Drive Test Dacia Duster

Dacia Duster – Drive Test

Ieri am fost la Test drive la Dacia, sa vedem cum arata, cum merge, cat consuma, cat costa Dacia Duster. Pretul masinii pe care am condus-o a fost de 13.000 de euro, un motor diesel de 85 cp, cu un consum de 6,6 l/100 consum mediu dupa 3 zile de testdrive.

accidente, alexandra tanase, cat consuma Dacia Duster, Dacia Duster, demaraj, femeile la volan, motorizare, pret, Reprezentanta Dacia Duster, test drive, testdrive
Din pacate am plecat foarte dezamagita si nu din cauza masinii care merge bine, are demaraj bun si se infige chiar si la urcare, ci din cauza celui care a stat in dreapta (care lucra la Reprezentanta Dacia Duster) si care era clar ca are ceva cu femeile la volan. Cand sa intru si eu in depasire a tipat ca din gura de sarpe (ceea ce, tin sa precizez, nu faci NICIODATA unui sofer – mai ales daca ti-e frica- ca se poate pierde si asa se pot provoca accidente destul de nasoale) ca sa nu depasesc.

accidente, alexandra tanase, cat consuma Dacia Duster, Dacia Duster, demaraj, femeile la volan, motorizare, pret, Reprezentanta Dacia Duster, test drive, testdrive
Am franat, normal ca m-am speriat ca nu am stiut ce are omu’ de s-a speriat asa, m-am bagat la loc in spatele celui pe care vroiam sa il depasesc si l-am intrebat ce are. Si omu’ a zis ca sa nu depasesc ca nu mai aveam timp sa intru in locul unde se afla reprezentanta si ca nu mai stiu ce, insa aveam timp sa depasesc de 7 ori si sa intru in parcarea reprezentantei de 100 :)). L-am intrebat daca are vreo problema cu femeile la volan si a raspuns ca normal ca are ca nu stie niciuna sa conduca. Asta, domnul meu, este generalizare si discriminare. Nu stiu cu ce fel de femei ai urcat dumneata la volan insa nu toate sunt la fel si, dupa cum te-am vazut asa, nu cred ca esti mai bun ca... unele femei. Asa ca, dragul meu, norocul unora ca nu te-ai facut instructor ca, la cum tipi, cred ca numai in accidente o tineai.

Pe langa acest deosebit domn mai era si cel de la birou, care a fost foarte cum se cade, ne-a explicat tot si a raspuns la toate intrebarile, insa si acesta, dupa spusele lui, este impotriva femeilor la volan si este de acord cu ideea ca femeile nu stiu sa conduca.

Si atunci vin eu si zic: Ce fac femeile care stiu sa conduca? Cum sa se comporte femeile care sunt chiar mai bune ca unii barbati (ca am vazut si barbati mai rau ca o femeie - care nu se pricepe la condus). Din cauza acestor discriminari si generalizari ar trebui sa facem si noi la fel? Ar trebui sa punem toti barbatii in aceeasi oala?

De aceea am sa rog frumos doamnele si domnisoareloe care chiar nu au ce cauta la volan sa o lase balta sau sa invete sa conduca pentru a nu se mai face asemenea generalizari si discriminari.

3 comentarii:

  1. M-a amuzat copios acest articol.. pacat de test-drive, pana la urma masina cum e? Se merita?

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde pentru ce iti trebuie masina. dupa parerea mea, si nu numai, este mai mult o masina de familie. e ok, are consum mic pentru cat de mare este, merge bine...deci, in principiu, e o masina buna si ca pret si calitativ.

    RăspundețiȘtergere
  3. articolul se numeste "Drive Test Dacia Duster" si tu ne povestesti despre trauma ta cu un cretin care tipa la tine?

    RăspundețiȘtergere