:: O zi membra de partid !(PNL)

Titlu: O zi membra de partid !(PNL)
Autor:: Odorica Ion
Articol: V-am mai povestit cum in ian.199o m-am facut si eu membra de partid. Eu chiar am crezut in revolutie.
Simbata pe 27 ian.1990,am mers aici la Ploiesti pe str.Teatrului si la o mica incapere m-am inscris in PNL. Inscrierile le facea dr.dentist D. Eram la pozitia 8o-81.Am platit cotizatia de 5o de lei. De acolo dr.D. mi-a spus daca vreau si eu sa vin la demonstratia de la Buc.de a doua zi duminica 28 ian.Eu nu am mers, caci nu-mi vedeam capul de treaba acasa.Era obositor. Dar vazind a doua zi la tv. ce balamuc a iesit, cu arestari, batai si anuntul dat de Iliescu, ca au aparut pe strazi legionarii imbracati in camasi verzi, ca se fabrica bani falsi, mi-am dat seama ca este o diversiune periculoasa.
Nu am dormit toata noaptea, de grija ca ma aresteaza, ca ma da afara din serviciu,eu lucramm atunci in armata. Cum s-a facut dimineata m-am si dus la sediul PNL unde l-am gasit secretar pe sotul lui Sanda Remus, care era pensionat de boala, avusese infarct si il pusesera secretar la PNL. Zic Remus da-mi o foaie ca imi dau demisia din partid. El imi spune stai linistita ca,toate adeziunile au fost luate de angajatii de la Ambasada Americana din Bucuresti azi noapte, cu un camion militar. Nu e nici un pericol.El a zis ca chiar daca moare nu face ca mine, ca sint o fricoasa cum nu a mai vazut, tremur si de umbra mea.
Eu nu si nu ca mor, vreau sa-mi dau demisia.
Mi-a dat o foaie A.4 si din cauza emotiei am scris catre, pres.PNL Quintus in loc de Domnule am scris Tovarase. Dar nici eu nici Remus nu a vazut.
Mi-a spus cind am mai trecut pe acolo, sa vad daca mi-a fost aprobata demisia, mi-a zis ca da. Dar a modificat Tovasara cu Domnule. Si lui atras altii atentia.
Remus a murit demult peste 10-15 ani, eu mi-am vazut in continuare de treaba mea, chitanta de 5o de lei, pe care am platit-o ca prima cotizatie am rupt-o, doar o insigna cu PNL metalica am pastrat-o ca amintire.
Asa s-a terminat pentru mine functia de membru de partid, de o singura zi.
Ce s-a mai intimplat la U.M. unde lucram v-am mai povestit, au venit sefi mari de Min .Apararii, au spus ca tot ei sint la conducere, sa ne vedem de treaba si a enumerat citeva persoane, care faceau propaganda taranista si i-au dat afara din serviciu.Eu scapasem, de mine nu stia nimeni nimic si nici nu facusem propaganda, dar am tras o spaima, sora cu moartea. Traiasca cei fara de partid ca mine! Cine o face ca mine ca mine sa pateasca. Ura, Ura, Ura !
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu: