Dezbatere

Dan Ioanitescu a scris in postarea precedenta:

"Mai oameni buni,
Va invit la o dezbatere.
Iata cateva probleme pe care le-am sesizat.

1/Cum se va structura blogul 100ro in timp? Care va fi soarta lui?
Uite am observat ca se-ncearca din partea administratorilor sa i se dea o directie , o tema saptamanala, dar chiar si-asa devine un fel de tabloid, un talmes balmes greu de urmarit, daramite de digerat.
Propunere:
Eu nu ma pricep, dar nu s-ar putea ca fiecare sa-si inscrie postul intr-o anume sectiune? Ex: muzica, sentimientos-sufrimientos-corazon, sport, filme, istorie, politica, religie, ezoterism, bazaconii, pisica de-acasa.... daca intr-o biblioteca amesteci titlurile si tematicile, atunci cand cauti ceva te-apuca nervii.

2/Viteza de postare este atat de mare incat nu se mai poate comenta. Nu mai este timp nici macar de urmarit. Si in aceasta situatie cand nimeni nu mai apuca sa citeasca pe nimeni, efortul de editare si postare nu-si mai gaseste rostul. Pentru cine mai scriem? Sunt foarte rare articolele care depasesc 15 comentarii. Iata de ce nevoia de sistematizare pe capitole tematice este absolut necesara.

3/ Daca posturile nu sunt urmarite, cum procedam cu adsensul care-si pierde sensul?

4/ Mi-ar placea sa vad postari si in limba rusa sau chineza ca in engleza am vazut. 100Ro, ramaneti pe pozitia "cel mai mare blog in limba romana" ?

5/Accesul democratic la statutul de coautor, in intentie laudabil incarca blogul cu niste "postari" foarte greu de inteles. Cel putin pentru mine. Simplu: pun titlul si-apoi download-ez un clip de pe Youtube sau o melodie de pe Triluliu si gata, se considera articol si mi se-aduna ca sa ma arunce in fruntea clasamentului. In goana dupa glorie o sa ne-ncurcam la calitatea postarilor si ne vom pierde credibilitatea in fata vizitatorilor. Ideea ca "fraierii inghit orice, numa eu sa ma vad in top", pe mine, care am aceleasi drepturi si obligatii ca si unii dintre voi ma-ncurca. Nu suntem la Formula 1."

Incerc sa vin cu niste propuneri si niste solutii pentru fiecare enumerare al lui Dan,pe care as dori sa le completati voi:

1-Structurarea blogului Articolele se aduna foarte repede,ceea ce face greu de navigat blogul,tocmai de aceea am les cateva categorii principale.As dori ca pentru fiecare postare de-a voastra sa fie pusa si o eticheta dintre aceste categorii.Si ce spuneti,ati vrea ca fiecare sa scrie doar intr-o anumita sectinue?Sau cel mult trei categorii?Sau lasam libera aceasta alegere,si fiecare scrie in categoria in care este inspirat in acel moment?

2-Viteza de postare In primul rand,mai multe articole inseamna mai multe indexari din partea lui Google,si implicit mai multi vizitatori.Dar,am observat ca cei mai multi dintre voi nu stiu sa scrie "prietenos" pentru motoarele de cautare(citeste aici despre cum sa scrii).Si de asemenea,cati dintre voi adauga articolele pe Digg,StumbleUpon,sau Delicious?
Stiu ca e greu sa urmaresti fiecare articol,sau articolele fiecarui autor...dar daca scrii articolele sa fie cat mai prietenoase pentru google,cu timpul vei avea vizitatori din partea Google,chiar daca articolele tale sunt mai vechi,si sunt ingropate printre cele cateva sute (pe viitor vor fi mii) de articole postate.

3-Adsense Cum am mai mentionat,postarile vor avea vizitatori,chiar si dupa 1 an,pentru ca google le va gasi,deci adsense ul nu e degeaba pus acolo.

4-Limba in care sunt scrise articolele Da,am vazut ca s-au scris si articole in limba engleza,dar dupa parerea mea numarul lor este nesemnificativ,si nu este o problema...Voi ce spuneti?

5 Cursa din top Sunt foarte de acord cu cele scrise de catre Dan,tocmai de aceea vom face un lucru care pe cat este de util pe atat este de corect:Pentru numarul articolelor al unui autor se vor "puncta" doar cele originale.Deci,daca dai o cautare pe Google cu un text mai lung din acel articol,sa nu mai fei unul asemanator pe web - acela va fi un articol original,si aceea postare va da valoare autorului.Asadar,va rog ca la toate articolele originale sa puneti ca eticheta numele,plus litera "x" (in afara de asta puneti si eticheta doar cu numele,ca si pana acum).Articole originale vor fi considerate si videoclipurile de pe youtube,sau trilulilu,dar numai daca vor avea o descriere sau o "opinie" de cel putin 100 de cuvinte.


V-as ruga sa ve exprimati orice opinie,abtinere,sau sugestie,printr-un comentariu.Este foarte important sa stim parerea fiecaruia.


57 de comentarii:

  1. si eu vreau calitate&originalitate,posturi de interes,care sa fie citite,o frecventa a posturilor prestabilita(daca ai inspiratie si timp iti poti arhiva operele si le postezi in timp!).nu as restringe aria accesului chiar la o singura sectiune...desi daca lucrezi la un ziar asa este,lucrezi la o rubrica,in genere...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata 100Ro, :)
    Reiau comentariul

    Votare
    Una dintre regulile care mi s-ar parea fair, desi pare nedemocratic, ar fi VOTUL OBLIGATORIU.
    Se poate face o lista cu numele bloggerilor in ordine alfabetica iar problemele expuse trebuie votate cu DA, NU si NU STIU. Se poate decela cu usurinta ce vrea majoritatea. Deoarece unii s-au inscris "just for fun" dar nu posteaza, ar trebui atentionati, desi este foarte dificil, pe blogul lor personal sa voteze. Cine nu voteaza se descalifica si isi pierde statutul de coautor.O formula care sa nu te lase sa postezi pana nu votezi mi s-ar parea fair.

    copy-paste
    Ai voie bunaoara sa faci copy-paste de pe un articol de pe blogul personal dar nu asa cum am observat ca se copiaza attach-uri intregi ale unor e-mailuri care inrosec internetul. Primesc si eu ca toata lumea sute, chiar mii de e-mailuri de la prieteni cu maxime, bancuri, poze haioase, retete de viata sanatoasa, copiate sau adunate bineinteles de pe bloguri ale caror autori li s-a pierdut urma. Acest gen de copy-paste reprezinta un FURT DE IDEI si de MUNCA si l-as interzice cu desavarsire. Chiar l-as penaliza.

    Categorii
    Fiecare blogger sa-si treaca obligatoriu una sau maxim doua, categorii in etichete alaturi de numele sau urmat de X.

    Cautare
    Normal ar fi sa se poata identifica articolele fiecarui autor. Mie imi place bunaoara,(dau un exemplu la intamplare) ce si cum scrie Huan Chavez. Si-atunci vreau sa vad tot ce a postat el. Sau vreau sa-mi gestionez propriile postari, sa raspund la comentarii si nu am alta solutie decat sa frunzaresc toata masa de postari din tabloul de bord.

    Adsense
    100Ro, :)
    Da-i-ar Dumnezeu sanatate celui caruia i-a trecut aceasta formula de blog prin minte, caci iti ofera o oportunitate, alta decat cea pe care ai fi putut s-o ai pe blogul tau personal. Pe de alta parte insa incarca pagina blogului si o face neatractiva. Adsensul nu poate deveni obligatoriu pentru fiecare participant, dar putem vota oportunitatea mentinerii lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. salutare, tuturor

    Eu tot ce-mi doresc ca si cititor al acestui blog este:
    Filtrati si voi articolele, ca unele frizeaza prostia.
    Sa aveti anumite evaluari in urma carora sa ramana articolele, altfel orice tuta, fraier scrie ce-i trece prin minte... si sunt destule cazuri deja.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu sunt de acord cu copy-paste ul,deoarece ne face sa fim o oaie neagra in fata lui google,google iubeste articolele unice si originale,asadar sper sa putem elimina incet-incet acest lucru de pe 100 Ro,si sa devenim originali.
    Obligatoriu sa puneti separat ca eticheta numele,si pe langa asta,daca articolul este original numele impreuna cu "x"
    Iata un exemplu la etichete:
    Dan ioanitescu,Dan Ioanitescu x,politica,etc

    Astfel vom putea urmari articolele fiecarui autor in parte,si vom putea face in top al autorilor care scriu doar original(vom elimina topul obisnuit,sau il vom pune in partea de jos a paginii)
    De asemenea vreau sa fac si o posibilitate de abonare prin e-mail,separat pentru fiecare autor.Daca preferi cum scrie un anumit autor,vei primi automat prin e-mail ultimele articole postate de catre el.

    In privinta celor care s-au inscris just for fun,sper ca incet-incet sa ii inlocuim cu persoane mai active,care vin cu cel putin 3-4 articole saptamanal.Cred ca multi nu inteleg ca este si blogul lor,in egala masura,unde isi pot pune chiar si reclamele proprii.

    Iar formula cu "DA, NU , NU STIU" este o idee foarte buna,chiar acuma ma apuc sa fac un formular prin care sa poti vota.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim vom lua in cosiderare propunerea ta,insa deocamdata suntem in primele saptamani cu blogul,sa speram ca pe parcurs sa ne perfectionam
    Mersi de propunere ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim da exemple, deoarece este logic ca oricine si fiecare sa scrie ce ii trece prin cap si nu ce iti trece tie prin cap.

    @dan eu nu am nimic impotriva ca cineva sa fie diferit de mine, de aceea accept orice stil, la 100 de caractere te astepti sa gasesti un fel de talmes balmes. eu am descifrat "caracterul" fiecaruia si il iau ca atare.
    @10Ro & @dan originalitatea mi se pare esentiala, numai ca, de multe este greu sa fii original. propun ca de cate ori se copiaza sa se faca referinta la sursa, asa cum au facut cativa.

    RăspundețiȘtergere
  7. @selena da,insa se poate face mai mult de atat--se poate prelua articolul de pe un blog,sau de pe un site,si se poate rescrie,folosind alte expresii,alte cuvinte...pe mine personal nu ma deranjeaza daca se pun articole si de pe propriul blog,INSA imi fac grij pentru ce va considera motorul de cautare google--daca vede continut copiat ne poate considera SPAM BLOG,si daca patim asa,am muncit degeaba cu totii,zeci,sau sute de ore...ca nu vom avea trafic de la Google.Vom vedea ce va vota majoritatea,acum lucrez la un formular,in cateva zeci de minute va fi gata,si acolo va putea vota toata lumea foarte precis.

    RăspundețiȘtergere
  8. hei, Feri, 3-4 articole saptamanal nu inseamna sa publice odata la trei zile cum ai propus initial, ceea ce mi se parea OK.
    cred ca odata la 3 zile este mai bine, acum cum consideri.
    asa aveam timp sa citim pe fiecare.
    mie blogul mi se pare ok, singura obiectie este ca sunt greu de gasit blogurile originale, sunt postari noi si nu am cum sa le accesez blogurile pentru ca nu toate sunt cuprinse in lista
    revin cu propunerea sa punem link, eventual, sub fotografia fiecaruia, sa pui adica :) ...

    RăspundețiȘtergere
  9. te referi la postare identica pe propriul blog si 100Ro?
    si eu am facut-o odata, dar consider ca am drept de autor asupra proprie mele poastari, nu? pot s-o dau cui vreau atat timp cat eu sunt autorul
    nu stiu, poate nu am inteles eu bine

    RăspundețiȘtergere
  10. hei, Feri, uite, acum este un post nou de catre Flory ... unde o sau il gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  11. selena, rasfoieste acest blog, iar daca in urma rasforirii (citirii) tu mai vrei exemple, atunci no comment.
    n.b - ma refeream la calitate (daca nu ti-a fost clar mesajul)

    RăspundețiȘtergere
  12. 100Ro,

    Recunosc ca sunt inca pioner in ale blogaritului. Daca bat campii sau inventez apa calda va rog sa zambiti ingaduitor. :) Va cerusem adresa de e-mail la un moment dat si mi-ati si dat-o, multumesc, pentru ca astfel de chestiuni ma preocupau mai demult.

    Abonarea prin e-mail este o solutie buna, dar puteti incerca sub postarea fiecaruia sa apara de exemplu: "de acelasi autor", ca dand clic pe sintagma, sa-i vezi toate titlurile?

    @selena, :)
    Despre originalitate.
    Cred ca trebuie sa incercam sa fim buni prin ce poate mintea noastra . Invatam unii de la altii si asta este bine. Sa fii original nu presupune neaparat un "stil" propriu, destul de greu de dobandit rapid, sau idei filozofice, sociale, politice, religioase, etc... noi, ci mai ales de felul cum punem problema, cum ne pozitionam fata de un fenomen. Blogul este dupa parerea mea SUPORTUL unui ACT DE CULTURA , fie ea generala sau de nisa. Nu avem din pacate un cod etic sau moral de respectat in blogging, de aceea internetul este plin de djectiile unor minti bolnave.
    Cred ca am sa dezvolt acest comentariu si am sa-l transform intr-un post.

    In orice caz, primul cod etic al bloggerului ar trebui initiat de 100Ro.Si oleaca de brainstorming pe tema aceasta s-ar cere. Ce ziceti fratilor?

    RăspundețiȘtergere
  13. dar tu cine esti? ai si tu blog? de ce nu ne dai exemplu de stralucire prin linkul de la blogul tau?

    RăspundețiȘtergere
  14. @Selena da asa este,e normal sa ai drept de autor ;) pacat ca google nu e la fel de intelegator ca si mine.Pentru a nu crede lumea ca am ceva cu cineva,cititi articolul de pe adresa urmatoare(limba engleza):

    http://www.searchenginejournal.com/duplicate-content-penalty-how-to-lose-google-ranking-fast/1886/

    Iar obligatoriu va fi ca fiecare autor sa puna numele sau la etichete,pentru a-i putea urmari articolele,lucru care nu a fost facut de Flory,insa o intelegem,pentru ca este cel mai nou membru:) iar daca articolul este original,sa mai puna o data numele impreuna cu un x,astfel vom construi topul celor mai valorosi autori.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim dar tu cine esti? ai si tu blog? de ce nu ne dai exemplu de stralucire prin linkul de la blogul tau?

    RăspundețiȘtergere
  16. @dan, da exemplu de dejectii, asta ca sa nu ma simt vizata

    RăspundețiȘtergere
  17. @Anonim da,chiar daca consideram ca vrei sa ne ajuti,ne-am bucura daca ti-am vedea si noi blogul..:)

    RăspundețiȘtergere
  18. selena, nu stiu cati ani ai, dar mai ca as paria ca ai vreo 16...
    Unii sunt "scriitori", altii sunt "cititori".
    Te-ai prins?!
    Daca nu te-ai prins voi incerca sa iti explic mai bine, dar, zau, nu stiu de voi reusi.

    RăspundețiȘtergere
  19. anonimul nu are blog, este doar cititor! :doh:
    Daca in acest spatiu au voie sa comenteze doar "scriitorii", imi cer scuze, ma retrag.
    Eu nu am inteles (inca) ca este un club privat in care doar cei ce scriu au dreptul sa comenteze, sa-si spuna parerea.
    Scrieti sus - club privat - scrieti regulile si nu vor mai fi indivizi precum persoana mea care sa va inoportuneze.

    RăspundețiȘtergere
  20. @selena,
    Draga Selena,
    Vorbeam despre ce mi s-a-ntamplat mie din experienta pe care am avut-o de un an incoace pe blogurile mele cu comentariile unora... le-am pastrat ti le pot oferi desi nu cred ca te interesseaza, sau pur si simplu unele bloguri care exista pe internet al carui limbaj primitiv, vitriolant si de prost gust te face sa ti se-ntoarca stomacul pe dos.
    Nu am facut trimitere la nimeni de aici in mod special, vb la modul general, si uite am gresit ca am omis sa specific acest lucru. Dar ne putem astepta la comentatori needucati pentru ca nu-i poti opri sa se "racoreasca "pe unde apuca. Iarta-ma daca fara sa vreau am dat nastere la suspiciuni.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Anonim, :)
    Nu abandona dintr-o eroare de interpretare. Selena este de buna credinta. Mai suntem inca 99 daca totusi nu te intelegi cu ea. Eu ma inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  22. @ Dan Ioanitescu:
    "In orice caz, primul cod etic al bloggerului ar trebui initiat de 100Ro.Si oleaca de brainstorming pe tema aceasta s-ar cere. Ce ziceti fratilor?"

    Foarte adevarat! Chiar am putea face ceva in privinta asta! Realizez acum ce prostie am facut cu copierea unor linkuri in postarile personale. Ma voi limita la asta doar pe blogul personal daca voi considera de cuviinta sa-i "incant" pe cititorii mei cu vreo melodie. Sa nu ne lacomim in a obtine o ascensiune oarecare in blogosfera doar de dragul avantului. Putina rabdare, incredere in fortele si ideile proprii, vointa si zic ca am putea sa facem o diferenta - " make a difference", vorba englezului. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Dan, tot respectul pentru munca voastra si pentru cei ce inteleg ce inseamna aceasta munca.
    Nici nu ma indoiesc de buna credinta a Selenei, ci de modul in care ea intelege demersul vostru (implicit al ei).

    RăspundețiȘtergere
  24. :)@100Ro :)
    Poate ar fi bine sa dezvoltati un chat sau un forum pentru ca observ ca dezbaterile care ar trebui sa fie la obiect, aluneca in derizoriu.

    RăspundețiȘtergere
  25. @100Ro $ Anonim
    nu, dar daca el considera ca un careva dintre noi este tuta sau fraier nu are decat sa demonstreze ca el nu este asa.
    eu nu am vazut nici o tuta sau fraier pe blogul acesta
    singurul fraier este el ca se baga in borsul nostru
    daca vrei cere sa fii invitat sa ne arati ce poti, sa te luam drept guru
    la calitatea blogului au de spus autorii, nu?
    nu are decat sa comenteze pe posturile unora sau altora si sa ii catalogheze, spre a-si rezolva problema cu autorul respectiv, nu sa vina sa arunce epitete fara adresa
    draga anonim am 16 ani, dar cei de acasa, mult mai multi decat altii.

    RăspundețiȘtergere
  26. :) m-am gandit,cred ca voi crea o pagina cu un chat-box,ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
  27. Selena, "quod erat demonstrandum"!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. @Anonim,:)
    Daca nu ne ajutam intre noi atunci cine sa ne-ajute? Si eu am nevoie de sfaturi si cu riscul de a parea ca perii, totusi afirm cu toata convingerea ca 100Ro isi face foarte profesional treaba.
    @Grosso Modo,
    Nu pe tine te-am vizat ci am vizat fenomenele si nu doresc sa-mi fac dusmani ci din contra, doresc sa formam o ECHIPA TARE.
    100 Ro e foarte bun lieder si trebuie sa il sustinem si sa ne sprijinim unul pe celalalt.

    RăspundețiȘtergere
  29. @selena pe cine vrei sa injuri?:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Dan, sunt de acord cu tine, ajutorul reciproc.
    Dar eu nu-l inteleg la modul: "las' ca-i de-al meu, nu conteaza ca scrie ineptii, ci doar ca mai umple si el niste pagini aici", pentru a deveni lider in blogosfera.
    Calitatea conteaza, nu cantitatea.
    Maculatura virtuala gasim cat dorim.
    Eu credeam ca acesta este obiectivul nr. 1.
    De m-am inselat, mea culpa.

    RăspundețiȘtergere
  31. @ Anonim mai, virtual si mac- .ulatura esti tu

    adica nu ne ridicam noi impotriva celorlalti si vii tu!
    aici se pune problema de copiat sau nu.
    lasa-ne, lasa-ne sau alatura-te!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. @anonim daca nu ai blog ce te doare, sa nu scriu altceva, cine e leader in blogosfera?

    RăspundețiȘtergere
  33. D-le Ioanitescu, stiu ca nu ati vizat pe nimeni, insa m-am simtit eu cu musca pe caciula :) Multi dintre noi am facut asta si poate nu mai are atat de multa importanta ca si faptul ca vrem sa facem ceva de calitate impreuna. Invatam din greselile proprii, ca tot omul. :)
    Cred ca va iesi ceva bun de aici si il felicit din nou pe administratorul nostru Ferdinand pentru munca si interesul de care da dovada.

    RăspundețiȘtergere
  34. 100Ro, cu respect pentru tot ceea ce faci, te rog sa iei atitudine in privinta comportamentului membrilor.
    Regulile ar trebui sa fie clare si respectate de catre toti cei ce activeaza sau acceseaza acest spatiu virtual.

    RăspundețiȘtergere
  35. ok, va las, Feri, anunta-ne cand mai facem sedinte, sa fim toti, lipsesc multe adevarate voci si caractere.
    mie imi place fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  36. Anonim
    mai sa fie, are respect numai pentru varfurile de lance!

    draga domn plin de respect, cand ai de gand sa scrii cine e orice tuta sau fraier?

    tu jignesti si ceri respect? la cine te referi pt ca sa se poata apara?

    RăspundețiȘtergere
  37. Selena, du-te bea un shprit... limbajul tau este sub nivelul trivialului.
    Am aflat ca ai 42 de ani, insa s-au adunat doar la nivelul ridurilor.
    Cei 16 ani ce-i consideri "de acasa", sunt convins ca sunt "de acasa", altfel nu s-ar explica atitudinea ta.

    Rasupunsul la intrebarea "cine e orice tuta sau fraier" este, conform varstei tale mentale: CINE INTREABA!

    RăspundețiȘtergere
  38. @Anonim,
    Uita, iarta... avem nevoie de prieteni. Orgoliul este bun in alte imprejurari.
    Da! Calitate, nu cantitate acesta afost scopul demersului meu.

    @Grosso Modo,:)
    Draga Grosso Modo,
    Ma cheama Dan si tin la chestia asta. Aici nu suntem domni decat in modul in care reusim sa ducem o conversatie civilizata.

    RăspundețiȘtergere
  39. Va rog, ati putea sa nu va mai certati sau cel putin sa aduceti discutia in termeni decenti?! Dupa modul in care pune problemele Anonim, eu zic ca nu e deloc de lepadat, parerea mea este ca are si el dreptul la opinie, poate nu si la votul care urmeaza sa fie implementat. Dar va rog, putina decenta!

    RăspundețiȘtergere
  40. Dan, grosso modo, aveti dreptate.

    Dan, prietenii adevarati sunt cei ce-si exprima gandurile, nu cei ce si le ascund sub farduri.
    Ai dreptate. Orgoliul nu e bun nicicum.

    Voiam sa reliefez ca ceea ce se intampla in politica se intampla si aici (la nivel micro).
    Un partid, o gasca, un grup isi apara membrii chiar daca membrii calca stramb, fac greseli, sau o iau pe aratura din spirit de ...
    Se unesc sa "extermine" factorul exogen, fara sa cantareasca daca acel factor poate fi folosit intr-un mod constructiv.

    Grosso modo, FELICITARI! Vorbesc cu toata sinceritatea.
    Felicitari pentru ca ai rupt randul si ai privit obiectiv, constructiv.

