:: Ce parcul meu...

Titlu: Ce parcul meu...
Autor:: http://blindoneworld.blogspot.com/
Articol: Da,da! Nu vă ştergeţi la ochi,vedeţi foarte bine ce scrie pe panoul de mai sus.Se întâmplă în Bucureşti,capitala tuturor posibilităţilor din ţara tuturor mafioţilor inventaţi de aşa-zisa reacţiune din '89,mult discutatul Decembrie.
Administraţia Lacuri,Parcuri şi Agrement Bucureşti a găsit un slogan pe care dânşii cred că îl consideră cumva moralizator şi impunător,dar mă cam înclin a crede că NU este aşa,ci mai degrabă e luat în derâdere.Adevărul că este de râs,ca multe alte evenimente din România.Numai dacă stăm să citim textul panoului şi să ne uităm la aspectul lacului,ne gândim că nici cel mai nespălat nomad nu s-ar grăbi să-şi schimbe ciupercile de pe corp în schimbul ciupercilor din apă.
Culmea,dar vara,nomazii reuniţi din Berceni,Rahova şi mahalalele centrului chiar vin şi se scaldă cam la 3-4 minute de acest panou.Acolo unde se scaldă,nu este nici un panou,în mod evident...
Aşa că,eu nu ştiu ce consideră A.L.P.A.B ca fiind o piscină în care să te scalzi,dar nu vreau să vă pozez aleile Parcului Carol,fiindcă mi-e teamă de un panou cu textul : ''Interzis mersul pe bicicletă! Parcul Carol nu este Turul Franţei !''
--
Visitor Ip: 188.25.197.100

2 comentarii:

  1. CĂ BINE LE ZICI!
    Ce mai parc:)) de Bucureşti...şi ce mai lac...
    Schimbă TU reclama şi pune una cu :

    "LOC DE DAT CU CAPU'"

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar au dreptae sa opreasca oamenii de la scaldat. Apa pare infecta!

    RăspundețiȘtergere