:: Democratia originala romaneasca !

Titlu: Democratia originala romaneasca !
Autor:: Odorica Ion
Articol: "A reusi fara a reusi". Asta am auzit eu la tv. si m-am tot gindit chiar ce multa greutate ca, aceste cuvinte sint de aur.
Si m-am gindit imediat la intesesul lor :"A reusi fara a reusi".
I-am incadrat in acesta categorie, pe tigani, care si-au facut palate cu turnulete, pe politicienii care se spune ca au reusit in viata, daca au furat de la stat, adica de la noi toti, fiecare sute de mil. si chiar mild.de euro. Au palate,au masini de lux, tirfe tinere si frigide cu care fac vacante de vis, dar cu produsul expirat inainte de termen alaturi, prin toate paradisurile lumii.
Acesti oameni se zice ca, au reusit in viata, fara sa fii reusit.Asta in mintea mea, caci a fii un ignorant, fara cultura, fara nici o multumire sufleteasca(cultura este hrana sufletului), sau poate o ai. Frigida expirata este un trofeu, pentru un barbat la a doua sau a 3 , tinerete. Ce zic ceilalti? Ce tare este acesta, care a reusit in viata. Dar nu stie ca el este cu elicopterull(stiti bancul cu elicopterul) si nici asa nu reuseste mare lucru, caci simturile sint tocite(la fufa) de altii, altii altii. Eu daca eram barbat nu procedam asa,nu as fi putut, caci atunci cind eram la serv. si eram obligati sa cumparam ziarele, puneam toate mina de la mina, pentru abonamentul lunar(nu-l citea nimeni, poate lista mortilor), eu nu voiam sa mai citesc un ziar, dupa ce il citea altcineva inaintea mea. Chiar daca nu era sifonat.Nu puteam sa citesc dupa altul si conditia era la abonament, sa fiu eu prima.Asa ca va dati seama ca, eu as fi putut sa reusesc in viata in domeniul sentimentelor, caci nu acceptam sub nici o forma sa fiu al doilea, sau al 100-lea sau al 1.000-lea.
Dar acesti ingnoranti habar nu au ca, doar de spoiala, se vede ca au reusit. Dar ei nu au reusit nimic.Sa-si arate opulenta ca tiganii, in palate fara apa curenta, fara incalzire centrala, cu masini de lux in cavernele din sosele si cu o fufa expirata, l-a care numai cind te gindesti, iti intoarce stomacul pe dos.Cei mai intelepti dintre barbati stiu, dar cei mai multi considera un trofeu, o bicisnica transformata dintr-un WC public in vedeta, de necontestat in show-bisnissul romanesc, la bratul unuia la care eu, daca as fi barbat nu as vrea sa fiu nici mort(nioci cu pistolul la timpla).Eu nu zic ca barbatii sa nu frecventele pro.. dar, nu la brat cu ea in public caci este bomba microbiana, din bomba sex(numai de fatada).Nu va luati dupa mine, eu gindesc mai demodat.
Capul sus pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu:

  1. au fost facute multe Avertismente cu legile FEMOSAN - Informatia inseamna si PUTERE ... tinerii romani sper sa se TREZEASCA ... http://www.realitatea.net/doi-tineri-au-disparut-pe-lacul-belis-din-cluj-dupa-ce-hidrobicicleta-lor-s-a-scufundat_710635.html

    RăspundețiȘtergere