:: Nu dati drumul fiarelor din oameni !

Titlu: Nu dati drumul fiarelor din oameni !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Nu dati drumul fiarelor din oameni !!
Asta v-o spun de pe pielea mea. In ajunul rev.1975-76, in urma unui avort septic provocat de mine, cind nu mai era nimic de facut, caci aveam temp.4o grade am mers la Mat.Pl.Acolo erau foarte multe la rind in starea mea, era 3o dec.1975 si multe isi programasera sa vina la Mat.pt.avort provocat, ca sa nu fie luate in colimator imediat de C.R. securistul maternitatii, care avea drept de viata si de moarte asupra gravidelor. El decidea daca face dosar penal, daca a fost avorrt spon tan sau provocat.Cind mi-a venit si mie rindul, de abia ma tineam pe picioare, eu nu facusem nimic programat, dar lucrasem de mai multe saptamini pentru acest deznodamint !
Am intrat in cabinet, era dr.Voinea o namila de om cu o palma cit o lopata si degete ca niste pumnale. Toate femeile aveam mania de cum intram in cabinet la genicolog sa ne uitam la miinile lui si daca erau mari in tram in pan ica deja. Si atun ci toti dr.de la Ploiesti erau ca niste macelari si dir. Petr...Anto....(pe care am incercat sa-i mituiesc la Pol.cu plata dar le-a fost frica).
Din cauza ca imi era rau nu am pututt sa-mi dau jos lenjeria intima si cu chiu cu vai m-am suit pe scaunelul care duce la masa de consult.

Cind a vazut ca am uitat si nici nu am putut a inceput sa urle, ca o fiara la mine(auzeau si cei de la usa cabinetului)in draci, sa ma faca in tioate felurile si sa ma ia de brat si sa ma arunce jos la podea,.. Nu mai spun ce vorbe imi striga, incepind cu :ti-a placut, ca lasa ca iti fac eu raport, la securist si ai sa infun zi puscaria si multe altele.Cind s-a terminat consultul si am iesit cu chiu cu vai de acolo, barbatul meu m-a intrebat imediat :"cu tine vorbea asa urit?" eu i-am raspuns "doar cu cine?" Aceast episod l-a impresionat foarte mult si pentru lung timp.
Ce se intimpla daca dr. Voinea, o adevarata bruta si lingvistica si fizica vorbea frumos? Ca doar nu se intimpla nimic. Dar eu atunci nu am resimtit vorbele lui, vulgare si rele din cauza starii in care eram.
Ajunsa in salon acolo era o tinara, care nu voia sa spunea cine i-a facut interuperea de sarcina.i i se spunea pe ton ridicat ca o sa moara, daca nu spune. Si asa a fost. Ii mai spuneau ca cea, care i-a intrerupt sarcina o sa poarte bijuterii si haina de blana, pe banii ei si e, purtea fii salvata.
Eu am avut o noapte neagra ca, ma gindeam la securirst caci viata si libertatea mea, era in miinile lui(nu era genicolog, era militian)
Dar tare m-am bucurat a doua zi cind am aflat ca securistul isi luase liber pina dupa revelion. Atunci a intrat in tura dr.Ungureanu, o bomboana de doctor, nu am auzit niciodata o ridicare de ton de la el.
A inceput sa chniureteze ( caci veneau mereu femei ca se dusese vestea printre cele i teresate ca secu e in liber) si a chiuretat toata ziua si urma si tura de nopte.
Dar nu am sa uit noaptea aceea de revelion 1975-1976, caci eram rau bolnava si aveam frisoane dar, cele care erau mai bine stateau la geam, sa vada cine mai vine, cine mai pleaca. Si de 5 ori in noaptea aceea, au vazut pe dr. Ungureanu cum in halat visiniu de spital pe umeri,plecare la dragosdtea lui de atunci( statea aproape), era iubirea lui, caci divortase de curind de nevasta pentru ea.
Colegele de salon m-au ajutat si pe mine sa merg la geam sa-l vad cu toate ca nu eram interesata. Era blond, cu ochii albastrii, cu putina chelie si avea in jur de 4o de ani si ceva.
Dar a chiuretat toata noaptea, spre dim. mi-a venit si mie rindul, dar cu toate tipetele mele ca nu se faceau anestezii(ca doar nu era sa strice orzul pe giste), nu a spus nimic, nu a dat voie nici la cele doua asistente de linga mine in ambele parti sa spuna ceva. Dar cu toata minuta lui mica, pentru mine era un chin si tipam. Nu am, sa-l uit niciodata si nici dragostea lui profunda care il facea sa fuga la fiecare o ora, la iubirea lui.Eu in locul lui cu atitea chiuretaje zi si noapte nu mai trebuia sa mai vad o mie de ani...
A doua zi 1 ian.1976, m-a chemat la el, mi-a spus sa plec cu penicilina dizolvata acasa caci, pe 2 venea secu., si in caz ca ma chiama sa spun ca nu stiu nimic, caci nu se mai poate dovedii nimic si scap. Sa nu ma intimizez, mi-a zimbit incurajator !! Nu m-a mai chemat nimeni niciodata !!!
De multe ori, cind trec cu tramvaiul prin fata casei lui zic in gind"Dumnezeu sa-l ierte", pentru ca pentru mine a fost un inger, poate m-a scapat de puscarie. Vedeti ce inseamna un om adevarat? Nu se purta asa ca era indragostit pina peste urechi, se spunea ca asa era mereu, asa era el. Dr.Ungureanu opusul dr. Voinea o bruta.
Sa nu ma intrebati de ce nu mergeam la dr.femei, pentru ca aveau minuta mica dar, nu aveau pixul tare(functia). Barbatii aveau functii de directori si luau deciziile, dar si lor le era teama in acele vremuri.
Capul sus, pieptul inainte !!!
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu