NAUFRAGIAŢI ÎN IUBIRE


Azi am turnat în sticlă tot verdele speranţei,
Am pus-o apoi la soare, în zilele vacanţei,
Nu vreau decât să prindă noi aripi fericirii
Când tu pătruns de arşiţa iubirii
Vei naufragia pe mişcătoarele nisipuri
Din sufletul ce a plătit deja multe tributuri.
Ai luat un fir sensibil de nisip
Pentru a măsura cu orice chip
Pulsul alert al inimii de gheaţă
Ce-a transformat castelu-n fortăreţă,
Pe care-ai activat-o cu-n sărut
Al cărei cifru nu poate fi ştiut
De nici un alt naufragiat pe mare
Ce caută în suflet alinare.
Dincolo de acestă fortăreaţă
Ai pus imensitatea iubirii ce astăzi te răsfaţă,
Şi furia iubirii va prinde acum viaţă.
Stăpân tu eşti acum, peste imensitate
Si nimeni altul n-ar avea-ndrăzneala să bată la cetate.
Mătase de Agat ai presărat pe suflet
Ca dragostea nebună să-mi înflorescă-n pântec,
L-ai învelit divin în stea de mare
Ca el să strălucească într-un adânc ce doare,
Tot din adânc ai luat şi spuma mării
Şi ai cristalizat în acvarin albastrul sării,
Ai alungat cu el nelinişti şi dureri
Făcând culoar iubirii pân’ la cer.

8 comentarii:

  1. Geanina,se simte iubirea din sufletul tau,e multa sensibilitate in randurile tale,iar in ultimele versuri spui totul:
    "Ai alungat cu el nelinişti şi dureri
    Făcând culoar iubirii pân’ la cer"

    RăspundețiȘtergere
  2. @tasha,
    iubire, multă iubire, am avut şansa să o întâlnesc.

    Zi faină, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dan Ioanitescu,
    mă bucur să te regăsesc şi aici. Anonimul Pamântean şi-a închis blogul, acolo te întâlneam de fiecare dată şi citeam cu plăcere dialogul dintre voi.

    Gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Geanina!! imi cer iertare... nu te-am colindat!! Sa-ti fie viata cantec pan'la cer si-apoi din cer in cer sa ti se scalde cantul!! Si-apoi sa poti - sa nu-ti opresti avantul!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Seara frumoasa Geanina,iubire cat cuprinde!va citesc cu mare drag!mi-e drag de voi....mi-e tare drag!Oamenii care se iubesc sunt parca mai frumosi...sau poate eu asa ii vad...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristiana ,
    mulţumesc de urări, draga mea!

    Am intrat pe blogurile tale şi spun fără pic de ipocrizie că voi reveni de fiecare dată cu mare drag.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  7. @tasha,
    SUNT CEI MA FRUMOŞI, AŞA CUM SPUI.

    SEARĂ MAGICĂ, DRAGA MEA DRAGĂ!

    RăspundețiȘtergere