:: Varg Vikernes 3

Titlu: Varg Vikernes 3
Autor:: Odorica Ion
Articol: Am scris despre acest art. pentru a arata, de ce sint pe google linga o pers. controversata. Sint numai linga V.V. si M.B.
Am primit un mic comentasriu dupa foto de la pers.interesata nu am dat importanta si cind am cautat nu mai era nimic ca si cum nu a fost.
Mesajul a ajun s la mine caci am priostul obicei de a scrie pe bloguri tot felul de lucruri ca-mi trec prin cap si lumea are impresia ca am mare audienta si spune ca la mine se cunoaste o situatie mai bine. Am cautat pe google,mi-am adus cu greu aminte primul nume si am citit tot. Am scris un comentariu de incurajare, ca viata trebuie luata de la inceput indiferent ce a fost in urma. Si a aparut numele meu linga V.V. cu comentariul"am vazut ca l-ati placut".
Asa am fost remarcata de form. de rook internationale, care mi-au dat si ele un semnal dar nu am putut sa merg nicaieri la concerte, am spus ca sint bolnava dar si daca puteam tot nu mergeam ca nu-mi place galagia. Mai departe stiu numai eu, caci dvs. nu va-am spus, ca sa muriti de necaz. Sic ! Dar V.V. sta cu nevasta si copilul intr-o localitate din Norvegia retras.
Si nu sint deloc suparata, din contra, caci merg mereu pe ideea ca, nu mie frica de nimic nici de bau bau, caci mie nu are nimeni ce-mi face.Pina intr-o zi.Dar pina atunci mai este.
Fiti veseli !
Capul sus, pierptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

2 comentarii:

  1. Odorica,

    Una-i muzica si alta-i galagia. Corect! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, dar eu a trebuit sa apreciez faptul ca am fost invitata.Ce daca imi ofera cineva gratis cianura trebuie sa o iau?
    Sau de ziua mea, care nu este data corecta pt.ca am fost refuzata la export, la nastere si este o data mai recenta, am primit un g-mail de la nu stiu ce sait astrologic, imi spune La multi ani !(eu uitasem ca am schimta prefixul) si spuneau ca mi-au facut un cadou. Sa dau clik, acolo spunea sa mai, dau un clik ca sa aflu data mortii mele.Dar nefiind ziua adevarata nu am dat dar, nici nu dadeam. Nu-mi plac surprizele mai ales, sa ramina surpriza pentru toti. Nu de alta dar cind am sa-mi vad familia pregatindu-se pentru inmorminarea mea, ma pun pe inimn a rea si nu face bine la sanatate.
    Multumesc inca odata pentru comentariu,
    Cu respect,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere