:: Varg Vikernes

Titlu: Varg Vikernes
Autor:: Odorica Ion
Articol: M-am gindit ca uitindu-va pe google in dreptul numelui meu ati vazut si numele Varg Vikernes.Poate v-ati mirat.


Poate ii stiti povestea, a fost liderul formatiei Burzum si ....aflati dvs. mai multe. Eu am mai scris despre el dupa ce si-a ispasit pedeapsa si mi s-a spus mereu "am vazut ca l-ati placut". Eu atunci am aflat de el de pe blogul meu, dar nu am dat importanta descrierii amanuntite a procesului favorabil lui(descrierea).Dar stiu ca barbatii carora le place rook stiu.
Dar vedeti mie, vorba cintecului "Nu mi-e frica de bau bau"Nu mai spun nimic ca sa nu atrag atentia acestui caz,dar va puteti documenta pe net.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu