Bancuri....





= Un politist opreste o masina condusa de o blonda deoarece mergea pe o strada, cu sens unic, pe cuntrasens:
- Stiti unde mergeti?
- Nu, dar trebuie sa fie tare rau acolo! Toti se intorc...

= La interviul pentru angajare:
- Nu. 
- Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se subordoneze....

= Tatal vine de la crese cu copilul, mama isi pune mainile in cap:
- Mai barbate , asta nu-i copilul nostru! 
El, mirat: 
-Ce importanta are, maine tot la crese il duc!

= Anchetatorul: 
- De ce v-ati injunghiat sotul?
- Pai daca il impuscam, trezeam copilul ... si e cam bolnavior...

= Un tip intra intr-o berarie:
- Dati-mi o bere, imi astept nevasta aici.
- Bruna s-au blonda?, il intreaba chelnerul.
- Nu stiu, de-abia a intrat la coafoar.

= O tanara se duce suparata la parintii sai.
- Mama, sotul iarasi a urlat la mine. Vin sa traiesc la voi!
- Nu, draga mea, el trebuie sa plateasca pentru pacate. Ma mut eu la voi!

= Consultatie la ginecolog:
- Trebuie sa va previn, domnule doctor, ca sotul meu vine dupa mine peste o jumatate de ora!
- Dar nu fac nimic condamnabil!
- Tocmai... si timpul trece!

= Doamna, stiti ca sotul dv. va inseala?
- Bineinteles, stiu unde si cand, dar nu mi-am dat sama cu ce...

= Nu stiu ce sa fac, domnule doctor. Casatoria mea a intrat intr-un impas. 
- Cum asa?
- Pai sotia mea nu ma poate suferi cand sunt beat, iar eu n-o pot suferi cand sunt treaz.

= Ploua torential. Un betiv se impiedica si cade intr-o baltoaca...
- Cineva vrea sa-l ridice, dar el protesteaza:
- Lasati-ma! Ma descurc! Eu stiu sa inot! Salvati mai intai femeile si copiii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu