:: Spam mz bitch up

Titlu: Spam mz bitch up
Autor:: http://vanghelieblog.wordpress.com/
Articol: Internetu asta e misto. Dar, ca orice chestie, are si minusurile lui. Nu stiu cum se face, da s-a dus vestea peste mari si tari ca sunt sarac si ca am pula mica. Pt al doilea zvon nu bag mana in foc.

Dar, cum se zice din batrani, tot raul spre bine. Asa ca s-au gasit multi, probabil in aceeasi situatie ca si mine, sa se ofere sa m-ajute. Si sumele sunt uluitoare. Dar, desi au emailu meu, vor si mai multe date despre mine. Asta nu inteleg. Credeam ca e destul de simplu sa deschizi un cont si sa-i dai destinatarului datele, sau imputernicire, sau ceva de genu asta.

Ceilalti, cu cealalta problema, aia mai delicata decat maggi si knorr la un loc, imi trezesc suspiciuni si mai mari. In primu rand, fiind africani, majoritatea, ma gandeam initial ca vor doar sa rada de mine. Da ce sa vezi? Nu-mi vor decat datele personale. Nu stiu ce perversi or fi, da nu pun botu la asa ceva.

Ca sa ma fac inteles: n-am nevoie de banii si de pula nimanui.
--
Visitor Ip: 188.25.63.82

12 comentarii:

  1. mersi de vot.te mai astept cu cate unul in fiecare zi:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Adelin, mersi! argumentele tale ma lasa rece. raman dator

    vyo, ce vot?

    Antiignorantu, ???

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se mai ridica nimeni impotriva limbajului vulgar? O fac eu prima!

    RăspundețiȘtergere
  4. ba si mie mi se ridica de la limbaj vulgar.
    oricum, imi pare rau daca am fost atat de criptic incat asta e tot ce s-a inteles.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    Cora, nu s-a "ridicat" nimeni impotriva limbajului vulgar, pentru ca PULA este moneda folosita de Botswana, si daca mergem la radacina acestui cuvant vom descoperi ca el inseamna ploaie.
    :)
    Avand in vedere contextul in care VangheLIE a folosit termenul... nu putem sa-l acuzam de limbaj vulgar!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Andrei,iti dau dreptate.
    Cand Vanghelie a scris ca are pula mica,s-a referit ca e sarac,asa cum a si mentionat.E ca si cum ai spune ca "am leul mic",e aceeasi chestie.;)

    RăspundețiȘtergere
  7. in primu rand va multumesc ca-mi pociti pseudonumele cum aveti chef, chiar daca probabil are legatura cu faptu ca am pocit titlu. in al doilea rand va multumesc ca ma faceti sa ma simt bine p-aci. in al treilea rand, ma bucur sa vad ca egzista si femei finute, care nu-s pe interes

    RăspundețiȘtergere
  8. Vanghelie,
    daca penisul e mare, nu-i nici o nenorocire ca ploaia si leul ti-au ramas mici... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu de ce ati simtit nevoia sa imi explicati care e ideea postarii...poate am dat de inteles ca nu mi-am dat seama despre ce este vorba in ea. Insa, dincolo de orice limbaj incriptat, semnificatia acelui cuvant pentru romani tot aia e, iar efectul pe care ai vrut sa il creezi este evident.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan Ioanitescu, inteleg ca ma intelegi

    CORA, n-as fi reusit fara tine

    RăspundețiȘtergere