:: Citeva ginduri

Titlu: Citeva ginduri
Autor:: Odorica Ion
Articol: Sincer va spun, cu mina pe inima, mie imi place acest blog pentru ca sint articole care reprezinta gindiri diferite, subiecte diferite, oameni cu simtul umorului.Nu esti obligat ca pe alte bloguri sa ingurgitezi parerile personale ale unuia la infinit. Aici daca te intereseaza un subiect citesti, daca nu, nu.
In al doilea rind dupa cum am promis ieri continuarea art. le-am pus pe alte bloguri caci am vazut ca nu intereseaza viata din comunism de zi cu zi. Ce eu nu stiam atunci ca la serv.e ceva in neregula? Dar nu am luat atunci si nici acum, ca pe prostitutie. Spuneau ca au primit o geanta, manusi sau alte nimicuri, dar eu nu apreciam asa mult niste zdrente. Nu eram nici eu, nici ele bogate.Eram fete cu scoli tehnice si post liceale dar saracia era mare. Faceam moara cum am mai scris, acum citiva ani si puneam in fiecare luna cite 5o de lei fiecare ca la 7 luni sa luam o per. de pantofi dar buni, de piele, Guban. Nu ii luam ca sa-i purtam in fiecare zi, sau la serviciu. Ii luam pentru o nunta, un botez sau o inmormintare, dar nu a noastra caci, pentru morti erau pantofi de carton. Bluzele romarta costau 3oo de lei si tot asa prin moara, cu rotatie pe rind, ne luam si tot in sifonier, la loc sigur le pastram. Asa era atunci(anii 1970), la o leafa de 600-700 lei pe luna.Nu era de ris, dar nu ne vedeam cit sintem de amarite si poate de aceea unele dintre noi, faceau un pas fara rost pentru a mai incropi ceva, fara totusi nici o valoare atit timp cit nu erau primite in mod onorabil.
Eu in toata viata am fost magarul familiei si la serviciu la fel.Caci cind cineva nu face acasa, sau altundeva ce trebuie facut neaparat pica pe altul.Daca toti sint boieri, cine sa mai traga opincile?
Atit am vrut sa va spun. Fiti veseli !!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu:

  1. multi sunt raniti fizic dupa marile LUPTE ce au fost si sunt inca , stiu :) de aceea nu toti pot face anumite EFORTURI fizice .... treceti deci fiecare la ARMONIZAREA ACTIVITATILOR ptr. un rezultat cat mai bun :) ....

    RăspundețiȘtergere