu presedintele ex-suspendat, actualmente repus in functie. Prima data l-am votat; credeam ca se va schimba ceva in viata mea mizerabila. A doua oara nu l-am mai votat, din aceleasi motive; dar a urmat al doilea mandat al sau. Fie, nu am regretat atunci; nu prea aveai de unde alege, ca sa spunem asa...
In timp, totul pare a se fi schimbat pentru mine. Am inceput sa ma satur de sefi care sa-mi spuna cu de-a sila ce sa fac. Si cum sa fac. Si cum sa-mi fac meseria. Si cum sa ma comport in viata de zi cu zi. Parca nu mai era doar presedintele-jucator, parca mai toti politicienii-catei-lingai pareau a fi jucatori. Si jucatori ai naibii de prosti. Mi-era greata de tot si de toate; parca incepuse sa-mi fie greata si de mine insami pentru ca nu reuseam sa ma conving si sa-i conving pe ceilalti de ceea ce vroiam sa gandesc si sa-mi doresc. Parca as fi urlat in pustiu, fara sa ma auda si sa ma inteleaga nimeni; ba chiar o si incasam pentru asta.
Repet. Nu stiu cine este expeditorul mesajului primit atunci. Inca il mai pastrez in memoria telefonului. Ca amintire, pentru ca nu stiu la ce altceva ar mai putea folosi in momentele astea. Poate ca numarul de telefon de la care a fost expediat nici macar nu mai este folosit de cineva. Asa ca ce rost ar mai avea orice cercetare pe tema asta.
"Eu vara nu dorm"... Oare cate intrebari ar trebui sa ramana fara raspuns?
 http://cristinascacun.blogspot.ro/2012/09/eu-vara-nu-dorm.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu