Bancuri....


Doi nebuni mergeau prin pădure, bucurându-se de răcoarea pe care le-o oferă aceasta. La un moment dat, unul vede o puşcă. O ridică şi, mirat, îl întreabă pe celălalt:
- Măi, ce-o fi asta?
Şi se uită pe ţevi. Al doilea se apucă şi mângâie arma întrebându-se ce-o fi şi îi spune primului:
- Uite, am găsit aici ceva şi se mişcă.
Apasă pe trăgaci. Cel care se uita pe ţevi cade desfigurat, la care al doilea îl întreabă:
- No’, amu’ de ce faci faţa asta, că şi eu m-am speriat?!
***
Gigel intră în biroul șefei lui și o plesnește peste fund zicându-i:
- Ce mai faci, păpușă, mai merge una mica?
Șefa, indignată:
- Gigel, dar cum îți permiți?
- Ete, așa vorbesc eu cu tipele cu care am dormit împreună!
- Da’ când am dormit noi doi împreună, Gigele?, replică nedumerită șefa.
- Ieri, la ședința de analiză a rezultatelor departamentului nostru…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu