:: Stimati cititori !!!

Titlu: Stimati cititori !!!
Autor:: Odorica Ion
Articol: Sa stiti ca art.despre dectetul mult hulit din perioada ceausista , nu l-am pus pentru a va oripila. Mi-ar place si mie sa scriu si eu despre :"Il dolce far niente"( dulceata de a face nimic).
Dar am pus din nou aceste articole(pe alte bloguri), pentru ca oamenii vor sa ramina, sa se stie si peste 100 de ani cum a fost.
Eu sint dovada vie, caci nu am scris nimic din auzite ci, din cele traite pe pielea mea. Eu am am cautat tot timpul sa rezolv aveasta problema, dar lucrurile au inaintat ca, nu am mai putut merge la serv. si nu-mi dadea nimeni conc. medical.Mergerile repetate ale mele la dir.dr.Antonescu la Pol.cu plata costa 200 de lei la o leafa de 700-800 de lei pe luna nu au rezolvat nimic caci de fiecare data, cu toate ca sanatatea imi era precara era ca :"Totul e bine cu tine doar ca nu vrei sa mai ai un copil". De parca imi puneam viata in pericol de dragul chinurilor.
Atit vreau sa inteleaga generatia aceasta, care spre norocul ei nu a trait asa ceva, ca problema lunara era cruciala, caci despartea libertatea de puscarie, viata de moarte.Degeaba faceau cazemate oficialitatile sa locuiasca oamenii, in sufletul lor era iadul.
Stiu ca barbatii tineri nu cred si cei mai in virsta nu ma vor sa-si aduca aminte.
Dar am vrut sa vedeti pina unde merge dictatura, exemplu abatorul maternitatii din Ploiesti,din acei ani, cu medici dezumanizati, cu secu-militian(C.Rezeanu) postat in sala de macalarie unde era locul lui de munca. Sa vada TOT !Citi or fi refuzat acest post, care dadea cosmaruri? Caci in acele momente de interventie pe viu, femeile nu voiau sa stie nimeni, cit sint de umilite.Cred ca nici in lagarele germane, nu se intimpla asa ceva. Eu in noaptea dinainte de a afla ca i s-a dat liber,secu-militianului, voiam sa mor sau sa intru in coma, caci nu voiam sa fiu anchetata, nu aveam ce spune decit ca :"Nu stiu nimic".
Eu am sa mai pun 2 art., dar fac asta nu pentru a va oripila, ci pentru ca aici este adm.batbat si nu eu si nu mai vreau, sa dispara(nici de la vizitatori). Am incredere in barbati tineri, stiu ca sint destepti si nu vor primi ca mine neputinciosi,cum au disparut blogurile si sint contrazisa in fata ca, nu a disparut nimic si daca mai am probleme sa le scriu.
Atit am vrut sa va spun ca, daca mai apar astfel de art. nu sint pentru toata lumea, ci pentru a mai da o sansa, pentru a ramine in arhiva ca dovada vie, la ce duce dictatura.
Sper ca m-ati inteles ca, nu vreau sa oripilez pe nimeni si sa va provoc un disconfort psihic.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

4 comentarii:

  1. PCR - :) prudenta constiinta rabdare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare ALEGE ... dar sa tineti minte ... Sodoma si Gomora ... cutremurele etc. ... FIECARE ALEGE ....

    RăspundețiȘtergere
  3. adevarul supara …. stiind ca al treilea razboi mondial este in desfasurare deja prin razboi economic psihologic si chimic – alimentatie ….. romanii se ataca intre ei la ORDINUL subtil al altor mari PUTERI …. cuvantul scris este un scut sau arma depinde de fiecare ….

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru comentarii !

    Cu bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere