:: Cintec de front Katiusa

Titlu: Cintec de front Katiusa
Autor:: Odorica Ion
Articol:

4 comentarii:

  1. Odorica,
    mie mi-a povestir bunica despre acest cântec,(pe care îl cunosc, dar l-am ascultat şi aici)...că era tradus şi în româneşte.
    Suna cam aşa: "Ana merge pe cărare...
    şi rusu mere călare..." nu-mi aduc aminte mai mult:(, dar cred că ştiu cine era Ana din cântec...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa e. Da acest cintec, este unul din cintecele mele preferate, inca din copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Blagadariu vas tavarisha Ivan! :) Porcul Rosu a avut parte de cantece frumoase, ce sa zic...
    Noi in studentie aveam un text special pentru Katiusa, pe care nu-l pot reproduce integral.
    Era ceva de genul:

    Noi eram soldati-ai Armatei Rosii
    Si eram vreo suta-n regiment
    Si-am plecat s-o bip-bip pe Katiusa
    Sa ne umplem toti de sc..bip-bip :)))

    RăspundețiȘtergere