Dreptul meu la replică !!!

...


Din când în când, răspund celor care mă contactează pentru schimb de bannere şi de linkuri, sau chiar contactez eu personal bloggeri cu scop! E cea mai simplă modalitate după părerea de a ne promova între noi ideile, de a citi lucrările altora şi chiar de a ne face reclamă. Cei care au bannere le afişez cu dragă inimă pe blogul meu, bineînţeles cu condiţia afişării bannerului meu pe blogul lor, cei care nu au, cu la fel de dragă inimă, îi ajut chiar eu să aibă! Unii dintre cei cu banner la rubrica "Recomandări" îl au făcut de mine.


Buuuun... Aseară, după ce am terminat postarea, una a naibii de lungă după cum se observă, am dat 2 semnale către 2 bloggeri cu cererile mai sus menţionate, bloggeri pentru unii cunoscuţi, pentru alţii necunoscuţi... Unul dintre ei este proaspăt premiat de un site. Nu le voi da numele aici pentru a nu-mi pune lumea în cap! De refuzuri m-am mai lovit până acum... Nu au fost primii care din diferite motive au refuzat publicarea bannerului meu. Dar argumentele lor m-au intrigat oarecum, iar în postarea mea din seara asta doresc să le dau un răspuns. Un răspuns la care aştept chiar şi eu un răspuns! Pe măsură!



Mai multe puteţi citi pe http://ziyati-fcrb.blogspot.com




2 comentarii: