:: O idee buna !

Titlu: O idee buna !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Ce idee buna a avut cel, ce a fosmat acest blog. Eu ma uit pe blog ca pe ziar.Am inceput sa cunosc persoanele si inteleg despre ce scriu fiecare. Sint doamne mature cu articole bine gindite(nu ca mine care scriu tot ce-mi trece prin cap), domni la fel pe care nu-i pot citi in fiecare zi ca e mult prea greu pentru mine, alti domni cu articole presarate cu vorbe de duh, cind citesc vreau sa ma binedispun, sau adolescenti(cred eu) care scriu despre iubire, cum ninge afara sau cum a venit in sfirsit primavara si au renascut toate si pomii si iarba si dragostea. Asa ca imi aleg ca din ziar, ce vreau sa stiu in ziua respectiva dupa, buna mea dispozitie. Dar cred ca intr-o buna zi, v-a fi foarte aglomerat blogul si v-a trebui infiintate altele. In orice caz este o idee buna care mie imi face placere. Imi plac aproape toate articolele dar, cele care fac apel la materia cenusie, nu pot sa le citesc mereu, caci ar fi chinul prea mare. Si cind nu voi mai scrie, am sa le citesc ca pe un ziar, la cafeluta de dimineata.
In orice caz eu am pus reclama la 100.ro pe toate blogurile inclusiv pe weblog de 2 ori ca, sa nu se treaca cumva cu vederea. Stiti am mania asta ca ma gindesc mereu, ca dispare ceva important, mai bine sa fie in plus decit in minus, daca dispate o reclama sa ramina cealalta. Fiti veseli, viata e trecatoare.Capul sus pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu