Evoluam, dar...




Mi-a amintit, citind pe un nene pe care il vizitez destul de des de faptu' ca-i spuneam matusa-mii, intr-o convorbire telefonica pe care o avuram acum 3 zile, ca evolutia ne strica. Iara femeia imi dadea si dreptate. Motiv pentru care, am ajuns sa-i invidiez pe aia din America de Nord, numiti amish. Ei au spus "nu!" evolutiei din ultimii 150 de ani si bine au facut (nu chiar, dar tras de par merge). Totul s-a petrecut prea repede pentru noi si s-a ajuns la un mare rahat. Nu mai stim efectiv cum s-o scoatem la lumina. Internetul, in decurs de numai 20 de ani ne-a transormat in niste sclavi... dar nici pana acum, nu-l intelegem cu desavarsire. Totul evolueaza pe langa noi inainte ca noi sa reusim sa intelegem ce-a fost, ce este si ce va fi.

Abia ii cumpara mamica lu' Gigel un telefon de ultima generatie, pentru ca peste o luna, ala va fi deja vechi si cu functii mai putine decat noul model. Stateam zilele trecute, asteptand ca nea Ion sa repare ce i se stricase la escavator si ma uitam la manusile de cauciuc pe care le aveam in mana. Nu m-am dus cu gandul decat la faptul ca evolutia ne-a transformat pe toti in niste fandositi si niste ipocriti. Nu puteam sa lucrez fara manusile alea pentru ca ma murdaream pe maini si pentru ca faceam 2, 3 mici basici in palma. Dar bunica-miu oare cum si-a facut casa acum zeci de ani? Bunica-su oare cum isi lucra ogoarele acum si mai multi zeci de ani?

A nu se intelege ca eu spun "nu!" evolutiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu