:: Alter ego

Titlu: Alter ego
Autor:: Alter ego
Articol: Imi este dor de o plimbare in parc impreuna cu tine. Sa simt primavara in suflet, sa pot sa o respir. Sa radem ca doi copii la glume inocente, sa redescoperim natura cu flori si verdeata, cu pasari si sunete placute, cu tot ce e ea.
Sau sa ma duci in parcul in care n-am fost niciodata .In parcul ciudat in care tu ai zeci de amintiri. Sa imi arati banca pe care ai trait primul sarut si pe cea pe care ai plans ultima data. Sa dam mancare la pasari si sa le punem nume. Sa alegem doua vrabii ce se iubesc sa fim noi, iar doua ce se cearta pe-o coaja sa fie doua vedete din showbiz , iar asta sa ne amuze.
Sa alergam si sa te prind in brate. Sa enervam pensionarii ce joaca sah cu sugestii de mutari idioate.
Sa ma catar in copac si de acolo sa strig ca te iubesc. Oamenii sa intoarca privirea spre noi iar tu sa rosesti.
Sa privesc cerul si sa simt ca-i pot tine piept atata timp cat te am pe tine de mana.
Sa mergem in echilibru pe linii imaginare, iar cei ce-au iubit vreodata sa ne invidieze iar cei care nu sa ne creada nebuni. Sa visam cu ochii deschisi si sa radem cu pofta. De asta mi-e dor si as vrea sa o fac impreuna cu tine.

Continuarea pe http://andreighiorghe.blogspot.com
--
Visitor Ip: 92.55.138.148

Un comentariu:

  1. Esti fantastic Andrei ! Ma surprinzi de fiecare data intr-un mare fel. Fericita femeia care te va avea alaturi !

    RăspundețiȘtergere