Bancuri....



Glumite :)


Glumite stranse din revista click

= Cum se prezinta astazi pacientul? intreaba doctorul pe asistenta.
   -Abia asteapta sa se intoarca acasa la sotia sa. 
   -Aha! Tot mai delireaza...

= Dimineata in pat: El, cu tandrete:
   -Probabil sunt primul tau barbat!
   -Ea:
   -Astazi da!

= Doua surori medicale in dialog:
   -Nu cred ca pacientul de la salonul trei mai are mult de trait!
   -As! Azi m-a inghesuit in colt si m-a pupat...
   -Tocmai d-aia. A aflat nevasta-sa!

= In fata unei usi: 
   -Deschide iubito! 
   -Nu pot, sunt dezbracata. 
   - Nu-i nimic, sunt singur!
   -Eu nu!

= La maternitate: 
   -Tu Marie, cu cine seamana copilul?
   Ma Ioane, degeaba iti spun, ca nu-l cunosti!

= La extemporal:
   -Sper Bula ca de data asta nu te mai prind copiind.
   Si eu sper.

= Un pacient, ranit la picior, primeste o reteta pentru picaturi de ochi.
   -Doctore, dar eu sunt ranit la picior!
   -Da, dar daca te uitai pe unde calci...

= Mama, mi-a spus doctorul ca n-o sa am copii!
   -Ereditatea ,fiica mea.  Nici tatal tau n-a avut.

= Ofiter, de ce n-ai venit ieri la serviciu? il intreaba comandantul pe un tanar politist!
   Fiindca ieri m-am insurat, sa traiti!
   Bine. Dar sa nu se mai intample a doua oara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu