Director de bloguri

Intrucat comunitatea 100 Ro este un grup care pune accent mai ales pe bunul simt,si este un loc unde vrem ca elementul dominant sa fie bunatatea si ajutorul reciproc,iti oferim sansa de a-ti promova blogul, cu ajutorul nostru.Tot ce iti cerem pentru acest gest este o apreciere,pe care o poti demonstra adaugand in blogul tau un simplu link sau banner inspre comunitatea noastra.

Dupa ce ai complectat formularul,vom scrie un review despre blogul tau,unde vor fi afisate si ultimele tale 5 articole,care vor fi actualizate instantaneu,dupa ce ai publicat un articol pe blog.Daca ai orice intrebare sau nelamurire,lasa doar un comentariu mai jos,si vei fi lamurit.Iti uram bafta!



Dupa completarea formularului adauga codul de mai jos in blogul tau:




Vezi Toate Blogurile adaugate


47 de comentarii:

  1. Feri,
    Am comis! :)
    Mai am Digg.:)
    Si adsense:)
    dar mai incolo cand vei avea ragazul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai am patru bloguri. :)
    Ajunge o maciuca la un car de oale?

    RăspundețiȘtergere
  3. :) dan diseara te ajut sa creezi contul digg si adsense,in rest am o gramada de bloguri de adaugat la sectiunea Director bloguri

    RăspundețiȘtergere
  4. Si daca nu doresc revizuirea blogului?
    Ce se intampla mai exact cu blogul meu?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andrel nu inteleg intrebarea ta...am vazut ca te-ai inscris,dar nu ai pus codul in blogul tau...anunta-ma cand il pui.

    RăspundețiȘtergere
  6. Unde trebuie pus codul?...eu am blogul deabea din octombrie nu stiu prea multe in legatura cu asta...dar vreau sa aflu sa invat...
    Ce se intampla mai exact cu blogul daca m-am inscris?

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca te inscrii,blogul tau va primi un link de pe 100 ro,si va fi mai usor de gasit de catre Google.Iar codul il pui in felul urmator: te duci la "Aspect" dupa care dai click pe "Adaugati un obiect gadget",dupa care selectezi Html/Javascript".Acolo il pui.Bafta;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok multumesc mult. Am pus codul...

    RăspundețiȘtergere
  9. Am o intrebare.
    Intrucat tema blogului meu(wordpress) nu imi permite sa pun gadget-uri, are ceva daca pun codul HTML la "About" sau nu pot sa particip la acest review?

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-ai spus ca am primit invitatie prin email dar eu nu am primit nimic.Mai imi trimiti o data prin email invitatia te rog..:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu ce are ca eu nu primesc nimic....am rugat si o prietena care scrie aici sa ma ajute dar degeaba ...mersi oricum

    RăspundețiȘtergere
  12. am si eu o intrebare.. de ce nu sunt si eu la autori pe blog.. k am postat 2 articole. emme, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  13. In curand voi rezolva problemele....multumasc pentru intelegere

    RăspundețiȘtergere
  14. @the c project am trimis invitatia de mai multe ori,dar din pacate nu ai acceptat-o,si nu am cum sa tin locul ocupat pentru ca sunt mai multe inscrieri zilnic...v-as ruga pe cei care se inscriu sa accepte invitatia in aproximativ 5 ore daca se poate,concurenta e deja mare pentru locurile pe 100 ro.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cautati si in SPAM, daca nu intra in Inbox.
    Scuze daca m am bagat in vorba, urmaresc sa vad inconvenientele, caci si eu am publicat de dimineata la Vizitatori - unde scria ca in 2 secunde se poate publica... ei, era normal sa fie o verificare sumara, dar urmaresc sa vad daca apare, sper ca nu am deranjat.
    Srabatori feriicte in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  16. :) cristiana,erau prea multe articole publicate in ultimele 24 de ore,de accea nu a aparut si articolul tau.

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani, Feri!
    Am observat, Dan mi-a spus ca il va publica el!! Si l-a publicat, sper sa nu fie vreo problema... Nu era nici un fel de graba, ci poate doar faptul ca era chiar momentul lui acum, si eu nu m am gandit din timp la asta, decat atunci cand am vazut cat de multi oameni au intrat pe blogurile mele ieri, ca sa l citeasca! De aceea l am inteles pe Dan, pentru ca el a inteles lumea care voia sa stie ce este cu aceasta deschidere a cerurilor.
    Nu-l mai publica si tu, decat daca poti sa il pui in locul celui publicat, caci au aparut niste preluari la copiere. Nu-i bai, nimeni nu se supara. Mai avem multe de spus, timp si liniste sufleteasca sa avem!!
    Spor la munca, faci un lucru cu totul special, felicitari si imbratisari!! Cu drag, Cristiana

    RăspundețiȘtergere
  18. Am completat , sa vad rezultatele:)

    RăspundețiȘtergere
  19. M-am inscris si eu, toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  20. Tocmai m-am inscris si eu.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai acum...blogul meu va aparea aici sau doar baza?:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Salutari!
    As nevoie de cateva lamuriri:
    -avertizarea, rugamintea, anuntul scris cu rosu de la inceputul articolului, pentru ce perioada e valabil(a)?
    -am completat formularul pentru inscrierea blogului meu pe 100ro, dar nu vad un buton pe care sa clik-uiesc pentru a trimite cererea, doar cel cu "Director Bloguri" care ma duce la prima pagina 100ro. Oare nu am fost destul de atenta?
    Apropo de "Director Bloguri" - am adaugat codul la mine pe blog (gasesti link-ul in profilul meu).
    O zi buna si spor la treaba!
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  23. Da! Acum vad tot formularul! Cine stie ce-o fi fost...
    Mai incerc inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna!
    Am trimis formularul, am adaugat codul la mine pe blog...nimic. Ceva sperante? Mai trec pe aici?
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu am postat nici un articol pe situl asta, dar este interesant, asa ca voi atasa bannerul pe blog! :P

    RăspundețiȘtergere
  26. Salutare,

    Numele meu este Cristian Stan si sunt administratorul domeniului: http://www.vorbareti.ro

    Va trimit acest e-mail in speranta unei frumoase colaborari concretizata intr-un schimb de link-uri.

    Ideea site-ului tau imi place foarte mult si de fiecare data il accesez cu interes.

    Consider ca putem avea o colaborare avantajoasa de ambele parti.

    Astept raspunsul tau si am convingerea ca vom finaliza curand detaliile schimbului de link-uri.


    Va multumesc.

    O zi faina!


    Cristian Stan
    office [at] vorbareti [dot] ro

    RăspundețiȘtergere
  27. buna ziua AM ADAUGAT SI YO PE BLOGUL MEU ACEST BANER 100 RO ,dar mai multe nush ce trebuie sa fac ,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  28. Am adaugat si eu acest benar 100 Ro, multumesc !
    ma puteti gasi pe http://frezii.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  29. Am adauga si eu bener 100RO.
    Astept mail-ul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  30. Am adaugat si eu acest benar 100 Ro, multumesc !
    Ma puteti gasi pe http://infoproiect.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  31. hmmm e adaugat al tau ...
    http://ziozea.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  32. salut te-am adaugat pe blogul meu. numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  33. doream sa stiu daca mai e nevoie de ceva anume pt inscrierea in director sau e ok schimbul de linkuri si atat?

    RăspundețiȘtergere
  34. Foarte misto blogul, sper sa aiba succes cat mai mare.
    Respect!

    RăspundețiȘtergere
  35. Salut !!!
    Am inscris si eu un blog!!!
    putem face schimb de linkuri:www.bogdanstelistul.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  36. Bogdan, foarte impresionante imagini ai pe blogul tau.
    M-au impresionat. Cu bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  37. cum pot introduce codul intr-un blog wordpress?
    mersi anticipat)

    RăspundețiȘtergere
  38. Salut vad ca ai luat ban de la Google Adsense eu cred ca este mare pacat sa lasi blogu asa sa posteze cine vrea sau ce vrea pe el.

    Daca vrei sa scoti banu de pe google adsense Lasami mesaj te rog pe www.sms-x.blogspot.com sau pe id carter2408

    RăspundețiȘtergere
  39. :) Carter, nu am luat ban de la Google adsense, pur si simplu am scos reclamele de pe blog. In curand voi restructura blogul, voi schimba designul si voi pune reclamele la loc.;)

    RăspundețiȘtergere
  40. "Impreuna vom construi cel mai mare blog scris in limba Romana"...nu se prea potriveste, am incercat cu link si banner, dar nimic...acum chiar cred ca acest blog se reconstruieste....

    RăspundețiȘtergere
  41. Efectuam la comanda teze de master, teze de licenta, teze de an, proiecte. Oferim lucrari unice, bine documentate, axate pe informatii actuale si veridice. Abordare profesionista, confidentialitate maxima. Fara plata anticipata!

    RăspundețiȘtergere