Bancuri .... cu si fara perdea....



Bula, soldat  trimite acasa un pachet in care era o grenada si o notita: "Nevasta, daca tragi de cuiul asta, primesc invoire o saptamana!"
***


- Bunicule, bunicule, tu știi să faci ca mierla?
- Hmm, nu stiu..., dar de ce?
- Tata a zis ca o să fim bogați, când ai s-o mierlești.
***
Tatăl îi spune copilului său, în vârstă de 3 ani:
- Uita-te la tine cum arăţi, te-ai murdărit ca un purceluş! Ştii ce-i un purceluş?
- Da, copilul porcului!
***


Se aude soneria. Proprietarul deschide uşa: în prag - oaspeţi:
- Ar fi fost ok să mă preveniţi - le reproşează el.
- Da, dar am dorit să vă găsim acasă ...
***


Se întâlnesc doi olteni pe stradă:
- Măi, tu știi ce este un stilist?
- Da! Un moldovean care ține cu Steaua.


***Un cioban pastea cele o suta de oi intre doua parcele de porumb si cum statea el sprijinit in toiag si medita, vine proprietarul si il intreaba:
- Ce faci, mai ciobane, pe pamantul meu?
- Nu vezi? Pasc oile...
- Vezi ca esti obraznic, poate iti f*t una!
La care ciobanul ii raspunde:
- Poti sa le f**i pe toate, eu doar le pazesc...
***
Într-un autobuz aglomerat, cineva a împins accidental o domnisoară, iar ea a căzut pe genunchii unui preot.
- O-ho-ho! - exclamă ea, privind cu interes spre preot.
- Niciun  o-ho-ho, fiica mea, e cheia de la poarta bisericii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu