Glumite...


SFAT DE SEZON PENTRU BĂRBAŢI
Daca intalnesti o femeie frumoasa, fierbinte, cu ochi stralucitori, buze umede si care freamata din tot corpul...Las-o in pace. Are gripa.
 
La un spital de psihiatrie, telefonul sună în timpul nopţii. O voce de bărbat întrebă: 
- Spuneţi-mi, vă rog, n-a scăpat ieri un nebun din ospiciu? 
- Nu. Dar de ce întrebaţi? 
- Cineva a fugit astă noapte cu nevastă-me

Discutie intre doi prieteni:
- Acasa sunt ca un tigru...
- Adica?
- Merg in patru labe si fara zgomot!

Bula catre musafiri:
- Ce păcat că în sfârşit plecaţi!

Secretara deschide cu piciorul uşa directorului:
- Din această clipă, salariul meu va fi de 3 000 € şi voi avea 40 zile de odihnă!
Directorul:
- Cine ţi-a zis asta, draga mea?
Secretara:
- Ginecologul şi avocatul!

O blonda la Cazinou
blondă atractivă din Irlanda, ajunge la un Cazinou.
Părea un pic baută și a pariat 20.000 Euro pe o singură mână de zaruri.
În același timp spuse:
-Sper să nu vă deranjez, dar simt că am mai mult noroc dacă sunt complet dezbracată.
Așa, își scoase toate hainele, aruncă zarul și strigă:
-Haide! Haide! Că mami are nevoie de hainuțe noi!
Când zarul s-a oprit, începu să sară și să strige:
-Da! Da! Am câștigat!!!
A îmbrățișat angajații, pe fiecare din jucatorii de lângă ea, încasează banii, își ia hainele și pleacă repede.
Toți au rămas cu gurile căscate.
Într-un final, unul din angajați întreabă:
-Ce număr a ieșit?
Celălalt răspunde :
-Nu știu, m-am gândit c-ai văzut tu!
MORALA…
Nu toți irlandezii sunt bețivi...
Nu toate blondele sunt proaste...
Dar bărba
ții... sunt toți la fel!
!!!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu