Curiozitatea blogurilor

Ma uitam putin la blogurile mele... Cele care au mai ramas cat de cat active. Si remarcam o curiozitate haioasa. Intre primul meu blog (Cristina, cel mai vechi, pe care, din lipsa de inspiratie, l-am botezat... ca pe mine) si ultimul, acesta de fata (AntiSTRESS, pe care, tot dintr-o lipsa de inspiratie, l-am denumit in asa fel incat sa-mi lecuiasca, prin titlu si prin continut, marea mea problema de zi cu zi, si anume STRESUL), nu este decat o mica-mare diferenta in ceea ce priveste "adresa", unul fiind, oarecum, imaginea "in oglinda" a celuilalt... Desigur, doar ca "titlu"...
Chiar sa fi vrut, nu realizam o astfel de bizarerie, cel putin aparent. Numai ca, deschizand acest ultim blog cu dorinta de a-l pastra si dezvolta in forma asta de "ghiveci" cu de toate, incerc sa il mentin activ cat de mult timp posibil. Cu surasul sau roz de bebelus ce vrea sa creasca mare si sa devina ca un soi de "Alinuta" micuta si sadica din umilele noastre bancuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu