KARMANGERIE


METEMPSIHOZA  
Cum mai stati dragii mei paranormali cu metempsihoza? La a cata reincarnare va aflati? Of, Doamne, oare cui i-o fi trecut prin minte sa porecleasca in halul acesta fenomenul reincarnarii? Vedeti unde duce goana dupa denumiri stiintifice pompoase? Cat de idiot poti fi incat sa introduci psihoticul intr-o chestiune atat de serioasa si sa creezi in felul acesta psihoza reincarnarii? Ce mai faceti stimati metempsihotici? V-ati luat medicamentele? Ati mancat macar cateva seminte karmice astazi? Le-ati scuipat cojile pe jos sau le-ati inghitit cu totul? Sunteti deprimati si aveti accese de metempsihohohohoza? Pai decat sa ne-ntristam mai bine un cantec vesel sa cantam :
Sanatoare, sanatoareeee,
Toata lumea-n tine moareeee,
S-ajunga la re'ncarnareeee.

14 comentarii:

  1. Metempsihoza inseamna reincarnare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci, chestia asta cu reîncarnarea, oricum o numeşti, mi se pare o simplificare care doar amână adevăratul răspuns..

    RăspundețiȘtergere
  3. 100Ro ,
    Da, dar are un sens putin mai larg... E un curent care zice ca daca nu ti-ai facut bine temele pe lumea asta, la urmatoarea reincarnare poti ajunge un aurolac dar tota sasa de bine poti fi o varza sau un viezure...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai nu stim adevaratul raspuns, dar ne place ideea ca ne vom intoarce. Mie mi-ar conveni bunaoara. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as vrea sa ma reincarnez intr-o pasare....un pescarus as vrea sa fiu...ador marea...as saruta-o in fiecare zi,sau m-as lasa sarutata de valurile ei...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place zborul, Tasha! ;)
    Pana m-oi face un pescarus, tare as vrea sa zbor cu o parapanta!

    Melodia e "teroare"!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetele mele au zburat cand erau studente la Cluj,de 8 martie cand era gratis pentru femei zborul cu parapanta...si multe studente s-au dus,hm!!!adrenalina curata!le-a placut!au zburat cu un negru...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. EU AM ZBURAT NUMAI IN VIS.
    CINE SE PRICEPE LA INTERPRETAT VISE?

    RăspundețiȘtergere
  9. Dan,
    Zborul,e de bine, oricum! Inseamna "free spirit"! Numai sa nu fie cadere din zbor...

    RăspundețiȘtergere
  10. Uff,Dane,am zburat si eu,dar cand visezi ca zbori sau fugi,e un chin,sau cel putin asa e la mine...ma trezesc obosita,desi na!dureaza secunde acel vis...ciudat,nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. Alina,
    Cred si eu acelasi lucru ca este de bine. Dar imi trebuie un talmaci, pentru un anume vis.

    RăspundețiȘtergere
  12. Tasha,
    Mi-e bine cand ma trezesc dupa zbor, chiar daca dureaza secunde. Trairea este insa mult mai lunga si foarte intensa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu cunosc niciun talmaci... mama mea le mai nimerea, dar acum e complet pe langa :))). Daca gasesti unul, spune-mi si mie!
    Am gasit un site fain, cu un moderator care interpreteaza visele, si vorbesc chiar despre zbor. Poate te ajuta:
    http://forum.oniromantie.ro/viewforum.php?f=6&sid=3222fb8740ec9827090dd318ff32657d

    RăspundețiȘtergere