    RăspundețiȘtergere
  41. Neaţa! Deşi nu reuşesc să ţin pasul cu mulţi dintre voi la numărul de postări, nu pentru că nu aş vrea, dar timpul nu-mi prea permite, urmăresc constant ce se scrie pe aici şi ce se mai doreşte în materie de îmbunătăţire :)
    Şi eu sunt pentru originalitate şi pentru a se crea un top cu autorii care dau dovadă de originalitate şi calitate, nu doar cantitate. Prin originalitate, eu înţeleg şi postări proprii de pe blogul propriu, pentru că, dacă, de ex, mi-am zbătut creierii pe diverse teme mai demult, când încă nu ne cunoşteam, ca să zic aşa, nu văd de ce nu le-aş expune şi aici...Am înţeles că google le-ar putea considera copiate, dar la o căutare pe google după nişte fraze care se regăsesc şi aici şi pe blogul meu, ţin să vă spun că apare numai 100ro, nu şi blogul meu, aşa că, pentru astfel de situaţii, pierde blogul propriu, nu 100ro, şi procedează aşa cine îşi asumă asta.

    Dacă se adoptă ideea limitării la un număr de teme pentru fiecare, eu zic să fie totuşi cam 3 teme pe autor...şi poate în cazuri excepţionale, când cineva are ceva f fain de spus pe o temă care nu este a lui, să se facă excepţii. Totuşi, la tema săptămânii, poate scrie orice autor, chiar dacă nu face parte din temele lui, nu?

    Referitor la numărul de postări minim sau maxim pe săptămână, aici o să spun o opinie subiectivă şi anume că, stabilind aşa ceva, e posibil ca blogul să piardă din calitate, pentru că sunt autori care poate scriu mai rar de 2-3 ori pe săptămână, dar care pot aduce un plus de valoare calităţii postărilor, temelor etc.

    Văd că e o mare încrâncenare pe aici de la comentariul lui anonim...eu zic că fiecare are dreptul la opinie. Şi pe blogul personal poate scrie cineva un comentariu dezaprobator, asta e, ăsta este riscul la care ne expunem când scriem "în public". Şi eu pot aprecia bloguri sau autori, după propriile criterii de evaluare, ca mai buni sau mai puţin buni şi am libertatea s-o spun, dacă vreau...Haideţi să lăsăm astfel de "dezbateri" că nu îşi au sensul şi să căutăm să avem postări cât mai bune, originale şi comentarii de apreciere de la cititori :)

    RăspundețiȘtergere
  42. @Anonim: în primul rând îţi mulţumim pentru comentariu şi pentru că ne ajuţi să fim şi mai buni :) Sunt convinsă că, în ciuda părerii nu chiar bune despre unii autori şi postări, îţi place blogul nostru şi ai găsit şi multe subiecte şi postări interesante :)...altfel, nu cred că te oboseai să ne comentezi şi să ne atragi atenţia că ne putem îmbunătăţi :)

    RăspundețiȘtergere
  43. @ Rontziki:
    Punct ochit, punct lovit! :)

    RăspundețiȘtergere
  44. "selena spunea...

    hei, Feri, uite, acum este un post nou de catre Flory ... unde o sau il gasesc?"

    "100 Ro Iar obligatoriu va fi ca fiecare autor sa puna numele sau la etichete,pentru a-i putea urmari articolele,lucru care nu a fost facut de Flory,insa o intelegem,pentru ca este cel mai nou membru:)"

    -greseala mea-
    Am pus acum numele si categoria la etichete. Asa este, sunt cel mai nou membru, dar asta nu inseamna ca am o scuza pentru neatentia mea. Am citit inainte sa postez regulile si aprox 30% din postari si totusi.. ;)).
    M-am alaturat acestui blog pentru a fi criticata sau apreciata si desigur sa critic si sa apreciez! Desigur in timp, acum nu imi permit sa ma plang de organizare sau de altceva.
    -hai sanatate:P

    RăspundețiȘtergere
  45. @Rontziki,
    Excelenta idee:
    "Prin originalitate, eu înţeleg şi postări proprii de pe blogul propriu, pentru că, dacă, de ex, mi-am zbătut creierii pe diverse teme mai demult, când încă nu ne cunoşteam, ca să zic aşa, nu văd de ce nu le-aş expune şi aici"
    Achiesez. :)

    RăspundețiȘtergere
  46. @selena,te salut,si te asteptam inapoi caci imediat voi publica un formular de vot

    @grosso modo ai dreptate,ar trebui sa evitam certurile,desi fiecare are dreptul la exprimarea propriei opinii,atat Anonim,cat si Selena,dar va rog sa nu impingeti inspre extreme sau jigniri:)

    @rontziki tocmai lucrez la un formular pentru voturi,si acolo vom vota impreuna mai multe aspecte ale organizarii 100 Ro.

    @dan ioanitescu sunt total de acord,dar daca s-ar putea modifica unele cuvinte din articol,sa nu fie chiar 100% identice(de exemplu in loc de "identice" sa scriu "similare")

    RăspundețiȘtergere
  47. Rontziki, AI DREPTATE!

    IMI PLACE IDEEA voastra, am gasit lucruri frumoase si interesante, ba mai mult, m-am atasat sufleteste de acest blog, de aceea am indraznit sa-mi spun parerea si sa persist.
    Mi-ar placea ca acest blog sa creasca pe zi ce trece nu in cantitate, ci in calitate, tocmai pentru a dovedi ca romanii POT sa creeze frumos, ca romanii nu au rupt definitiv legatura cu arta, cultura, educatia etc.
    Poate nu am gasit eu formula tocmai buna de a-mi spune parerea, insa indiferent de comentariul unui anonim sau unui om cu nick, cei ce scriu aici au posibilitatea de a da lectii in privinta unor raspunsuri elegante, de bun simt, din care cel ce scrie suburban sau scrie mizerii (din cine stie ce motive) sa primeasca nu reversul medaliei, ci chiar medalia (astfel poate invata ceva, daca vrea).
    Aici sa gaseasca si un model de comportament, unul diferit de cel pe care-l tot prolifereaza mass media, politicienii, baietii de cartier etc.

    RăspundețiȘtergere
  48. Vedeti ca dracul nu-i asa de negru? :)
    Respectele mele pentru Anonim!

    RăspundețiȘtergere
  49. Rezultatul dezbaterii este deocamdata nul.
    Nu se-ntampla mare lucru.
    Se posteaza trei cuvinte si-un clip video sau audio, bancuri si texte literare luate cu copy-paste, 2 cifre de la exit-pool, un titlu si un singur cuvant. Chestiunile acestea ne discrediteaza pe toti.

    Calitatea postarilor este tot mai scazuta si nu prea ma mai motiveaza participarea.

    RăspundețiȘtergere
  50. hm.....Dan,inca suntem in primele 3-4 saptamani.....cu timpul intr-adevar va trebui sa ne perfectionam,dar nu ne putem astepta la minuni peste noapte....si va trebui sa recrutam persoane care stiu sa scrie frumos,si sa ii eliminam in primul rand pe cei inactivi...iar cand vom avea 100 de bloggeri activi,de-abia atunci putem sa ii selectam mai ales dupa calitatea scrisului.De saptamana asta ar trebui sa ne apucam de recrutat persoane,sunt foarte multi care de 3 saptamani au scris o postare si atat...

    RăspundețiȘtergere
  51. O postare buna echivaleaza cu 20-30 de postari gaunoase.
    O sa ajungem sa zicem ca Titu Maiorescu:
    "scrieti baieti, scrieti, numai sa avem o literatura"!
    Marea majoritate a postarilor denota faptul ca autorii lor nu au nimic de spus. Trist dar adevarat! Saracia intelectuala este compensata de numarul de tampenii descarcate de pe net?

    RăspundețiȘtergere