Roada voastra sa ramana

“Roadă voastră sa rămână” (loan 15:16)




Elisei i-a slujit pe alţii până la moarte. Citim: “Elisei s-a îmbolnăvit de o boală de care a murit. loas împăratul lui Israel, s-a pogorât la el, a plâns pe faţa lui” (2 Împăraţi 13:14). Pe patul său de moarte Elisei i-a dat împăratului o strategie pentru a-şi înfrânge duşmanii. Aşadar, îi poţi ridica pe alţii chiar dacă tu însuţi eşti căzut. Poate te simţi ca un ipocrit pentru că lucrurile nu merg prea bine în viaţa ta şi totuşi lucrezi la ele. Adevărul este că atunci când lucrezi pentru alţii în dragoste, nu te mai concentrezi asupra ta, descurajarea dispare şi lucrul acesta este spre binele tău.



Impactul lui Elisei a continuat şi după moartea sa. Într-o zi, “llie i-a zis lui Elisei: “Cere ce vrei să-ţi fac, …” Elisei a răspuns: “Te rog să vină peste mine o îndoită măsură din duhul tău!” (2 Împăraţi 2:9). Ilie, mentorul lui, a făcut şapte minuni majore pomenite în Scriptură. Când a murit, Elisei făcuse treisprezece. Nu i-a împlinit Dumnezeu cererea? Nu. “Elisei a murit, şi a fost îngropat. În anul următor, au intrat în ţară nişte cete de Moabiţi. Şi, pe când îngropau un om, iată că au zărit una din aceste cete, şi au aruncat pe omul acela în mormântul lui Elisei. Omul s-a atins de oasele lui Elisei, şi a înviat şi s-a sculat pe picioare” (2 Împăraţi 13:20-21). A paisprezecea minune; Elisei a primit o porţie dublă! Domnul Isus a spus: “Eu v-am ales … să aduceţi roadă, şi roadă voastră să rămână” (loan 15:16). Aşa că roagă-te: “Doamne, dă-mi o moştenire de neprihănire. Fă ca impactul meu să fie mai mare decât durata vieţii mele. Dă-mi roadă care rămâne”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu