Shopping la Pandorff













O plimbare la Pandorff,shopping la outlet-urile de acolo,unde  gasesti numai branduri de branduri,e linga granita cu Ungaria si e plin de romani,ziceai ca te afli in magazinele romanesti...de ce?pentru ca preturile sunt foarte bune,blugi de la Levi's spre exemplu care la noi ii gasesti la 100 de euro cel putin aici ii gasesti la 60...e ceva diferenta,nu?E doar un exemplu...cam toate le gasesti la jumatate de pret,doar ca reduceri mai putine....pe cand la magazinele din Viena gasesti reduceri in aceasta perioada pina la 70%....dar nu la tzoale firmate,evident...:)

3 comentarii:

  1. In mai, cand am fost la Viena, n-am apucat sa trec pe la acest vestit magazin, dar aveam o lista lunga cu magazine convenabile, date de prietene...
    Tu ce ti-ai cumparat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Prostioare,am vrut sa scriu pe blog,dar nu se cadea...am luat si o geaca cu puf de pinguin,la 90 de euro,super faina,mie imi place mai nou genul sport,port mult blugi si geci....iar blugi am gasit marimea mea,evident ca nu m-am aruncat la cei foarte trendy,ca deh,am si eu o varsta,dar sunt dintr-un brand bun,in general imi cumpar de calitate,ma tin mai mult si se comporta bine.
    Am remarcat insa un lucru,eu in toamna am fost la Imola in Italia,aproape de AImola este o localitate Castel...nu mai stiu cum...ei acaolo sunt tot asa un complex de outlet-uri,insa mult mai pretentios aranjate,cu mult gust si eleganta,aici era o debandada,ca abia gaseai ce-ti trebuie,dar,era plin de romani,la cabina de proba de linga mine era un ardelean,care-si mustra nevasta ca nu-i aduce marimea potrivita,si-o facea in graiul dulce ardelenesc,ca-mi venea sa ma duc eu sa-i caut marimea de drag ce mi-a fost....:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bani sa ai, la inceputul lui februarie 2014, am trecut ocazional prin Pandorf (out let). Am gasit la Puma adidasi redusi deja la 35 euro, iar la 3 perechi cumparate mai primeai 30 % reducere, la 2 / 20% (nu toate produsele se incadrau la reducerea de 30%, numai cele cu bulina)( o sa ma intrebati ce faci cu 3 perechi.... una pt fiecare membru al familiei). Tot la Puma am vazut adidasi la 20 euro.
    Aceeasi reducere o gaseai si in alte magazine. Daca ai drum nu ezita sa te opresti, merita.
    Spor la shoping.

    RăspundețiȘtergere