Despre cate ti-as povesti

Ma simt stransa,
intr-un manunchi...
un manunchi mare de ganduri!
ganduri si trairi
ce-mi colinda sufletul...
mi-e dor de tine.
mi-e dor sa-ti vorbesc.
sa-ti vorbesc despre?????

Despre cat de slaba ma simt cand nu esti langa mine!
Despre cat de dor imi este de folrile de mai!
Despre cat de mult se bucura palma mea cand iti simte pielea!
Desore cat de colorata si calda e toamna sufletului meu!
Despre cat de dor imi este de tine cand trenul nici macar nu a plecat!
Despre cat de mult iti simt lipsa atunci cand pleci!
Despre cat de trista sunt pentru ca plang cand nu esti lanaga mine!
Despre cat de libere sunt pasarile in zborul lor!
Despre cat de calda e iubirea din fiecare tesut ce-mi compune trupul!
Despre cat de dor imi este sa-ti privesc cantecul lung al respiratiei din somnul tau de copilandru!
Despre cat de mult imi place sa vorbesc despre tine!
Despre cat de mult insemni pentru mine!
Despre cat de dor imi este de mirosul de iris viu si vesnic mov!
Despre fiecare zambet pe care mi-l dai!
Despre cat de dor imi este de vacanta, de libertate, de tine, de noi!
Despre cat de verde e primavara veche si inceputul verii din lumea mea!
Despre cat de albastra si oglinditoare e marea strecurata prin pielea si fata mea!
Despre cat de dulce e muzica ce se perinda pe langa timpanul meu surd deseori!
Despre cat de dureroasa e suferinta si dansul in ploaie de unul singur!
Despre cat de frumos este sa stii ce e sinceritatea si apoi...
apoi iti voi povesti depre minciuna....
despre minciuna....si noi....
noi departe de ea...departe de minciuna, ura si durere....
iti voi vorbi, spune, cere si mai ales iti voi povesti
despre noi impreuna!

9 comentarii:

  1. :))...adniana....:)).....nu e voie sa vorbesti asa:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma refeream la catelusul tau maidanez,negru cu o pata alba sub coada,Codrin..sa nu se interpreteze altceva;;) merge?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumos sa fii indragostita :D

    RăspundețiȘtergere
  4. daaa......prea frumos...da e asa aiurea cand trebuie sa plece pt cateva zile si apoi trebuie sa pleci tu...:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm Codrin?? Vrem sa stim mai multe:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aha...uite si prima parte;))...se vede ca nu am dat pe aici vreo 2 zile;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ti-e si cu dorurile astea,e bine sa fii indragostita,esti prinsa parca intr-o magie.

    RăspundețiȘtergere