Marea DILEMA !


Marea dilema : Nevasta versus amanta!

Am o dilema interesantă
Să-mi iau nevastă, să-mi iau amantă?

Amanta nu mă ia la zor
Dacă fumez în dormitor
Iar dacă vin la dînsa beat
Se bucură, că-s bun la pat
Amanta nu mă face prost
Și nu mă-ntreabă unde-am fost
Și nu face pe aroganta
Deci... avantaj AMANTA!

Nevasta dacă-mi este greu
Șade mereu la capul meu
Și îmi gătește zi de zi
Și are grijă de copii
Nevasta este doar a mea
N-o folosește cine vrea
Și nu face nicicînd pe proasta
Deci... avantaj NEVASTA !

Amanta are-un stil complex
Și știe totul despre sex
N-are migrene cînd o vreau
Și orice-i fac nu zice ”au”
Amanta-i ca și sclava mea,orișiunde ies cu ea
Nu face pe interesanta
Deci... avantaj AMANTA!

Nevasta ține banii mei
Și cheltuie puțin din ei
Dacă-s bîrfit sau înjurat
Îmi ține partea imediat
Nevasta-i echilibrul meu
Repară tot ce mai stric eu
WC-ul, ușa sau fereastra
Deci... avantaj NEVASTA!

Vai, cît de fericit aș fi
O lege nouă de-ar veni
De soață să nu divorțez
Dar și amanta s-o păstrez
Să stau cu ambele femei
Să jucăm seara ... remi-n trei
Dar! Cu două soacre m-ar lua dracu..
Deci avantaj...BURLACUL
??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu