Contact

Daca aveti orice nelamurire,nemultumire, aveti nevoie de un sfat,sau daca doriti sa luati legatura cu mine din orice motiv,aveti urmatoarele optiuni pentru a ma contacta:

Mobil: Nr de mobil nu mai este valabil intrucat m-am mutat in Marea Britanie... ;)
E-mail: webrolls@gmail.com
Messenger: kaszoni_07
Sau lasand un comentariu pe aceasta pagina

Cel mai sigur este prin mobil,poti lua legatura cu mine instantaneu.Dupa aceea prin e-mail,imi verific casuta de mail in permanenta,insa doar daca sunt in fata calculatorului.Iar cea mai "nesigura" metoda este prin messenger,pentru ca nu mai am timp si de asa ceva in ultima vreme.

51 de comentarii:

  1. in primul rand scoateti casuta vocala:)) in al doilea rand vreau un sfat: Cum fac sa pun un banner ca al vostru dar dedesupt sa pun si codul. Te rog ajuta-ma! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Casuta vocala?ai incercat sa ma suni?pentru ca telefonul nu mi-a sunat,cred ca ai introdus gresit numarul...Am sa fac un banner cu "Sustin 100 ro,100 bloggeri pe 1 blog" astfel isi va avea rostul si codul...oricum, iti voi trimite prin e-mail in cateva minute si codul,pentru a afisa impreuna bannerul si codul....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ioi, nu se dă numărul de telefon pe net, mai ales după ce ne-am luat de Anonimul! :) eu nu l-am văzut și dacă aș fi în locul tău l-aș șterge! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @selena,lasa ca daca am ceva probleme 1,2 il schimb,e un numar auxiliar ...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc ca m-ati adaugat in lista dumneavoastra de blog-uri! Sper ca cei care vor intra pe blog la mine sa le placa...
    Multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai nu mai vad reclame Google Adsense la voi pe blog ce sa antamplat cu ele ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara!
    Nu stiu daca ai auzit de "ROmaniacii",este o noua comunitate pe care am realizat-o de curand.De ce am facut-o?Pentru ca aud la multi oameni ca vor iesi sa protesteze pentru ce se intampla in Romania doar daca cineva,un grup,va lua initiativa.Am facut un mic grup si dorim sa facem cauza cunoscuta,sa strangem cat mai multi romani la un loc,sa ii unim daca pot spune asa.
    Nu am sa te mai plictisesc cu vorbe si am sa trec la subiect,dorim sa adaugi daca doresti si daca se poate un banner sau macar un link catre noi pentru a reusi sa facem ceva mai bun din tara noastra.Nu stiu cat de multi ne vor lua in serios dar niciodata nu strica sa incerci.
    Astept raspunsul dumneavoastra pe mail:man_sclub@yahoo.com sau pe blog http://romaniacii.blogspot.com

    Cu stima,Craciun Marius Dragos

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru invitatie, am onorat-o.
    Felicitari pentru idee. Daca am nelamuriri am sa te deranjez cu un telefon.
    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. sincer e OK!!!
    dar ziua muzica e de kk, cine naiba asculta muzica veche americana?

    RăspundețiȘtergere
  10. Luati exemplu de la celelalte radiouri...muzica voastra e varza.
    Nu traim vreme de criza? Bagati ceva mai vesel , mai nou...

    RăspundețiȘtergere
  11. salut,am vazut o grseala pe blog...atunci cand dai search apare ca titlu "rezutatele cautarilor" lipseste un "L".:)

    RăspundețiȘtergere
  12. am inceput sa mananc si eu litere...

    *greseala

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Man's club,esti de treaba.Am sa rezolv imediat.

    RăspundețiȘtergere
  14. am un blog despre jocuri etc si vreau sa il fac mai organizat sa il fac pe categorii cum aveti voi scoala de bloggeri sau home asa vreau sa scriu si eu map strategi harti etc cum pot sa fac asta astept sfaturi!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristi,in curand iti voi pregati un articol...

    RăspundețiȘtergere
  16. Treaba cu widgetul ala cu file online,nu prea merge, pt. ca multe nu... merg. Totusi am putut vedea cateva filme bune. Recomand un mic bbriefing pentru a sari peste pauzele alea lungi de la Megaupload. Sunt vre-o 3 metode usoare: deconect-reconect net, restart, deschidere a 2 pagini, e mai mult de zis, spuneti-le voi mai bine ca mine. Mie mi-a mers cu prima.

    RăspundețiȘtergere
  17. salut am observat comentariile tale pe blogul meu,da am sters banerul 100.ro de pe blogul meu temporar adica pana astazi,am sa il pun pe blog inapoi astazi.o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  18. Y.Y in ziua in care ai incercat sa vezi filmele,a fost o problema cu serverul,de aceea nu a mers.Acum,din fericire s-a rezolvat problema,si filmele merg bine.Bineinteles,ca e posibil ca vre-un film sa aiba unele probleme de care inca nu sunt cnstient,insa voi face o metoda prin care voi putea fi anuntat in caz de nefunctionare al unui film.
    Iar despre megaupload,vreau sa evit pe cat posibil filmele de la megaupload,pentru ca au o limita in privinta timpului de vizionare.(poti sa vezi filme timp nelimitat doar daca te inregistrezi,si le platesti o taxa lunara)Asadar,mai bine nu pun filme de la megaupload.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna Ziua !
    (fara diacritice)
    ~
    Am "plasat" un mic "apropo" ("adineauri")la rubrica dvs. "Despre"...mai aveti o rubrica "Alatura-te", unde nu am intrat inca, ma voi uita si in "Adauga blog !".
    Sincer sunt interesat (vezi: "Despre"), dar acum trebuie "sa fug" la servici (s-a intors sotia de la spital ... si ma bate la "CAP"!).
    Eu deja NU mai bag in seama ! dar va rog sa tineti cont ca SUNT Clonat ! Si ca s-ar putea sa va parvina "comentarii" de la un "FALS eu", care foloseste acelasi AVATAR/Pseudonim, dar avand ... bineinteles ... ALTA Adresa de Profil !(ma scuzati va rog pt. ca insist asupra acestui aspect !).
    Eu practic ma consider incepator, mai am multe de "prins" in domeniul IT, dar sunt AVID Comunicarii !
    Nu stiu daca este indicat "aici" sa va dau adresa mea de Yahoo Messenger, oricum am sa revin in "Zona" ... dupa raspunsul dvs.
    Va multumesc !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  20. Feri, vreau sa-mi adaug pe blog o sectiune cu CATEGORII, unde articolele sa se selecteye singure in functie de etichete... Am vazut ca pe 100ro este.
    Zi-mi si mie de unde scot CATEGORIILE...ca le-am cautat innebunita???
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. salut am si eu nevoie de un mic ajutor.Vreau sa imi impart blog-ul in diferite categorii la fel cum aveti dumneavoastra(HOME,DESPRE,SCOALA DE BLOGGERI etc).Multumesc anticipat,Dragos!

    RăspundețiȘtergere
  22. Alina,e simplu,de fapt cauta dupa etichete la "Adauga un obiect gadget",si dupa aceea,poti sa selectezi doar eticheta pe care o vrei,si le pui titlul de "Categorii".Daca nu intelegi,sau vrei sa iti explic mai clar,da-mi un beep de pe un numar Orange,si te sun sa iti explic.

    RăspundețiȘtergere
  23. Man vs Woman,am avut foarte multe cereri pe aceasta tema,dar din pacate nu am avut timp sa vin cu un gadget care iti permite sa construiesti foarte simplu categorii...
    Dar in curand voi veni si cu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  24. "M-am prins" singură, Feri, după lungi căutări!
    Nevoia te invata!
    Multumesc, oricum!

    RăspundețiȘtergere
  25. 100Ro, te-am premiat! La mine pe blog ai sa gasesti trofeul :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună seara Feri, ţi-am lăsat un mesaj pe adresa de mess. Sper că l-ai văzut, că era vorba de o cerere de înscriere , ca autor pe 100RO.

    RăspundețiȘtergere
  27. http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721 ...
    Feri mă gândesc eu că eşti ocupat de nu te-am găsit, şi de aceea ţi-am pus aici adresa solicitantului!:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna Ziua !
    ~
    Am primit pe messenger O Adresa trimisa pe February 17, 2010 9:40:00 PM (Aţi fost invitat să contribuiţi la blogul 100 Ro ... Si :
    Utilizatorul Blogger 100 Ro v-a invitat să contribuiţi la blogul: 100 Ro.
    Pentru a contribui la acest blog, vizitaţi:
    http://www.blogger.com/i.g?inviteID=3507978473952207336&blogID=7321440491212654360 ) VA MULTUMESC !
    Multumesc si celor care s-au implicat !
    Am accesat "acea adresa" cu intarziere : abia AZI, duminica 21.02.2010 ... in jurul orei 8:00 AM, dar am primit un raspuns: "Eroare invitare în blog"
    "Nu putem găsi invitaţia pe care aţi cerut-o. Vă rugăm să ..."
    ~
    Eu ORICUM va multumesc pentru amabilitate !
    Desi doresc in continuare SA PARTICIP ca "autor" ... va rog...AVETI (adineauri am vazut) o cerere a doamnei "doinapopescu"(DoinaPopescu's Blog) ... eu VA rog sa nu ratati prezenta unui scriitor autentic ... in favoarea mea ! Ii cedez "locul" ... cu cea mai mare Incredere ... dar, daca totusi "va extindeti" ... sper sa va aduceti aminte de mine .

    Am incercat din nou ... Si tot nu merge !
    VA rog sa ma iertati pt. intarziere ... dar, "fiind activ": CALATOR pe "retele Ning" (peste 10) ... trebuie sa fac fata la FOARTYE MULTE MESAJE ... abia azi am dat peste mesajul dvs. CARE m-a bucurat !
    Va multumesc ... pentru gest !
    Eu nu v-am uitat ... si DACA am ceva bun de publicat (dupa parerea mea !) voi reveni CHIAR si ca Vizitator !
    Dar ... va rog ... faceti un Baner pentru "Vizitator 100.ro" ... pentru ca acum ABUZEZ de Baner: AUTOR 100.ro.
    Va felicit !
    Va doresc SA Aveti ROD Benefic in Viata Societatii ROMANESTI ... prin implicarea dvs. ... in Virtual !
    Doamne ajuta !
    (compunand acest text ... am raspuns IN ACELASI timp ... unor ID-uri ... si precis ca sunt "confuz" .. va rog sa ma iertati !)
    ~fara diacritice, la 21.02.2010.7 ~ 9:08 AM .
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  29. Cornel ti-am trimis din nou invitatia;)

    RăspundețiȘtergere
  30. salut. se mai fac inscrieri ? caci am vazut pe aici scris ca nu se mai fac inscrieri si...


    sunt nou prin doomeniu si am primit curand invitatia voastra.

    daca imi puteti va rog sa-mi raspundeti la mesaj.

    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  31. Bună Ziua !
    ~
    Am făcut deja 3 postări ca AUTOR 100 Ro ... şi , AM AVUT deja o GAFĂ (monumentală !)
    ~
    Deşi NU AM CALITATEA de a răspunde ... pot să-i dau un soi de "preRăspuns" ... domnului "Neloots`":
    :
    Acum ştiu ... şi DE CE ... ca BLOG, 100 Ro NU poate să aibe mai mulT de 100 AUTORI :
    accesaţi "SETĂRI", apoi "Autorizaţii" ... şi veţi afla CĂ NICI UN BLOG nu poate avea mai mult de 100 de Autori !
    Dar ... probabil că la hackeri ... s-ar putea AFLĂ o SOLUŢIE ! Ca un fel de "compromis" !
    În schimb ... am propus Editarea unei SIGLE de Vizitator. Acum propun Editarea unei SIGLE de:
    Vizitator/AUTOR 100 Ro ... NOMINALĂ ! Cred că ... se poate !
    ~
    Încă o dată, ţin să mulţumesc ... atât Administratorului, cât şi celor care m-au susţinut ... pentru a deveni "Autor 100 Ro" !
    ~
    Eu sunt sigur (frecvenţa ... o dovedeşte) că CEI care VOR să publice AICI ... o vor face ORICUM ! Doar să păstreze ... Bunul simţ !
    Eu însumi ... promit ... să recitesc REGULAMENTUL ... pentru a nu-mi pierde CALITATEA de AUTOR !
    ~
    Eventual ... PROPUN ... înfiinţarea "calităţii" de "MEMBRU 100 Ro" ... care să fie atribuită atât "autorilor 100 Ro" cât şi "Vizitatorilor/AUTOR 100 Ro" .. !!!
    Eventual ... tuturor care au ... la "activ" ... minim ... 10 Articole publicate !
    ~
    Dar, desigur ... sunt doar PROPUNERI ! ... făcute prin intermediul unui comentariu ... deci, GREU de Văzut !
    ~
    Vă Iubesc !
    Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună seara Feri,
    ţi-am trimis o poză, ai primit-o?
    Am şi eu ceva propuneri:
    -dacă poţi pune o limită de aprox.350 de cuvinte la o postare...
    -de 500 caractere la un PA, conform regulei PA-ului...
    -de 1-2 art. de autor pe 100RO, luând în considerare că unii pun cu sau fără rost 10 art. pe zi, iar cei cu un art. intră direct la arhiva zilnică...:(
    -şi mai spune-ne odată clar dacă articolele de pe blogul personal(care considerăm că sunt originale) le putem posta si pe 100RO, sau nu?
    Nu te supăra că ţi-am scris ce gândesc, dar am impresia (poate e falsă) că blogul "nostru" şi în primul rând al tău, a luat-o pe o cale greşit înţeleasă de unii...:)
    Cu respect şi gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  33. Bună Ziua !
    Nu ştiu ce înseamnă 350 de cuvinte, dar îmi face impresia ... că este puţin !
    Chiar adineauri am citit un articol al doamnei Doina Popescu ("NAVLEGUL DE AVOCAT A ÎNCURCAT CURVELE") ... şi care NU mi s-a părut "lung".

    "de 500 caractere la un PA, conform regulei PA-ului...", eu nu ştiu ce este PA ! (vina mea !).
    "de 1-2 art. de autor pe 100RO" ... dacă se referă la numărul de postări PENTRU O ZI, doamna heramariana are dreptate !
    Este bine SĂ LĂSĂM LOC ... şi pentru Vizitatori ! ...
    În caz că Va Creşte ATÂT Calitatea, cât şi Numărul ARTICOLELOR ... este LOC pentru toată lumea !
    Eu personal, deşi îmi propusesem ... un articol la DOUĂ zile (deşi ... ca "blabla" ... aş putea ... "face", întradevăr ... 10 pe ZI!), fără PREAVIZ, le reduc numărul : MAXIM 10 pe lună !
    Măcar ... Să FIE BUNE (= de calitate !)! Acest lucru, CALITATEA, nu eu o decid ! Verdictul
    aparţine în PRIMUL rând ... ADMIN. ! Apoi ... colectivului ... de AUTORI 100 Ro ! Şi NU în ultimul rând ... CITITORILOR !
    ~
    PS. ... nici eu NU ştiu ... în ce categorie ... să-mi înscriu ... ultimele 3 "articole" !
    Ar fi bine ... în PLUS ... autorii de ARTICOLE ... să-şi înceapă "postarea" ... ÎNCADRÂNDU-SE din Start ... într-o CATEGORIE Existentă !
    ~
    Propun, ca atunci CÂND apar NOUTĂŢI (rezolvări de propuneri !) ... acestea SĂ FIE Regăsite pe Coloana Gadget (aşa o numesc eu, îmi cer iertare !), în cadrul rubricii "Noutăţi" !
    ~
    Reamintesc pe scurt "propunerile mele" :

    Înfiinţarea de SIGLE:
    a) "Vizitator/Autor 100 Ro"
    b) Calitatea de "MEMBRU 100 Ro" ... tuturor "autorilor 100 Ro", dar şi celor "Vizitator/Autor 100 Ro" ~ PENTRU un Număr de MINIM ... "n articole" ... apărute ! (eu am propus 10 ... poate: 25, poate 50 ... asta NU eu decid ! ... prea multe, vor "atrage" articole de la Vizitatori!).
    ~
    iar ... m-am "lungit" ... Sorry !
    ~
    Eu folosesc pentru "diacritice": http://srv.diacritice.com/, care face şi Traduceri ! Aceştia OFERĂ un "SPAŢIU ... de 3000 de caractere" ! Nu ştiu dacă e mult, dacă e puţin ! Dacă veţi găsi ALTĂ Posibilitate de LIMITARE ... vă rog să îmi spuneţi CUM să MI-O Procur, EU Însumi fiind INTERESAT ... să o aplic la Blogurile MELE !
    Vă Mulţumesc !
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu reusesc sa pun o melodie de fundal pe bllog. Nu iese si gata. Help! Care e codul ala html care sa dea autostart unei melodi alese de mine? Astept raspuns! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu inteleg de ce trebuie sa pun postarea dvs. pe blogul meu? teodorapetrescu de 3 ori.

    RăspundețiȘtergere
  36. Revin, am pus pe toate blogurile mele.

    RăspundețiȘtergere
  37. De cateva zile tot incerc sa postez aici, dar nu reusesc, desi am primit si parola. Pana cand nu primesc un semn ca e in regula, nu mai incerc. Va salut, comunitate!

    RăspundețiȘtergere
  38. Cu toate ca am primit o parola, ca semn ca pot sa scriu articole pe 100.ro, nu pot intra. POate ma autati. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  39. Am vrut sa scriu "ajutati".

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut :) Sunt inscris pe 100RO de ceva vreme, am si postat, dar mereu imi apar articolele sub numele de Vizitator. De ce?

    RăspundețiȘtergere
  41. Din nou...... Cu toate ca am primit o parola, ca semn ca pot sa scriu articole pe 100.ro, nu pot intra. POate ma ajutati. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  42. Bună Ziua ! Domnului Feri !
    ~
    Vă rog, pentru a se evita confuziile, omogenizaţi DATĂRILE !
    Cea mai firească este "varianta" aleasă pentru [Comentarii].
    exemplu: 1 decembrie 2010, 17:53

    Articolele (ieri ... de exemplu !) au datarea: 12/01/2010 11:38:00 AM !
    "La mine" ... luna este A DOUA: adică 01/12/2010 (+ ora), iar eu am crezut sincer CĂ articolul este din Ianuarie 2010 !

    Nu am avut posibilitatea să VERIFIC pe Coloana Gadget, la "Istoric, sau Arhivă apariţii", deoarece ... aţi eliminat-o ! (Poate că era întradevăr ... prea lungă pe verticală !)

    ~
    Vă ROG:
    În cadrul rubricii: [Articole Autori] ... NU se produce nici o schimbare ! Eu ~ dacă întradevăr sunt "autor 100 Ro" ~ NU SUNT PREZENT, nici măcar cu un articol.
    Am câteva ... nu ştiu câte (mai mult ... lamentări, îmi cer scuze ! Încă nu am scăpat de "obsesia" clonării)
    ~
    mai am ... pt. altădată !
    Vă salut cu respect !
    ~
    la 02.12.2010~6:08 AM
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Domnule Feri !
    ~
    Am sesizat abia acum ... locaţia UNDE aţi plasat căsuţa pentru [Blog Archive], şi anume;

    În jusul paginii, imediat sub rubrica [Ultimele comentarii] (această rubrică, îmi apare imediat după "intră comentariu" ... cu [Google
    Error].

    Vă Mulţumesc !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna! Detin acest site www.filmele-copilariei.blogspot.com si as vrea sa va intreb daca putem face un schimb de linkuri?

    RăspundețiȘtergere
  45. Sasha,deocamdata nu facem schimb de linkuri.

    RăspundețiȘtergere
  46. Vrey sa facem link excenge ? situl meu este acesta > http://moviesfan.eu/ < Contacteaza la adresa de email sau la ID : ghisemadalin

    RăspundețiȘtergere
  47. Deocamdata Nu fac link exchange, scuze;)

    RăspundețiȘtergere