SA MAI SI RADEM....








Un alcoolic se trezeste gol în morgă. Se ridică de pe targă si se duce
spre usă. La intrare stătea o bătrână:
- Buna dimineata, doamnă. Aceasta speriată:
- Doamne, care dimineată bună, esti în morgă.
- Bine, bine, atunci .... Guten Morgen!...


Paznicul cimitirului intră în biroul sefului cu cererea de demisie:
- Ce s-a întâmplat?
- Domnule, este peste puterile mele. Toată ziua merg prin cimitir şi citesc:
"Aici zace ..."," Aici se află ..."," Aici doarme ...", " Aici odihneste ...".
Singurul care lucreaza sunt eu!

M-a sunat soacra-mea aseara panicata:
-"Cristi nu stiu ce sa fac, a cazut curentul si din bucatarie vine un miros puternic de gaz"
-"Calmeaza-te" i-am zis " aprinde o lumanare si intra in bucatarie, hai ca stau la telefon...."

- De ce ai fugit din sala de operatie inainte de a fi operat?
- Pentru ca infirmiera spunea tot timpul: Curaj, nu va fie teama, e o
operatie usoara!
- Pai si?... asta nu te-a linistit?
- Nu. Pentru ca vorbea cu chirurgul!


M-am săturat! - spune soţul, nervos. Vin de la lucru flămând, după 8 ore de muncă,şi mâncarea nu-i gata! Mă duc la resturant.
- Iubi, nu fi supărat! Aşteaptă 5 minute.
- Ce, o să pregăteşti mâncarea în acest timp?
- A,nu. Mă îmbrac şi vin cu tine.


Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta purtarii centurii de siguranta:
- Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, mate pe parbriz, ochi in pomi, fara maini...
- In schimb, uitati-va la cel care a purtat centura... parca-i viu
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu