:: MISA 2010 - Baile Herculane

Titlu: MISA 2010 - Baile Herculane
Autor:: http://andreighiorghe.blogspot.com/2010/03/premiile-oscar-2010.html
Articol: Fara sa fiu constient de puterea cuvintelor mele,la fel cum am exagerat jignind niste colegi si pe acest blog, mi-am permis sa fac o gluma pe un forum, legat de evenimentul Misa de la Baile Herculane. Am primit un raspun care mi-a placut:

De ce ne judeci Andrei? Stii cine suntem, ai fost cu noi, ne-ai vazut? Cine esti tu, sau media sau multimea sau guvernul sa stabiliti normalitatea? Ce este normalitatea, Andrei, mai mult decat o conventie? Voi aveti conventia voastra de normalitate prin care ati stabilit cum sa traiti, noi pe a noastra. De ce trebuie oamenii sa urasca tot ceea ce este diferit? De ce uram ceea ce nu intelegem? De ce uram in general Andrei? Daca ai sti ca noi traim int-o societate inchisa, numai a noasta, o societate in care ura lipseste cu desavarsire iar dragostea isi are locul in toate formele ei, daca ai sti ca lumea noastra e o lume a spiritului si a iubirii, ce ai mai spune Andrei?
Va distrati pe seama glumei cu spirala energetica? Sunteti demni de mila. Noi avem multe alte glume, multe alte distractii, si multe motive de fericire, mult mai multe decat o gluma patetica.
Nu va cerem nimic Andrei, nu va cerem sa fiti ca noi, nu va cerem sa ne luati in sema si nici sa facti ceva. Ignorati-ne, uitati-ne, dar lasati-ne in pace. Poti sa incerci?

continuarea pe: http://andreighiorghe.blogspot.com/2010/03/premiile-oscar-2010.html
--
Visitor Ip: 92.55.138.148

Un comentariu: