Floarea Leonida



Floarea Leonida, DATĂ AFARĂ de la BORDEL! Vezi ce i-au reproșat CLIENȚII, în timpul PARTDIELOR DE SEX ORAL

Gimnasta Floarea Leonida probabil era printre cele mai arătoase prostituate de la bordelul la care lucra în Germania, însă nu și printre cele mai ”dedicate” în așternut.
Bruneta are dedicată pe un forum o secțiune specială, unde clienții ei își spun impresiile, conform site-ului nefiltrat.ro. Iata din mesajele acestora
”Așa cum am mai scris și înainte, fata este foarte frumoasă, are un trup XXS și sânii mari. Totul este real, exact ca în fotografii. Eu sunt un tip precaut, așa că am penetrat-o cu grijă, având în vedere cât este de minionă, și am tot întrebat-o dacă se simte bine. În cele din urmă, mi-a spus că-mi face doar sex oral, pentru că era prea îngustă pentru dimensiunile mele", a povestit unul dintre clienții Floricăi. Acesta a adăugat că i-a plătit 50 de euro pentru prestație.
Un alt client scrie că a avut o neînțelegere cu romanca ș că aceasta i-ar fi cerut bani în plus pentru a-i atinge testiculele. Scandalul a ajuns la managerul stabilimentului. Cu toate acestea, gimnasta nu s-a calmat. "Ina (pseudonimul Floarei Leonida n.r.) a continuat sa fie imbufnata. Isterica si fara sens, a intrerupt conversatia de mai multe ori, pana cand, calm si rational i-am spus sa taca din gura", a scris neamțul.
Iar relamațiile nu se termină aici. Altcineva i-a reproșat româncei că, în timpul partidei de sex oral a refuzat să arunce guma din gură și a reclamat faptul că bruneta nu s-a lăsat sărutată, altul lansând chiar ideea că aceasta urăște bărbații.
”Am plătit 100 de euro pentru 30 de minute. La început mi-a făcut sex oral cu o gumă de mestecat în gură, pe care nu a vrut să o scoată. Am trecut apoi la poziția misionarului, însă a stat pe o parte, astfel încât să nu poată fi sărutată sau să aibă vreun altfel de contact fizic cu mine", mai spune un bărbat, a cărui declarație a fost susținută de un alt client: "Fata asta disprețuiește bărbații".
Nici la capitolul look Leonida nu a fost prea lăudată, un client având de comentat faptul că ”Ina” avea buzele crăpate și pline de negi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu