Bancuri....




Doi ţigani revin acasă cu un sac plin de bancnote după ce au jefuit o
bancă.
Luca, hai să numărăm banii!
Las-o baltă, Flăcărică, oricum aflăm suma de la ştiri...



Finala Campionatului European de fotbal. Toate locurile sint ocupate, in
afara de unul. Apare un tip si-l intreaba pe cel care statea linga:
- E liber?
- Da, raspunde tipul.
- Nu pot sa cred... cit de nebun trebuie sa fii ca sa ai un asemenea loc si sa
nu vii la meci?!
.. - Adevarul e ca si locul asta e al meu, spune cel de alaturi. Trebuia sa
vin cu sotia mea, am fost la toate campionatele incepind din 1982, de cind
sintem casatoriti. Din pacate, ea a murit.
- Si nu ati gasit pe nimeni sa va insoteasca, un prieten, un vecin?
- Nu, sint toti la inmormintare. ..



- Tata, tu te-ai insurat la biserica ori la starea civila?
- La betie, dragul meu, la betie.



Undeva la tara ... Bate cineva in geam noaptea pe la ora trei si intreaba:
- Hei, n-ai vazut o turma de boi?
- De ce? Ai ramas in urma?

Cică Adrian Năstase intră într-o bancă înarmat:
"Mâinile sus, că dacă nu, mă împuşc!"



De unde vine denumirea de Yeti pentru Omul zapezilor ?
Din Moldova ! O fetita de moldovean l-a vazut prima data si i-a zis lu' maica-sa
- Ieti , mama! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu