Bancuri...


> = Un baetel il intreaba pe tatal lui:
>  - Taticule, cat costa sa te insori?
>  Tatal raspunde:
>  - Nu stiu, eu platesc inca...
>
> = Tatal cu fiul la pescuit:
>  -Fiule, da-mi  te rog painea pentru nada.
>  -Am mancat-o.
>  -Atunci da-mi mamaliga.
>  -Nu mai e...am mancat-o.
>  -Ok, hai , atunci mananca si ramele si sa mergem acasa.
>
> = Undeva la tara...
>  -Bate cineva in geam noaptea pe la ora trei si intreaba:
>  -Hei, n-ai vazut o turma de boi?
>  -De ce? Ai ramas in urma?
>
> = Mama catre fica:
>  - Draga mea, adu-mi 5 farfurii.
>  - Pentru?
>  - Trebuie sa vorbesc cu tatal tau.
>
> = Cum s-a terminat cearta de ieri cu sotia?
>    -Avenit in genunchi la mine.
>  - Si ce a spus?
>  - iesi de sub pat , fricosule!
>
> = Frizerul il intreaba pe client:
>  -Cum sa va tund ca sa fiti multumit?
>    Gratis!
>
> = Sotia:
>  -De ce ai venit acasa asa de repede?
>  Sotul:
>  -Pentru ca seful mi-a spus: "Du-te la dracu"
>
> = Se apropie o domnisoara  de un vanzator de carti:
>  -Carti de programare aveti?
>  -In ce limbaj?
>  -Clar ca in limba romana!...
>
> = Unul zice prietenilor:
>  - Din partea mea, pot sa arunce tot alcoolul din oras in lacul din
> apropiere!
>  -De ce? Ai devenit antialcoolic?
>    -Nu! Scafandru...,
>
> = Nu mi-am putut inchipui ca whisky-ul te poate infrumuseta asa de mult!
>  -Dar nici n-am pus gura pe bautura!
>  -Stiu, eu insa sunt la al treilea pahar.
>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu