:: Un altfel de..."te iubesc"

Titlu: Un altfel de..."te iubesc"
Autor:: troskplosk
Articol: Te iubesc,o declaratie absolut normala facuta unei persoane de catre o alta persoana care nutreste pentru ea sentimente sincere si inaltatoare…au curs rauri de cerneala si s`au turnat mii de filme avand ca tema centrala banalul,in aparenta, "te iubesc" …eu am sa incerc totusi un altfel de abordare…

Te iubesc atunci cand dormi,uneori imi petrec zeci de minute prinvindu`te,esti ca o floare,atat de delicata si firava si atat de frumoasa…te iubesc dimineata cand te trezesti din somn si esti ciufulita si nemachiata,te iubesc pentru ca te pisicesti si te intanzi inainte de a te da jos din pat..te iubesc ca te cuibaresti la pieptul meu si iti simt caldura trupului...te iubesc cand parul tau miroase a cafea proaspat facuta,cand,cu ochii inca carpiti de somn imi zambesti si sorbi din cana de cafea…

Te iubesc…cand esti aranjata si bine imbracata,cand ma iei de mana pe strada si ma faci sa ma simt mandru ca din toti barbatii m`ai ales pe mine…te iubesc cand te opresti,iei o mimica serioasa si`mi spui…"te iubesc"…

Te iubesc cand esti trista si abatuta si te iau in brate incercand sa te fac sa zambesti…te iubesc cand plangi la un film de dragoste sau la unul cu final trist….

Te iubesc mereu…te iubesc cand te trezesti din somn…te iubesc cand ma tii de mana pe strada…te iubesc cand plangi,cand razi…te iubesc cand esti trista si te iubesc cand esti in verva si plina de viata…

Daca ar fi ca totul in jurul nostru sa se sfarseasca,lumea,viata,totul…as vrea sa mai pot avea doar 2 secunde in care sa te privesc in ochi si sa`ti spun: "te iubesc"…
--
Visitor Ip: 89.47.53.123

6 comentarii:

  1. Minunat de frumos...
    Chiar cutremurator de frumos...
    Stiai ca exista femei care nu au primit niciodata in viata lor acest "Te iubesc"...?!...Am aflat de la o matusa care a vazut in ochii mei Te iubescul primit, si mi-a spus ca multi au cerut-o de nevasta, a avut o casnicie frumoasa in felul ei, mama si bunica... dar nu i-a spus nimeni, niciodata "Te iubesc!"
    Si si-ar fi doriiiiiiiit.......

    Povestind asta de-a lungul vietii mele, am constata lacrimi in ochii multor femei, caci nu primisera niciodata darul...

    Sper din tot sufletul ca aceasta nu a fost o simpla incercare literara... ci exista o "ea"!! care s-a bucurat de acest dar, simplu, lumesc.. dar atata de frumos omenesc....

    RăspundețiȘtergere
  2. In mod clar a existat,candva,o ea care a primit o "declaratie de dragoste" mult mai complexa,daca pot spune asa,decat cea de mai sus:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Atunci ... nu ai trait degeaba !!!
    Sa fii fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. wow! emotionant cum se reflecta lucrurile simple in ochii barbatului..atunci cand iubirea ii binecuvanteaza viata. Va doresc din suflet o iubire din ce in ce mai mare si mai adanca

    RăspundețiȘtergere
  5. anima multumesc,din pacate a fost...s`a dus...dar viata merge inainte:)

    RăspundețiȘtergere