:: Scrisoare pentru natiune

Titlu: Scrisoare pentru natiune
Autor:: http://blindoneworld.blogspot.com/
Articol: Stimaţi locuitori ai României,

În calitate de Preşedinte al ţării,sunt nespus de fericit să vă pot anunţa că mi-am luat un animal de casă.
Este un animal micuţ,nu consumă mult.Pe deasupra,face tot ce-i ordon iar acest fapt îmi transformă serile în adevărate oaze de odihnă.L-am numit Boc,scurt,de rezonanţă,deşi e un câine de talie mică.I-am făcut chiar şi coteţ,şi nu oriunde,ci în Piaţa Victoriei din Bucureşti.I-am oferit întreaga ţară pentru a-şi face nevoile,oricând şi oricum are plăcerea.Ba chiar i-am oferit şi 19 oase(ministere) asupra cărora să îşi închipuie că este stăpân.
Boc al meu,din când în când,nu ştiu cum?!,dar prinde grai omenesc.În general,doar când îi ordon.Săptămâna aceasta i-am spus că revizuim scurt Constituţia,ca să mai uite populaţia că n-avem cu ce să le dăm salariile.Nenorocitul acela de Năstase 4 case mi-a distrus planurile când a revizuit Constituţia în 2003.Îl bag eu 29 de zile în arest cândva! Revenind la Boc al meu,ar vrea să plece din ţară,deoarece şoarecii aceştia pe care-i numesc,din simpatie,cetăţeni ai României,l-ar cam vrea castrat.Aşa că,sărăcuţul Boc l-a întrebat pe maidanezul de Oprea de ce nu zboară avioanele când e norul acela de cenusă pe cer.Şi pe Oprea am încercat să-l iau în curte,dar preferă să mănânce de la poartă.
Mai am o căţea,o cheamă Roberta.Am auzit că vrea să dărâme zidul Casei Poporului şi prostănacul de Mircea e de acord şi el.Mai latră şi el,pe ultimii ani de viaţă.
Stimaţi şoareci (români),vă mulţumesc că m-aţi votat !

Al dumneavoastră,Traian ''Marinarul'' Băsescu.
--
Visitor Ip: 188.25.212.5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu