Romanica,te iubim fată!

Cu totii avem momente cand ne comportam prosteste,nu? Si atunci cand o facem,in cazul in care suntem trasi la raspundere ne scuzam comportamentul in felul urmator:



-"Cum ai putut sa faci o asemenea prostie?
-Sunt roman,ce vrei? Traiesc unde traiesc"
Ok,derulam. Poate nu toti facem lucrul asta,dar eu as face-o! As da vina pe tara asta de cacat in care traiesc,pentru absolut orice prostie pe care o fac sau o spun. Pentru ca merita! Este mediul in care m-am nascut si am crescut,nu am avut nicio sansa. Invartindu-ne intr-un mediu vicios si bolnav precum acesta,nu ai cum sa iesi foarte "luminat",asa ca de ce sa nu ne folosim de cea mai plauzibila sau putin-plauzibila scuza pentru a incerca sa scapam de consecinte?
Uitati si cateva scenarii:
1. -"Ionut,de ce ai luat 3 la matematica?
"Pentru ca fac parte din programul educational romanesc"
2. "-Costica,tu de ce stai de pomana la serviciu?
-Pentru ca in Romania,nu ma supravegheaza nimeni,iar daca o face,va inchide ochii si se va preface ca totul e ok"
3."-Iubitule cum ai putut sa ma inseli?
-Sunt roman,papuşe"

Ok,cu ultimul am exagerat! Dar in esenta primele doua sunt perfect adevarate.
Voi ce credeti?

Un comentariu:

  1. Eu cred ca te inseli. Sunt de parere ca nu e de vina Romania in sine ci mentalitatea romaneasca pe care nu vreau s-o detaliez acum; mai cred ca daca ai si tu aceeasi atitudine nu esti cu nimic mai bune decat oricare alt "roman" si mai cred ca Ionut nu ar lua 3 la matematica daca s-ar stradui putin mai mult sa invete si nici Costica nu ar sta degeaba la serviciu daca si-ar schimba putin atitudinea indiferent ca e supravegheat sau nu. Dar asta e doar parera mea...

    RăspundețiȘtergere